Leclerc heeft geen koude bandjes..quote:Op zondag 14 juli 2019 15:34 schreef Gezicht het volgende:
Mooi dit hoor, jammer dat Verstappen hem alsnog kwijtraakt door die koude bandjes.
:’)quote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een unsafe release.
Van? Wel alweer een Monaco Bottas-Verstappen situatie.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Toen werd Valtteri door Max geraakt. Nu bleven Charles en Max van elkaar af.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van? Wel alweer een Monaco Bottas-Verstappen situatie.
Ik kan jou nu niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Je was zelf een unsafe releasequote:Op zondag 14 juli 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou je wel zeggen hoewel de McLarens er de laatste weken wel echt heel goed bij zitten.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
Als Pierre Sebastian zo voorbij kon moet Carlos toch ook lukken?
Als het mag dan mag het, maar ik vind dat het een onveilige situatie creeert met die pitcrew die buitenstaat en twee auto's naast elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van? Wel alweer een Monaco Bottas-Verstappen situatie.
Misschien kan je het beter bij dammen houdenquote:Op zondag 14 juli 2019 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het mag dan mag het, maar ik vind dat het een onveilige situatie creeert met die pitcrew die buitenstaat en twee auto's naast elkaar.
Misschien denken ze dat de softs minder goed werken nu.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:38 schreef Greys het volgende:
Maar waarom die vroege stops van RB als ze allebei op med reden? En Max weer naar med en gasly naar hard?
Klaar met deze manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |