SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket 2 (draag)maat 16
(draag)maat 116 er zit ook wat kleinvallend 122-128 tussen
12 jurkjes, 6 shirts, paar truien, legging, een shortje en tulen rok. Zit van alles in qua non merk en merk (chaos & order, billy & lilly, loff, okaidi)
30 euro, exclusief verzendkosten
[img]https://i1088.photobucket.com/albums/i325/Kyara1979/IMG_20190901_120958_zpsunr3zqox.jpg
[/img]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes van Villervalla maat 116 ¤ 10,00 per stuk
Jurkjes van Petit Louie (maat 6-8 jaar), Bengh (maat 122-128) en Jilly (maat 122) ¤ 8,00 per stuk
Shirt Villervalla maat 116 ¤ 7,00
Rokjes 4 Funky Flavours maat 110-116 ¤ 5,00 per stuk
(prijzen exclusief verzendkosten)
Oh ik heb wel interesse, maar ophalen gaat niet lukken. Geen kansje om het toch op te sturen?quote:Op zondag 1 september 2019 17:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een grote doos Lego Primo voor baby’s in de aanbieding, alleen afhalen in Zoetermeer voor ¤20. Mocht er interesse in zijn kan ik foto’s maken. Evt kan een halve set voor ¤10 ook (dat zal voor de meeste kinderen voldoende zijn). Het is een set met blokken, grondplaatjes (3x3 blokken), piep en rammelblokken, autootje, een druk egel, muziekkameel en ‘rups’ op wieltjes. Bij een halve set worden de speciale dingen verdeeld over beide sets.
Lego Primo is geschikt voor baby’s vanaf een maand of zes ongeveer en leuk tot ca 2 jaar (dan kunnen ze echt goed met Duplo spelen).
Ik heb ook interesse en ophalen is prima!quote:Op zondag 1 september 2019 17:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb een grote doos Lego Primo voor baby’s in de aanbieding, alleen afhalen in Zoetermeer voor ¤20. Mocht er interesse in zijn kan ik foto’s maken. Evt kan een halve set voor ¤10 ook (dat zal voor de meeste kinderen voldoende zijn). Het is een set met blokken, grondplaatjes (3x3 blokken), piep en rammelblokken, autootje, een druk egel, muziekkameel en ‘rups’ op wieltjes. Bij een halve set worden de speciale dingen verdeeld over beide sets.
Lego Primo is geschikt voor baby’s vanaf een maand of zes ongeveer en leuk tot ca 2 jaar (dan kunnen ze echt goed met Duplo spelen).
Ik maak vandaag of morgen even een foto voor je. Ik heb evt ook een jongensjas en wat andere kleding. Mijn vaste fotoboer werkt niet meer, dus je kan daarvoor evt op mijn Reshopper winkel kijken:quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse en ophalen is prima!
Iemand nog een leuke winterjas in maat 80/86 te koop voor een jongen?
quote:Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik heb ook interesse en ophalen is prima!
Iemand nog een leuke winterjas in maat 80/86 te koop voor een jongen?
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:11 schreef Malteser het volgende:
Is er interesse in een stapeltje polo’s en shirts en één summersuit van 4FF maat 86/92?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tumble trui maat 92
Nette, gedragen staat:
[ Bericht 6% gewijzigd door Malteser op 05-09-2019 16:05:36 ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:35 schreef Malteser het volgende:
Komt ’ie:
Alles is maat 86/92.
De groene polo is in gedragen staat met een klein haaltje op de mouw (zie foto’s).
De rest is echt in super mooie staat!Ik heb je een pb gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:06 schreef Malteser het volgende:
Gezocht:
Bergstein laarsjes maat 21 en/of 22 voor een jongen (liever geen roze).
Als iemand ze op wil meten, hou ik me aanbevolen. Ik twijfel welke maat ik nodig heb voor Mars. Heb maat 20 en 23 liggen. 20 is net wat te klein, 23 nog te groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |