Oh nice, veel plezier!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jawohl
Tekno in Nijmegen.
Over 6 min vertrek ik met de fiets naar het station.
Hoe moet het nu verder met mijn leven?quote:
Jouw moeder heeft onlangs nog een grote paars gepunte lans gekregen van mijquote:
Ditquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe moet het nu verder met mijn leven?
djeez, waarom dit kloontje?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft onlangs nog een grote paars gepunte lans gekregen van mij
Dat is de vraag die menig bolker bezig houd tegenwoordig.quote:
Dat was een welbekende uitspraak van djeez die ik net deedquote:
Oh okeequote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een welbekende uitspraak van djeez die ik net deed
Nee, djeez vermomd áls konijn!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee toch? Een vermomd konijn??![]()
Ben nog maar een ruim half jaar lid hier....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet?!?
Hij is de legende van de paarsgepunte lansen, aliens en samenzweringen!
Oh?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nog maar een ruim half jaar lid hier....
Perongelukquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Hoe ben je hier verzeild geraakt dan?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, een gevalletje: http://www.waarombenikhier.nl
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!
Ik hoop dat deze zin een beetje vloeiend Nederlands is, want ik heb een aantal glaasjes op.
Ik moest deze post een paar keer lezen....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet wil weten op welke plek van de dame elk zaadcelletje van hem die hij aan het eind van zijn meest recente daad geëjaculeerd heeft terechtgekomen is, zou ik niet naar zijn Frontpage-items gaan zoeken!
Ik hoop dat deze zin een beetje vloeiend Nederlands is, want ik heb een aantal glaasjes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |