Daarom gaat hij naar Sunweb, hoeft hij alleen nog maar de vooraf opgestelde protocollen te volgen.quote:
Sorry.quote:
Iedereen is Federer kijken.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry.
Je hebt wel gelijk dat het hier stil is.
Er is niet enorm veel te vertellen vandaagquote:Op zondag 14 juli 2019 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry.
Je hebt wel gelijk dat het hier stil is.
Ik hen etappe 13 aangekruistquote:Op zondag 14 juli 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Porte is na negen dagen nog in koers, raar.
Belachelijk slecht in vorm. Had bijna beter thuis kunnen blijvenquote:Op zondag 14 juli 2019 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb eigenlijk wel medelijden met Bardet.
"Wie weet valt er een meteoriet uit de lucht boven op Impey."quote:
Weinig andere keus toch? In sprint met 2 heeft ie meer kans dan met 6quote:Op zondag 14 juli 2019 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiesj
Kom op jongen, probeer het op z'n minst een keer tactisch te spelen.
Tiesj moet solo aankomen. Dan heb je meer kans om vanuit een groepje van zes weg te rijden.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:28 schreef Beregd het volgende:
[..]
Weinig andere keus toch? In sprint met 2 heeft ie meer kans dan met 6
Heeft hij toch geprobeerd?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tiesj moet solo aankomen. Dan heb je meer kans om vanuit een groepje van zes weg te rijden.
inb4 hij wint de sprint
Je moet ook niet te kieskeurig wordenquote:Op zondag 14 juli 2019 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De minst sympathieke Afrikaan van allemaal wint helaas.
Dat had hij dus op vlakke moeten doen zodat ze altijd met 3 zouden blijcen als iemand terugkomtquote:
Sterf niet als een opportunist.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet ook niet te kieskeurig worden
Dit heb ik je vanmiddag al uitgelegd, jammer dat je mijn theorie niet serieus neemt.quote:
Wuyts is nog teleurgesteld in de teleurstelling waarvan je wist dat die zou komen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Clarke op papier rapper dan Garcia Cortina, wat heb je gezopen Wuyts?
Maar dat was het oude wielrennen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit heb ik je vanmiddag al uitgelegd, jammer dat je mijn theorie niet serieus neemt.
Impey is al jaren de natte droom van Doug, maar dat zag Impey zelf nooit zo zitten.quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
maar dat zag Impey zelf nooit zo zitten.
Omdat hij prima op z'n plek zit in Australië.quote:
Het is weer een fantastische Tour.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:38 schreef showtimer het volgende:
Doug zijn grootverdiener wordt even op 7 minuten gereden, koekoek
IJdele hoop inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Olli hoopte tevergeefs op logisch koersen van Tiesj.
Wel ex-W52.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
De W52 trein op een hoop gereden door een nonvaleur van Burgos. Dit kan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |