Leclerc heeft geen koude bandjes..quote:Op zondag 14 juli 2019 15:34 schreef Gezicht het volgende:
Mooi dit hoor, jammer dat Verstappen hem alsnog kwijtraakt door die koude bandjes.
:’)quote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een unsafe release.
Van? Wel alweer een Monaco Bottas-Verstappen situatie.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Toen werd Valtteri door Max geraakt. Nu bleven Charles en Max van elkaar af.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van? Wel alweer een Monaco Bottas-Verstappen situatie.
Ik kan jou nu niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Je was zelf een unsafe releasequote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou je wel zeggen hoewel de McLarens er de laatste weken wel echt heel goed bij zitten.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
Als Pierre Sebastian zo voorbij kon moet Carlos toch ook lukken?
Als het mag dan mag het, maar ik vind dat het een onveilige situatie creeert met die pitcrew die buitenstaat en twee auto's naast elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van? Wel alweer een Monaco Bottas-Verstappen situatie.
Misschien kan je het beter bij dammen houdenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het mag dan mag het, maar ik vind dat het een onveilige situatie creeert met die pitcrew die buitenstaat en twee auto's naast elkaar.
Misschien denken ze dat de softs minder goed werken nu.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:38 schreef Greys het volgende:
Maar waarom die vroege stops van RB als ze allebei op med reden? En Max weer naar med en gasly naar hard?
Klaar met deze manquote:
duidelijk ja.quote:
Nee Brits.quote:
Dit is ook hard werken voor de regie, dat zijn ze niet meer gewend.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat een kutregie en wat een episch gevecht
woest.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef PzKpfw het volgende:
Leclerc gefrustreerde kneus ga gewoon aan de kant met dat rode barrel.
Ja ik probeer verdomme al heel de tijd wat te drinken te pakkenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Wat een kutregie en wat een episch gevecht
Dat zit er wel dik in ja, kost veel tijd dit.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:41 schreef lord_bono het volgende:
Vettel dadelijk gewoon derde na de pits..
Dit.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef Drekkoning het volgende:
Niet zeuren Verstappen, je bent Vettel niet.
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef PzKpfw het volgende:
Welke danquote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef Watashiwa het volgende:
is dat niet een verstappen-overtreding (van leclerc dan)?
In de races voor Oostenrijk kon je zelf gewoon nog bier brouwen tijdens een race. Nu niet meer gelukkig.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik probeer verdomme al heel de tijd wat te drinken te pakken
Een technische constatering doorgeven is janken ja? Er wordt hier meer gejankt dan dat door sommigen.quote:
Jij snapt sarcasme niet.quote:
Ja, net als hij vorig jaar ook een totaal overbodige SC kreeg.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef Zorro het volgende:
Hamilton heeft nog niet gepit. O dan doen we een SC!
Die had anders P1 ook wel behouden, was weer op de brommerquote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel heel 'toevallig' die SC precies voor Hamilton
Singapore 2008 is er niks bij. Great crowd, great track.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel heel 'toevallig' die SC precies voor Hamilton
Ze moeten juist minder hard werken, al dat geschakel is gierend kut.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:42 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dit is ook hard werken voor de regie, dat zijn ze niet meer gewend.
Omdat Engeland en Hamiltonquote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutbeslissing weer, waarom een SC voor dat.
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef Zorro het volgende:
Hamilton heeft nog niet gepit. O dan doen we een SC!
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:45 schreef Refragmental het volgende:
SC voor ham. Hij moet tenslotte winnen.
@Weltschmerzquote:Op zondag 14 juli 2019 15:44 schreef Justevo het volgende:
Hoe krijg je het verzonnen.. Het wordt Hamilton gewoon weer in de schoot geworpen.
Is geen geluk, is racefixing zoals dat al jaren gaat.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:45 schreef Gezicht het volgende:
Dit geluk heeft Hamilton ook weer trouwens he
stel je niet aan.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:45 schreef Refragmental het volgende:
SC voor ham. Hij moet tenslotte winnen.
Lucky wel ja, maar denken dat ze een SC inzetten voor Lewisquote:
Un-fuckin-believable inderdaad.quote:
Niks? Die reed gewoon prima tijden, snap daarom de tactiek van RB ook niet door zo vroeg te stoppenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:46 schreef Gruj0 het volgende:
Wat was er met Vettel dat hij zo laat binnenkwam?
Vettel heeft nu ook mazzel, reed 6e en nu 2e dus niet zeuren jij.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is geen geluk, is racefixing zoals dat al jaren gaat.
Heet dat niet gewoon rosbief?quote:
Vettel moet er wel voor staan natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:47 schreef Gezicht het volgende:
Dit is weer Ferrari he, waarom Leclerc niet gewoon direct naar binnen halen
Precies, moest samen met Max naar binnen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:47 schreef Gezicht het volgende:
Dit is weer Ferrari he, waarom Leclerc niet gewoon direct naar binnen halen
Collatoral damage. Ik wil eerlijke sport zien, geen chauvinistisch marketing evenement.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vettel heeft nu ook mazzel, reed 6e en nu 2e dus niet zeuren jij.
Jouw held staat op 1, hopelijk niet voor lang.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel moet er wel voor staan natuurlijk.
Fixed.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
Leclerc over boordradio janken (en terecht, wat een stomme beslissing om niet meteen te pitten)
quote:Op zondag 14 juli 2019 15:49 schreef Antonov89 het volgende:
Dit is wel de spannendste race in Silverstone in jaren.
Hoezo gas is nu beter dan vesquote:Op zondag 14 juli 2019 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Anders kan Gasly zijn biezen pakken
Waarom? Hij moet voor zichzelf racen na alle geschijt dat hij over zich heen heeft gekregen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:50 schreef Justevo het volgende:
Gasly nu gewoon even netjes Verstappen voorbij laten en podium verzekerd.
Topstrategenquote:
De gas houdt leclerc wel tegen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Zelfs als hij gaat verdedigen is hij er binnen 10sec voorbij
Tegenwoordig standaard SC bij auto naast de baan die weg moet. Ik snap niet waarom geen VSC maar het is in ieder geval niet inconsequentquote:Op zondag 14 juli 2019 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Collatoral damage. Ik wil eerlijke sport zien, geen chauvinistisch marketing evenement.
Gevalletje: “things happen, stay focussed”.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat gaven ze als antwoord? Moest zo lachen dat ik het niet hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |