Macro's van het topje graagquote:
Opschepperquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Past niet op een foto zo groot.
En dan krijg ik weer een ban
Heb je nou iedereen weggejaagd?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Past niet op een foto zo groot.
En dan krijg ik weer een ban
Weggejaagd? Ik zit te genieten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je nou iedereen weggejaagd?
DM van aloaquote:
Yesssquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Yesssnu nog behang voor m'n slaapkamer van laten maken
Droom behangquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Yesssnu nog behang voor m'n slaapkamer van laten maken
Dat is wel een beetje raar iddquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel leuk voor zijn vriendin als hij haar mee naar huis neemt
Wat toevallig dan. Maar je komt er laat mee. Sinds een paar uur heb ik een UIquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een UI?
Ik had je net aangegeven bij de UI-politie en kreeg net de UI binnen die voor je is gemaakt.
[ afbeelding ]
De UI-politie ziet het voor deze ene keer door de vingers.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat toevallig dan. Maar je komt er laat mee. Sinds een paar uur heb ik een UI
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie ziet het voor deze ene keer door de vingers.
Ondertitel ook nieuw?quote:
Ik vind em leukquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij hebt me op dat idee gebracht.
Heb alles een paar uur geleden bewerkt
Nee werk tot 7, dan wel meteenquote:
jupquote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee werk tot 7, dan wel meteen
Jij?
Wel beetje raar om vervoersbewijzen te vragen aan vrachtwagenchauffeurs en de vluchtelingen die ze meenemen jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id, zit niet in de vrachtwagenwereld
Ligt eraan of ze in de trein zitten...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel beetje raar om vervoersbewijzen te vragen aan vrachtwagenchauffeurs en de vluchtelingen die ze meenemen ja
Haha dat krijg ik denk ik niet in een keer op, ben geen vreetvloggerquote:
Vreetvloggersquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha dat krijg ik denk ik niet in een keer op, ben geen vreetvlogger
Op een broodje?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Broodje frikandel speciaal eigenlijk
Nog nooit opquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Broodje frikandel speciaal eigenlijk
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frikandel op een broodje gehad
Is dat echt nieuw voor je?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat echt nieuw voor je?
Catamaran speciaalquote:
En in bladerdeeg?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Met blikje energyquote:
Af en toe wel lekker...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te vreten.
Soms bij de bakker als het warm is, is het wel lekker. Maar dat was echt middelbare schoolvoerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te vreten.
Ja die zie je er idd vaak mee lopen ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soms bij de bakker als het warm is, is het wel lekker. Maar dat was echt middelbare schoolvoer
Is lekker goedkope snack die goed vultquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zie je er idd vaak mee lopen ja.
En VIESDIK maakt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is lekker goedkope snack die goed vult
alles met wat calorieen kan je viesdik maken als je er genoeg van eetquote:
Je moet het ook niet iedere dag etenquote:
Ja true.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alles met wat calorieen kan je viesdik maken als je er genoeg van eet
Doe mij maar met Ketchupquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:23 schreef Filosoofert het volgende:
Broodje frikandel met mayo
Frikandel broodje met ketchup
Ketchup is goddelijk bij friet (rustig Haags) maar niet bij een frikandel.quote:
Frikandel met pindasausquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ketchup is goddelijk bij friet (rustig Haags) maar niet bij een frikandel.
Curry/mayoquote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ketchup is goddelijk bij friet (rustig Haags) maar niet bij een frikandel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:07 schreef aloa het volgende:
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Wederomquote:
Sexyquote:
Haagsquote:
Mooizo.. Geen wilde plannen?quote:
Heb niet zoveel met die feestdagen...elke bqq of spontane ontmoeting is veel leuker dan dat gemaakte...niemand heeft er zin in maja, moet je op je vrije dag weer wegquote:
Kerst is leukquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met die feestdagen...elke bqq of spontane ontmoeting is veel leuker dan dat gemaakte...niemand heeft er zin in maja, moet je op je vrije dag weer weg
Homijn is de UI politiequote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef Fancy2 het volgende:
Wist nooit dat er een UI politie was
Maar goed dat ik niet ben bekeurd voor maanden posten zonder UI
Dacht van wel maar denk dat het een rustig avondje gaat worden. Wel even de kroeg in.quote:
Zelfquote:
1 dag kerst is ook eigenlijk wel genoegquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het mooie van de dag na kerst is dat je een jaar er geen last meer van hebt
Je doet er zelf aan mee hequote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het mooie van de dag na kerst is dat je een jaar er geen last meer van hebt
Have fun!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht van wel maar denk dat het een rustig avondje gaat worden. Wel even de kroeg in.
Geen last van..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aandan moet je gezwellig mee doen.
Ik snap nooit het idee erachter...als ik met vrienden/familie lekker aan het eten en drinken ben is dat voor mij kerst oud en nieuw pasen pinksteren weet ik veel..quote:
Ik zie mijn familie zelden dus dan is kerst opzich wel geinig als je ze wel ziet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap nooit het idee erachter...als ik met vrienden/familie lekker aan het eten en drinken ben is dat voor mij kerst oud en nieuw pasen pinksteren weet ik veel..
Beetje zoals die reclame
Maar waarom met kerst ...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie zelden dus dan is kerst opzich wel geinig als je ze wel ziet.
Dattie zich met z'n eigen zaken bemoeitquote:
Ik woon ietsjes verder van mijn famillie af, dus die komen niet zo vaak hier langs (ik ook niet daar, misschien ietsjes vaker). En met kinderen blijven er weinig perioden buiten school dat ze kunnen reizen. Dus had ik vorig jaar voor een week mijn broertje+vriendin+dochtertje op bezoek. En dat is op zicht wel leuk, maar dat gedwongen gedoe van kerst hoeft niet zo hoor.quote:
Ergens is die foto wel een beetje creepyquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Papa? Waarom draagt m'n knuffeldraak mij?"
Nee...preciesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik woon ietsjes verder van mijn famillie af, dus die komen niet zo vaak hier langs (ik ook niet daar, misschien ietsjes vaker). En met kinderen blijven er weinig perioden buiten school dat ze kunnen reizen. Dus had ik vorig jaar voor een week mijn broertje+vriendin+dochtertje op bezoek. En dat is op zicht wel leuk, maar dat gedwongen gedoe van kerst hoeft niet zo hoor.
Hij is het er niet echt mee eens hèquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Papa? Waarom draagt m'n knuffeldraak mij?"
Nieuwsgierig wat die draak gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens is die foto wel een beetje creepy
Je weet niet wat voor figuur er in dat pak zit he ...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig wat die draak gebruikt heeft.
En haags maar zeggen dat hij in Tenerife was..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor figuur er in dat pak zit he ...
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En haags maar zeggen dat hij in Tenerife was..
Die zit al jaren in de bijlmerbajesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En haags maar zeggen dat hij in Tenerife was..
xDquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat jij maar wilt.
Groetjes van je buurman van cel 3145A
Gelukkig is mini-ToT niet furry, dus was hij wel veilig!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens is die foto wel een beetje creepy
Zo te zien vond hij het nogal saai!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij is het er niet echt mee eens hè
Ja dat zat ik me ook te bedenken, maar hij was vrij klein en tenger, dus een jong gozertje of een relatief kleine dame.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor figuur er in dat pak zit he ...
Volgende keer iets spannenders kiezen inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig is mini-ToT niet furry, dus was hij wel veilig!
[..]
Zo te zien vond hij het nogal saai!
Een relatieve kleine dame met een kettingzaag en moordneigingen ...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zat ik me ook te bedenken, maar hij was vrij klein en tenger, dus een jong gozertje of een relatief kleine dame.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Een relatieve kleine dame met een kettingzaag en moordneigingen ...
Oh nice, veel plezier!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawohl
Tekno in Nijmegen.
Over 6 min vertrek ik met de fiets naar het station.
Hoe moet het nu verder met mijn leven?quote:
Jouw moeder heeft onlangs nog een grote paars gepunte lans gekregen van mijquote:
Ditquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe moet het nu verder met mijn leven?
djeez, waarom dit kloontje?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft onlangs nog een grote paars gepunte lans gekregen van mij
Dat is de vraag die menig bolker bezig houd tegenwoordig.quote:
Dat was een welbekende uitspraak van djeez die ik net deedquote:
Oh okeequote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een welbekende uitspraak van djeez die ik net deed
Nee, djeez vermomd áls konijn!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee toch? Een vermomd konijn??![]()
Ben nog maar een ruim half jaar lid hier....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet?!?
Hij is de legende van de paarsgepunte lansen, aliens en samenzweringen!
Oh?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nog maar een ruim half jaar lid hier....
Perongelukquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Hoe ben je hier verzeild geraakt dan?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, een gevalletje: http://www.waarombenikhier.nl
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!
Ik hoop dat deze zin een beetje vloeiend Nederlands is, want ik heb een aantal glaasjes op.
Ik moest deze post een paar keer lezen....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!
Ik hoop dat deze zin een beetje vloeiend Nederlands is, want ik heb een aantal glaasjes op.
Ja ik moest hem zelf ook een paar keer nalezen!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik moest deze post een paar keer lezen....![]()
Een erotische verteller dusquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest hem zelf ook een paar keer nalezen!Klote Jägermeister die ik ehhhh....noodgedwongen wegens mijn verkoudheid wel moest drinken!
Ehhhh dat is een zeer geromantiseerde omschrijving voor hem, maar inderdaad!quote:
Jeez....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:27 schreef ToT het volgende:
Serieus, de krolse zeehond-dames staan hier in m'n achtertuin in de rij aangezien ik als een zeer zwaar geschapen exemplaar van hun soort zit te blaffen.
Klote verkoudheid.
Maakt samen een verschrikkelijk geile fantasie actionquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh dat is een zeer geromantiseerde omschrijving voor hem, maar inderdaad!
Naast dus de aliens en de samenzweringen, en sommige van zijn items waren een combinatie van alledrie.
Whehe idd, maar dan dus met "nieuws-items" die van sites als niburu enzo af komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maakt samen een verschrikkelijk geile fantasie action
Ja de djeez-stijl dus he.quote:
Minizeehondjequote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de djeez-stijl dus he.
Mijn verkoudheid hopelijk niet, aangezien mini-ToT en mevrouw ToT nog niet echt als zeehondjes klinken.
Geen idee? Geen allergische reactie?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:35 schreef ToT het volgende:
Was heel apart trouwens; ik ben door een insect in mijn lip gestoken en de volgende dag merkte ik dat het gif van die prik zich verspreidde en mijn keel begon toen ook licht te irriteren.
Misschien toeval, maar misschien dat een geïrriteerde keel meteen een goede nestingbodem is voor het verkoudheidsvirus?
Ja ik ben sowieso wel a;;ergosch voor insectenbeten, maar dat beperkt zich normaal alleen tot stevige zwellingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee? Geen allergische reactie?
Of je bent niet verkouden maar vergiftigdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:35 schreef ToT het volgende:
Was heel apart trouwens; ik ben door een insect in mijn lip gestoken en de volgende dag merkte ik dat het gif van die prik zich verspreidde en mijn keel begon toen ook licht te irriteren.
Misschien toeval, maar misschien dat een geïrriteerde keel meteen een goede nestingbodem is voor het verkoudheidsvirus?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als mini-ToT "in da hood" zou opgroeien, zou hij misschien uitgroeien tot:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben sowieso wel a;;ergosch voor insectenbeten, maar dat beperkt zich normaal alleen tot stevige zwellingen.
Ja als jullie binnenkort niks meer van mij vernemen; het was me een waar genoegen u gekend te hebben!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Of je bent niet verkouden maar vergiftigd
Zeg maar we de kaarten moeten sturenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als jullie binnenkort niks meer van mij vernemen; het was me een waar genoegen u gekend te hebben!
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet "down there", get your mind out of the gutter!
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Jägermeisters he, om van die verkoudheid af te komen!
Whehehe elke dag?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:55 schreef Fancy2 het volgende:
Wat is Jägermeisters toch? Elke dag alleen maar Jägermeisters dit Jägermeisters dat.
En jullie doen zo lyrisch over een kruidendrankje?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe elke dag?Ik heb het pas 3 dagen in huis of zo.
Het is een kruidendrankje.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En jullie doen zo lyrisch over een kruidendrankje?![]()
Oh geen idee.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, aloa, aangezien die ineens verdwenen is!
Ja dat ga ik ook zo zeggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meestal zegt ie wel doei of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |