Jaaa!quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand belang bij gele Bergsteinlaarsjes maat 20?
Jep, rode in maat 20 heb ik.quote:Op zondag 22 september 2019 09:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Te laat.Mocht iemand nog Bergstein laarsjes aanbieden in maat 20/21/22 laat maar horen.
Tink heeft nog niet gereageerd, dus mocht zij ze niet willen zijn ze voor jou, als je wilt.quote:Op zondag 22 september 2019 09:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Te laat.Mocht iemand nog Bergstein laarsjes aanbieden in maat 20/21/22 laat maar horen.
Tink was even boodschappen doen :-D maar die zijn voor mij hoor!quote:Op zondag 22 september 2019 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tink heeft nog niet gereageerd, dus mocht zij ze niet willen zijn ze voor jou, als je wilt.
We hebben kennelijk een enorm buitenkind en met het weer dat voor de deur staat is het naar buiten gaan op de sokjes of niet al te waterdichte schoentjes geen aanrader. Deze hoor ik alleen maar goede verhalen over.quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Plumeria het volgende:
Wat is de hype wb die Bergstein laarsjes?
Ze zijn prachtig, zitten veel beter dan cheapass varianten en sowieso: gele regenlaarsjesquote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Plumeria het volgende:
Wat is de hype wb die Bergstein laarsjes?
Ja dit. En wat Tink zegt. Gele laarsjes.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
Onverwoestbaar en zitten hartstikke goed
Nou onverwoestbaar vind ik ze echt niet. Ik vind de zolen snel slijten. En je moet ze elke keer schoonmaken anders trekt de viezigheid er in en krijg je het amper nog schoon.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
Onverwoestbaar en zitten hartstikke goed
Ja en wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 22 september 2019 19:14 schreef Mariposas het volgende:
Hmm al mijn bergstein laarsjes zien er na een paar maanden zo uit, ook degene die ik tweedehands heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |