Ja ik moest hem zelf ook een paar keer nalezen!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik moest deze post een paar keer lezen....![]()
Een erotische verteller dusquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!
Ik hoop dat deze zin een beetje vloeiend Nederlands is, want ik heb een aantal glaasjes op.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest hem zelf ook een paar keer nalezen!Klote Jägermeister die ik ehhhh....noodgedwongen wegens mijn verkoudheid wel moest drinken!
Ehhhh dat is een zeer geromantiseerde omschrijving voor hem, maar inderdaad!quote:
Jeez....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:27 schreef ToT het volgende:
Serieus, de krolse zeehond-dames staan hier in m'n achtertuin in de rij aangezien ik als een zeer zwaar geschapen exemplaar van hun soort zit te blaffen.
Klote verkoudheid.
Maakt samen een verschrikkelijk geile fantasie actionquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh dat is een zeer geromantiseerde omschrijving voor hem, maar inderdaad!
Naast dus de aliens en de samenzweringen, en sommige van zijn items waren een combinatie van alledrie.
Whehe idd, maar dan dus met "nieuws-items" die van sites als niburu enzo af komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maakt samen een verschrikkelijk geile fantasie action
Ja de djeez-stijl dus he.quote:
Minizeehondjequote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de djeez-stijl dus he.
Mijn verkoudheid hopelijk niet, aangezien mini-ToT en mevrouw ToT nog niet echt als zeehondjes klinken.
Geen idee? Geen allergische reactie?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:35 schreef ToT het volgende:
Was heel apart trouwens; ik ben door een insect in mijn lip gestoken en de volgende dag merkte ik dat het gif van die prik zich verspreidde en mijn keel begon toen ook licht te irriteren.
Misschien toeval, maar misschien dat een geīrriteerde keel meteen een goede nestingbodem is voor het verkoudheidsvirus?
Ja ik ben sowieso wel a;;ergosch voor insectenbeten, maar dat beperkt zich normaal alleen tot stevige zwellingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee? Geen allergische reactie?
Of je bent niet verkouden maar vergiftigdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:35 schreef ToT het volgende:
Was heel apart trouwens; ik ben door een insect in mijn lip gestoken en de volgende dag merkte ik dat het gif van die prik zich verspreidde en mijn keel begon toen ook licht te irriteren.
Misschien toeval, maar misschien dat een geīrriteerde keel meteen een goede nestingbodem is voor het verkoudheidsvirus?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als mini-ToT "in da hood" zou opgroeien, zou hij misschien uitgroeien tot:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben sowieso wel a;;ergosch voor insectenbeten, maar dat beperkt zich normaal alleen tot stevige zwellingen.
Ja als jullie binnenkort niks meer van mij vernemen; het was me een waar genoegen u gekend te hebben!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Of je bent niet verkouden maar vergiftigd
Zeg maar we de kaarten moeten sturenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als jullie binnenkort niks meer van mij vernemen; het was me een waar genoegen u gekend te hebben!
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet "down there", get your mind out of the gutter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |