Die was in Parijs Nice beter bergopquote:Op zondag 14 juli 2019 17:11 schreef showtimer het volgende:
Oli gaat niet beter klimmen van een hoogtestage
De ene hoogtestage is de andere niet. Alsof ze bij AG2R weten wat ze doen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:11 schreef showtimer het volgende:
Ik vind dit vrij behoorlijk gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:11 schreef showtimer het volgende:
De altijd doperende Impij gaat het doen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuyven komt er wel weer bij en wint
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd doperende Impij gaat Wuyts pijn doen.
Mont du Chat 2017 is mijn maatstaf.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij behoorlijk gaan.
Dat hoef je geeneens af te vragen natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benoot en Roche zijn ernstig dom als ze met Impey rond gaan rijden. Dat gaan ze doen dus.
Sowieso een medaillequote:Op zondag 14 juli 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benoot en Roche zijn ernstig dom als ze met Impey rond gaan rijden. Dat gaan ze doen dus.
Of ze kunnen niet beter.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daarom gaat hij naar Sunweb, hoeft hij alleen nog maar de vooraf opgestelde protocollen te volgen.quote:
Sorry.quote:
Iedereen is Federer kijken.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry.
Je hebt wel gelijk dat het hier stil is.
Er is niet enorm veel te vertellen vandaagquote:Op zondag 14 juli 2019 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry.
Je hebt wel gelijk dat het hier stil is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |