SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Ik heb nu alweer honger na allllllll die sushi van gisteren. Ik wil gewoon weer.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:49 schreef Guanabana het volgende: Ik ben brak van twee drankjes.
Doe normaal.
Ah! Nou, dat heeft dan mooi gewerkt voor RBquote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani ja, LeClerc heeft ook gepit. Hij hoorde dat Max de harde band eronder had gegooid. Dus wilde hij dat ook
quote:
Dat soort dingen, in de breedste zin van het woord, zijn fascinerend he. Ik wil er een scriptie over schrijven. Nou ja. Lezen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Cee het volgende:
Vind het ook fascinerend dat 2009 er nog uit ziet als 2019 qua kleding, visuals, etc. maar tussen 1979 en 1989 en 1989 en 1999 zit een wereld van verschil. Misschien valt het nu nog minder op.
Boodschappen doen op een zondag, Godslastering is het!quote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet boodschappen doen voor vandaag en morgen, maar het voelt als een superzware taak
Dat is volgens mij water en vuur die tweequote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet normaal hoe ze vandaag tekeer gaan
Behalve de mobieltjes en computersquote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Cee het volgende:
Vind het ook fascinerend dat 2009 er nog uit ziet als 2019 qua kleding, visuals, etc. maar tussen 1979 en 1989 en 1989 en 1999 zit een wereld van verschil. Misschien valt het nu nog minder op.
Vinden dat de winkels op zondag niet open mogen zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Boodschappen doen op een zondag, Godslastering is het!
bedoel je her straatbeeld in het algemeen of bij iets specifieks?quote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Cee het volgende:
Ja dat is het verneukeratieve van Shabu. Ik zou vanavond dus ook zo weer gaan. Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer honger na allllllll die sushi van gisteren. Ik wil gewoon weer.
Gieren.gifquote:Ik zing deleeeeete voor jou alleeeeeen.
Songfestival.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
[..]
bedoel je her straatbeeld in het algemeen of bij iets specifieks?
Vind ik ook heel gek ja. Al die decennia daarvoor hadden heel duidelijk een identiteit, niet alleen op het ESF maar ook daarbuiten.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Cee het volgende:
nee, dat is hier niet (echt) aan de orde, voor zover we weten.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
[..]
wie doet het met wie en wie is wiens ex?dan ben ik helemaal bij
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vinden dat de winkels op zondag niet open mogen zijn
Maar ik neem aan dat je daar niet echt tegen bent?quote:Op zondag 14 juli 2019 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]Hier zijn ze ook open op zondag trouwens. Nou ja, alleen in de zomer.
Of voor zover we kwijt willen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee, dat is hier niet (echt) aan de orde, voor zover we weten.
Nee joh, ik ben toch helemaal niet Christelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je daar niet echt tegen bent?
Dat spel je niet met een hoofdletter.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch helemaal niet Christelijk
Ik kan daar ook uren naar kijken en over lezen en nadenken en rekenen zonder een uitkomst te hebben.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat soort dingen, in de breedste zin van het woord, zijn fascinerend he. Ik wil er een scriptie over schrijven. Nou ja. Lezen.
*Insert onderwijs grap*quote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat spel je niet met een hoofdletter.
Dat blijft nu voor altijd aan me kleven hè. Net als wel meer dingen. Vla. Vla kleeft aan me.quote:
Ga jij nou maar boodschappen doenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat spel je niet met een hoofdletter.
GuanaVlalalaquote:Op zondag 14 juli 2019 16:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat blijft nu voor altijd aan me kleven hè. Net als wel meer dingen. Vla. Vla kleeft aan me.
Ja dat! Maar ik vraag me dus af of het ook gewoon zo ís, of dat de verschillen ons pas over een jaar of tien gaan opvallen?quote:Op zondag 14 juli 2019 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Vind ik ook heel gek ja. Al die decennia daarvoor hadden heel duidelijk een identiteit, niet alleen op het ESF maar ook daarbuiten.
De laatste 20 jaar kan ik ook amper uit elkaar halen. Totaal geen identiteit meer.
Wel lastig te zeggen.. De jaren 90 hadden ook in 2003 al een hele sterke identiteit denk ik. Maar dat kan ook zijn omdat we zelf jonger waren en die tijd veel intenser beleefden.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat! Maar ik vraag me dus af of het ook gewoon zo ís, of dat de verschillen ons pas over een jaar of tien gaan opvallen?
ESF maar eigenlijk ook het straatbeeld. Alhoewel daar wel een duidelijk onderling verschil zit natuurlijk, dus die twee vergelijk ik niet, die moeten apart behandeld worden.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:56 schreef Allures het volgende:
[..]
bedoel je her straatbeeld in het algemeen of bij iets specifieks?
Was dat niet Fortuyn?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je ook wie dat zei?
/moet in het onderwijs
Pim Fortuyn, juffrouw?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je ook wie dat zei?
/moet in het onderwijs
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, heel goed Cee, maar ik vroeg het aan Strani.
Nou.. god.. maar goedquote:Op zondag 14 juli 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Fortuyngod, blijft toch intrigerend dat hij op de VU de 100 uren bezetting heeft geleid
Heel goed, kom na afloop van de les maar even langs bij de juf!quote:Op zondag 14 juli 2019 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken, maar nee. Ik weet ook tegen wie hij dat zei. Wouke van Scherrenburg
De dingen die hij zei hebben nog steeds invloed op het huidige debat, maar hij zei ze niet op zo'n debiele manier als Wilders of Baudet.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel goed, kom na afloop van de les maar even langs bij de juf!
Elke populist gaat net een tikje verder. Hij had best wel eens gelijk natuurlijk, maar de LPF is al genoeg bewijs dat het geen zekerheid is dat hij dingen goed had kunnen organiseren.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dingen die hij zei hebben nog steeds invloed op het huidige debat, maar hij zei ze niet op zo'n debiele manier als Wilders of Baudet.
De LPF is hard gefaald omdat hij er toen natuurlijk niet meer was en alle nieuwe politieke partijen die ineens heel veel achterban heeft gaat de mist inquote:Op zondag 14 juli 2019 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke populist gaat net een tikje verder. Hij had best wel eens gelijk natuurlijk, maar de LPF is al genoeg bewijs dat het geen zekerheid is dat hij dingen goed had kunnen organiseren.
En dat is nou precies het probleem met nieuwe bewegingen die enorm op één persoon leunen. Fortuyn wist dat ook (want slim genoeg was hij ongetwijfeld). Ik vind dat je pas serieus genomen kan worden als je iets op weet te zetten dat ook zonder jou zou kunnen overleven.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De LPF is hard gefaald omdat hij er toen natuurlijk niet meer was
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:14 schreef MaLo het volgende:
Wat is er? Ik kijk tennis. Heeft Vettel Max uit de race gewerkt?
Bijna wel. Ze tijden alletwee nog. Vettel reed tegen de achterkant van Max.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kijk wielrennen, zelfde vraag: wat is er aan het handje?
Gewoon recht van achter tegen hem aan geknaldquote:Op zondag 14 juli 2019 16:14 schreef MaLo het volgende:
Wat is er? Ik kijk tennis. Heeft Vettel Max uit de race gewerkt?
Op z'n handyquote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon recht van achter tegen hem aan geknaldZat ff te bellen ofzo.
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Bijna wel. Ze tijden alletwee nog. Vettel reed tegen de achterkant van Max.
De lulquote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij had bijna zeker een podiumplek en nu rijdt ie vijfde. Dank je Vettelquote:Op zondag 14 juli 2019 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Bijna wel. Ze tijden alletwee nog. Vettel reed tegen de achterkant van Max.
Eens hoor, het probleem is alleen dat je altijd te maken hebt met verschillende belangen. Neem PvdA, een gevestigde partij, maar toen de ideologische veren werden afgegooid waren ze natuurlijk lang niet meer wat er tijdens de oprichting mee bedoeld werd. Dan kan je over de oprichter van de PvdA wel zeggen dat het ging overleven zonder de oprichter, maar het is niet hetzelfde.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat is nou precies het probleem met nieuwe bewegingen die enorm op één persoon leunen. Fortuyn wist dat ook (want slim genoeg was hij ongetwijfeld). Ik vind dat je pas serieus genomen kan worden als je iets op weet te zetten dat ook zonder jou zou kunnen overleven.
Als je ons maar een beetje op de hoogte houdt van wat er gebeurt, is het goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:17 schreef Allures het volgende:
Ik kijk despicable me 3
Ik val nog een beetje uit de toon hier he
Geeft toch niks!quote:Op zondag 14 juli 2019 16:17 schreef Allures het volgende:
Ik kijk despicable me 3
Dat is wel voer voor nachtmerries jaquote:
ze gaan de roze diamant stelenquote:Op zondag 14 juli 2019 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je ons maar een beetje op de hoogte houdt van wat er gebeurt, is het goed.
Gleequote:Op zondag 14 juli 2019 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft toch niks!
Ik keek Glee tot een uur geleden.
En, is het wat?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:17 schreef Allures het volgende:
Ik kijk despicable me 3
Nee maar goed, dan zijn er wel een paar decennia voorbij gegaan. De insteek van een nieuwe partij moet in elk geval altijd zijn dat het stabiel kan zijn zonder de oprichter(s).quote:Op zondag 14 juli 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens hoor, het probleem is alleen dat je altijd te maken hebt met verschillende belangen. Neem PvdA, een gevestigde partij, maar toen de ideologische veren werden afgegooid waren ze natuurlijk lang niet meer wat er tijdens de oprichting mee bedoeld werd. Dan kan je over de oprichter van de PvdA wel zeggen dat het ging overleven zonder de oprichter, maar het is niet hetzelfde.
Behalve bij Vettel. Niks staat bij Vettelquote:Op zondag 14 juli 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
[..]
ze gaan de roze diamant stelen
Zou ik ook doen. Roze staat bij alles
Twee! Ik had het nog nooit gezien dus alles is nog nieuw.quote:
Wel ok voor een vervolgquote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En, is het wat?Ik weet nou niet meer of ik die wel of niet heb gezien...
Roze en zwart is toch wel de beste combi.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
[..]
ze gaan de roze diamant stelen
Zou ik ook doen. Roze staat bij alles
Mijn held is Kuyper wat dat betreft, die heeft niet alleen een politieke partij opgericht, maar überhaupt het idee van politieke partij geïntroduceerd in de politiekquote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar goed, dan zijn er wel een paar decennia voorbij gegaan. De insteek van een nieuwe partij moet in elk geval altijd zijn dat het stabiel kan zijn zonder de oprichter(s).
Oooh ik ben jaloers! Ik zou willen dat ik het nog opnieuw kon ervarenquote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee! Ik had het nog nooit gezien dus alles is nog nieuw.Ja hier en daar eens een los liedje gezien ofzo. Maar nooit de hele serie. Dus ik zit op m'n 45e af en toe te janken bij Glee
![]()
Stranger Things al gezien?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Wel ok voor een vervolg
Beetje van die typische zondagmiddag kost he
Maar ik verveel me gewoon echt
Ik merk dat wel vaker bij oudere mensen hoor, dat ze heel emotioneel kunnen worden om dingen van vroeger.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee! Ik had het nog nooit gezien dus alles is nog nieuw.Ja hier en daar eens een los liedje gezien ofzo. Maar nooit de hele serie. Dus ik zit op m'n 45e af en toe te janken bij Glee
![]()
Misschien wordt hij wel gediskwalificeerdquote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve bij Vettel. Niks staat bij Vettel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |