Thanks maar deze is me iets te basic!quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Heb er 1 in 110, maar bij 104 gedragen
Zijn het die stretch rompers van vroegah? Die zo lekker ruim vielen? Interesse dusquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:00 schreef Hupje het volgende:
Ik heb wel een boel Hema rompers van (soms biologisch) katoen, ben net bezig om ze op de foto te zetten, maar dat is geen bamboe.
Ja ja ja ja jaaaaa! Mijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:49 schreef Malteser het volgende:
Noppies winter borgvest.
Kleur is donkerblauw met wit.
Maat 80 maar draagbaar met maat 74.
Vraagprijs ¤12,50 of doe een goed bod.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een aantal wel, volgens mij. Working on it, maar met dit weer ga ik niet lekker achter de pc. Komt dus binnenkort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:39 schreef Sisu het volgende:
[..]
Zijn het die stretch rompers van vroegah? Die zo lekker ruim vielen? Interesse dus
Wat raaaaaaar! Dat begrijpt toch niemand?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Een aantal wel, volgens mij. Working on it, maar met dit weer ga ik niet lekker achter de pc. Komt dus binnenkort.
Wil ik wel hebben 🥳quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vond dus ff nog een doos vol
116/122 mooi spul ook. Luus is zo snel naar 128 gegaan 🤨 bij interesse een gil.
Pleur vanmiddag een foto neer en mik een doos vol.
25,- + verz
Gaarne, ik dm je even!quote:
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
25,- + verz
Te laat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
25,- + verz
Ik vind net een klein bakje bij m'n ouders. Stuur maar even een DM.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand misschien nog een bak werkloze Noppers liggen die voor een schappelijke prijs weg mogen?
[ afbeelding ]
Klopt! Sinds een paar weken weer en hij staat dus ook in de kastquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:24 schreef Jentin het volgende:
Er was toch iemand die zocht naar 'Slaap maar fijn, bouwterrein'? @:gewoonmezelf87 ? Ik zag net toevallig dat hij weer verkrijgbaar is op bol.com
Ja 😊quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik gok idd dat het opgepikt wordt door Geppie.
Zit N nog in 116/122?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket 2 (draag)maat 16
(draag)maat 116 er zit ook wat kleinvallend 122-128 tussen
12 jurkjes, 6 shirts, paar truien, legging, een shortje en tulen rok. Zit van alles in qua non merk en merk (chaos & order, billy & lilly, loff, okaidi)
30 euro, exclusief verzendkosten
[img]https://i1088.photobucket.com/albums/i325/Kyara1979/IMG_20190901_120958_zpsunr3zqox.jpg
[/img]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes van Villervalla maat 116 ¤ 10,00 per stuk
Jurkjes van Petit Louie (maat 6-8 jaar), Bengh (maat 122-128) en Jilly (maat 122) ¤ 8,00 per stuk
Shirt Villervalla maat 116 ¤ 7,00
Rokjes 4 Funky Flavours maat 110-116 ¤ 5,00 per stuk
(prijzen exclusief verzendkosten)
Oh ik heb wel interesse, maar ophalen gaat niet lukken. Geen kansje om het toch op te sturen?quote:Op zondag 1 september 2019 17:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een grote doos Lego Primo voor baby’s in de aanbieding, alleen afhalen in Zoetermeer voor ¤20. Mocht er interesse in zijn kan ik foto’s maken. Evt kan een halve set voor ¤10 ook (dat zal voor de meeste kinderen voldoende zijn). Het is een set met blokken, grondplaatjes (3x3 blokken), piep en rammelblokken, autootje, een druk egel, muziekkameel en ‘rups’ op wieltjes. Bij een halve set worden de speciale dingen verdeeld over beide sets.
Lego Primo is geschikt voor baby’s vanaf een maand of zes ongeveer en leuk tot ca 2 jaar (dan kunnen ze echt goed met Duplo spelen).
Ik heb ook interesse en ophalen is prima!quote:Op zondag 1 september 2019 17:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een grote doos Lego Primo voor baby’s in de aanbieding, alleen afhalen in Zoetermeer voor ¤20. Mocht er interesse in zijn kan ik foto’s maken. Evt kan een halve set voor ¤10 ook (dat zal voor de meeste kinderen voldoende zijn). Het is een set met blokken, grondplaatjes (3x3 blokken), piep en rammelblokken, autootje, een druk egel, muziekkameel en ‘rups’ op wieltjes. Bij een halve set worden de speciale dingen verdeeld over beide sets.
Lego Primo is geschikt voor baby’s vanaf een maand of zes ongeveer en leuk tot ca 2 jaar (dan kunnen ze echt goed met Duplo spelen).
Ik maak vandaag of morgen even een foto voor je. Ik heb evt ook een jongensjas en wat andere kleding. Mijn vaste fotoboer werkt niet meer, dus je kan daarvoor evt op mijn Reshopper winkel kijken:quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse en ophalen is prima!
Iemand nog een leuke winterjas in maat 80/86 te koop voor een jongen?
quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse en ophalen is prima!
Iemand nog een leuke winterjas in maat 80/86 te koop voor een jongen?
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:11 schreef Malteser het volgende:
Is er interesse in een stapeltje polo’s en shirts en één summersuit van 4FF maat 86/92?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tumble trui maat 92
Nette, gedragen staat:
[ Bericht 6% gewijzigd door Malteser op 05-09-2019 16:05:36 ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:35 schreef Malteser het volgende:
Komt ’ie:
Alles is maat 86/92.
De groene polo is in gedragen staat met een klein haaltje op de mouw (zie foto’s).
De rest is echt in super mooie staat!Ik heb je een pb gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:06 schreef Malteser het volgende:
Gezocht:
Bergstein laarsjes maat 21 en/of 22 voor een jongen (liever geen roze).
Als iemand ze op wil meten, hou ik me aanbevolen. Ik twijfel welke maat ik nodig heb voor Mars. Heb maat 20 en 23 liggen. 20 is net wat te klein, 23 nog te groot.
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 8 september 2019 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een zwart Yepp fietszitje voor voor op de fiets te koop. Inclusief twee adapters, windscherm, sleuteltjes en boekjes. Naar de slaaprol wordt nog gezocht..
Ophalen in Groningen.
edit: slaapzak, draagzak, what's the differencequote:Op dinsdag 3 september 2019 23:45 schreef CaVaBien het volgende:
Heeft iemand hier interesse in een Lodger draagzak, bamboe draagdoek of een Nattou wipstoel?
Draagzak en draagdoek zijn gewassen en 1x uitgeprobeerd, maar dragen bleek niet echt ons ding helaas. Ze zijn dus vrijwel ongebruikt.
Ooh en ik heb ook nog een ongebruikte (anti-insecten) klamboe in de aanbieding
welke kleur en wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 9 september 2019 12:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb mijn Ringsling Simon te koop.
Even zoeken op MP op die term en dan vind je foto's.
Voor Fok!ers vraag ik minder![]()
Ook heb ik nog een Lodger Bunker voor in de wandelwagen te koop. Enorm fijn ding!
Daar kan ik foto's van maken als er interesse voor is
Deze is er nog, en ik heb een Ardo Calypso dubbelzijdige elektrische kolf te koop. Inclusief zes flesjes, vier schilden, een opzetstuk om de kolf handmatig te kunnen gebruiken, een koeltasje (passen vier flesjes in) en bijpassend koelelement, en gebruiksaanwijzing. Mag weg voor een heel klein prijsje. Ophalen in Groningen of verzendkosten voor de koper.quote:Op zondag 8 september 2019 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een zwart Yepp fietszitje voor voor op de fiets te koop. Inclusief twee adapters, windscherm, sleuteltjes en boekjes. Naar de slaaprol wordt nog gezocht..
Ophalen in Groningen.
Ja benieuwd!quote:Op maandag 9 september 2019 12:41 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een pakket positiekleding maat 36.
Met noppies, h&m en mamalicious.
Broeken, tunieken, trui, blouse en singlets.. van alles iig. Prima voor deze periode heb het namelijk ook gedragen in deze tijd in mijn laatste zwangerschap.
Interesse? Dan maak ik foto’s
Ik heb wel interesse in de kolf. Werk jij nog steeds in A.?quote:Op woensdag 11 september 2019 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Deze is er nog, en ik heb een Ardo Calypso dubbelzijdige elektrische kolf te koop. Inclusief zes flesjes, vier schilden, een opzetstuk om de kolf handmatig te kunnen gebruiken, een koeltasje (passen vier flesjes in) en bijpassend koelelement, en gebruiksaanwijzing. Mag weg voor een heel klein prijsje. Ophalen in Groningen of verzendkosten voor de koper.
Ja, klopt! Maar heb jij een kleintje joh? Helemaal gemist dan! Even verder per dm?quote:Op woensdag 11 september 2019 11:05 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de kolf. Werk jij nog steeds in A.?
Ik heb ook nog een paar dingen hier staan: https://imgur.com/a/akcb8u9quote:
Welk broekje van Molo is het? De Simone of de Niki? En past jouw zoon er niet meer in? Want als dat het geval is, vraag ik me af of L. het broekje wel past.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Iemand interesse in twee effe bamboe stretch longsleeves van Hema grijs & zwart (maat 80)?
En een broekje van Molo, forest lake (maat 86, draagbaar vanaf 80).
Past door de brievenbus.
De simone, hij past er nog makkelijk in hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 12:18 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Welk broekje van Molo is het? De Simone of de Niki? En past jouw zoon er niet meer in? Want als dat het geval is, vraag ik me af of L. het broekje wel past.
Oh nice, dan wil ik ze allebei welquote:Op donderdag 12 september 2019 12:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De simone, hij past er nog makkelijk in hoor![]()
Gewoon op uitgekeken.
Ik heb ook nog badgers solom liggen 86, maar daar kan ik nog geen afstand van doen denk ik
Ok bedoel de Lodgerquote:Op dinsdag 10 september 2019 09:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke kleur en wat vraag je ervoor?
Wat wil je voor de positiejas?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:20 schreef Malteser het volgende:
We gaan weer richting de winter:
Positiejas maat 38:
[ afbeelding ]
En ook nog in de aanbieding, tweemaal voedingsbeha Mammae, 80G:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder heb ik nog een Koeka wiegdeken liggen met teddy binnenkant.
[ afbeelding ]
En eentje van Cottonbaby:
[ afbeelding ]
¤15,- ex. verzenden?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wat wil je voor de positiejas?
Welke lengte zijn z'n voetjes ik heb brown fox liggen.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:01 schreef Plumeria het volgende:
Heeft iemand hier Bobuxjes in maat L (in goede staat) te koop? Liefst bruin of donkerblauw, grijs/zwart mag ook.
Moet ik morgen even exact meten, maar ik denk een cm of 12quote:Op donderdag 12 september 2019 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Welke lengte zijn z'n voetjes ik heb brown fox liggen.
Weet niet welke maat t is.
Ah, ik denk dat ze dan net te klein zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:19 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Moet ik morgen even exact meten, maar ik denk een cm of 12
Ah meh, L. zit inmiddels denk ik wel in maat 21. Hij is net een jaar oudquote:Op donderdag 12 september 2019 21:20 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ze dan net te klein zijn.
Mijnes heeft maat 19, volgens internet 11.6cm.
Jaaa!quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand belang bij gele Bergsteinlaarsjes maat 20?
Jep, rode in maat 20 heb ik.quote:Op zondag 22 september 2019 09:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Te laat.Mocht iemand nog Bergstein laarsjes aanbieden in maat 20/21/22 laat maar horen.
Tink heeft nog niet gereageerd, dus mocht zij ze niet willen zijn ze voor jou, als je wilt.quote:Op zondag 22 september 2019 09:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Te laat.Mocht iemand nog Bergstein laarsjes aanbieden in maat 20/21/22 laat maar horen.
Tink was even boodschappen doen :-D maar die zijn voor mij hoor!quote:Op zondag 22 september 2019 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tink heeft nog niet gereageerd, dus mocht zij ze niet willen zijn ze voor jou, als je wilt.
We hebben kennelijk een enorm buitenkind en met het weer dat voor de deur staat is het naar buiten gaan op de sokjes of niet al te waterdichte schoentjes geen aanrader. Deze hoor ik alleen maar goede verhalen over.quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Plumeria het volgende:
Wat is de hype wb die Bergstein laarsjes?
Ze zijn prachtig, zitten veel beter dan cheapass varianten en sowieso: gele regenlaarsjesquote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Plumeria het volgende:
Wat is de hype wb die Bergstein laarsjes?
Ja dit. En wat Tink zegt. Gele laarsjes.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
Onverwoestbaar en zitten hartstikke goed
Nou onverwoestbaar vind ik ze echt niet. Ik vind de zolen snel slijten. En je moet ze elke keer schoonmaken anders trekt de viezigheid er in en krijg je het amper nog schoon.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
Onverwoestbaar en zitten hartstikke goed
Ja en wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 22 september 2019 19:14 schreef Mariposas het volgende:
Hmm al mijn bergstein laarsjes zien er na een paar maanden zo uit, ook degene die ik tweedehands heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |