Wat Ghostbuster zegt!quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Succes allemaal! Respect jongens en meisjes
Je gaat vroeg starten vandaag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat Ghostbuster zegt!
Maar het is in principe niet meer dan gewoon doorlopen..
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Dat moet toch herkenbaar zijn? Als je 'm ziet, keihard FRANK! roepen.
weet je hoe laat hij ongeveer langskomt? Ik ga er ook zo heenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:44 schreef Rewimo het volgende:
qltel stond om 3 uur op vannacht, hij had inderdaad de vroege start (kwart voor 5). Ik ga straks naar de Via Gladiola om hem te zien
Al binnen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:52 schreef qltel het volgende:
Ben nu aan het begin van de via Gladiola. Scoutingdas zit nu rond m'n nek geknoopt. Grijs shirt, donkere korte broek met blauw keycord aan linkerkant. Nu
Topper!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:26 schreef Joosie200 het volgende:
Gestart om 5u50, gefinisht 16u50. Om 15u00 was ik bij de start van de Via Gladiola. Zit nu uit de zon even te chillen voor ik mijn boel pak en huiswaarts ga.
De Overasselse vennen lagen er zoals altijd mooi bij, de maasbanddijk blijft voor mij de horrordijk waar geen eind aan komt. Linden was wederom leuk uitgedost. Zoals elk jaar daar mijn zout bijgevuld door een soepje te nemen.
Via Beers doorgebanjerd naar Cuijk. Altijd een feestje en dan met de ponton naar de overkant lopen is en blijft tof. Geluncht bij de militaire rustpost. Daarna om 13u15 begonnen aan het stuk via Mook, Malden.
Volgend jaar op voor nummertje 5. Maar eerst de komende dagen heulemaal niks. Ja fietsen en zwemmen op standje relax.
Sorry, niet meer gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:22 schreef Prisha het volgende:
weet je hoe laat hij ongeveer langskomt? Ik ga er ook zo heen
Goed gedaan! Ik zat bij dat grote bord bij Visser Contactlenzen waar je iedereen naar zichzelf zag zwaaienquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:26 schreef Joosie200 het volgende:
Gestart om 5u50, gefinisht 16u50. Om 15u00 was ik bij de start van de Via Gladiola. Zit nu uit de zon even te chillen voor ik mijn boel pak en huiswaarts ga.
De Overasselse vennen lagen er zoals altijd mooi bij, de maasbanddijk blijft voor mij de horrordijk waar geen eind aan komt. Linden was wederom leuk uitgedost. Zoals elk jaar daar mijn zout bijgevuld door een soepje te nemen.
Via Beers doorgebanjerd naar Cuijk. Altijd een feestje en dan met de ponton naar de overkant lopen is en blijft tof. Geluncht bij de militaire rustpost. Daarna om 13u15 begonnen aan het stuk via Mook, Malden.
Volgend jaar op voor nummertje 5. Maar eerst de komende dagen heulemaal niks. Ja fietsen en zwemmen op standje relax.
Haha, je kunt je maar het beste erin storten of ver vandaan blijven, andere opties zijn af te raden, omwille van je mentale gezondheidquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:38 schreef wuuht het volgende:
Ik zit met open mond te kijken naar "het gevoel van de 4 daagse" op NPO1. Wat een belachelijk opgeblazen tokkie festijn zeg![]()
![]()
Ja, jouw Fok!naam is ook niet uit te sprekenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 03:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb een gele doek (scoutingdas) aan mijn riem gehangen. Dat moet toch herkenbaar zijn? Als je 'm ziet, keihard FRANK! roepen.
Ja hoor, dat kan. Alles gaat inderdaad via internet tegenwoordig. Post krijg je niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:30 schreef Dries4Ever het volgende:
Kun je zonder vast postadres ook mee lopen met nummer 104?
Of gaat alles via de mail tegenwoordig?
ah, super, dankjwel!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Alles gaat inderdaad via internet tegenwoordig. Post krijg je niet meer.
Vanaf het station van Arnhem kom je heel makkelijk in Nijmegen. De start is vlakbij het station, dus dat is goed te doen. Er zijn er meer die in Arnhem slapen.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ah, super, dankjwel!
nog 1 vraagje: Ik kan op een plekje vlakbij het station van arnhem gratis slapen (ik zou de 50km gaan lopen) is dat te doen qua afstand, volgensmij gaat er ieder uur een trein in de nacht en de rit duurt 21 minuten.
of is een vierdaaagse camping ofzo beter? (zag dat je dan ook een km of 6 moet fietsen om bij de start te komen)
Van wat ik uit mijn omgeving hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ah, super, dankjwel!
nog 1 vraagje: Ik kan op een plekje vlakbij het station van arnhem gratis slapen (ik zou de 50km gaan lopen) is dat te doen qua afstand, volgensmij gaat er ieder uur een trein in de nacht en de rit duurt 21 minuten.
of is een vierdaaagse camping ofzo beter? (zag dat je dan ook een km of 6 moet fietsen om bij de start te komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |