Even mijn ogen uitsteken met naalden brb.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een ras-atheïst, bij gebrek aan een almachtig wezen zit mijn God verscholen in jouw lach en in jouw ogen.
Juiste maat dragenquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat strak is
caretquote:
Ja en hij vermoorde bijna die duif tijdens VI Oranje weet je nogquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch die lul die een leeg bierflesje bijna in een rondvaartboot smeet
Ff kijken
Ja doe maar, kan ik een touwtje om je knopen en neem ik je als een vrolijk ballonnetje over mee naartoe.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even mijn ogen uitsteken met naalden brb.
Wat is dit voor kul onderwerp nu maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en hij vermoorde bijna die duif tijdens VI Oranje weet je nog
Iets met dat startups geleidt door vrouwen dat daarin niet geïnvesteerd wordtquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is dit voor kul onderwerp nu maat
Echt he. uhhhhh ik wil kapen mieeeeeh fuck titel kost me seconden ik wil de kaaprace winnen mieemiemieequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Ja doe maar, kan ik een touwtje om je knopen en neem ik je als een vrolijk ballonnetje over mee naartoe.
Ik vind dat het te lang duurt voor je blauw bentquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. uhhhhh ik wil kapen mieeeeeh fuck titel kost me seconden ik wil de kaaprace winnen mieemiemiee
met mij als mod is dat verleden tijd
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. uhhhhh ik wil kapen mieeeeeh fuck titel kost me seconden ik wil de kaaprace winnen mieemiemiee
Ik begin steeds meer in je te geloven maat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@murpquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dat het te lang duurt voor je blauw bent
Sked is een hilarische act jaquote:
Wel andere druppels?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:murp
Geen druppel alcohol gehad op m'n bday
Het is uitdelen en incasseren hequote:
Hoe vond je Praag verderquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:34 schreef JanCees het volgende:
Cabaret in Praag is dus ordinair een hoerentent
Wel gelachen
Zal eens iets aan jou uitdelen wat je moet incasseren.quote:
een soa?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal eens iets aan jou uitdelen wat je moet incasseren.
Oke danquote:
Veel mensen kunnen er nog wat van lerenquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Shrek is een miskend romantisch genie.
Zat je in Old Town? Tegen het water?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja mega mooi
Wel druk maar mocht de pret niet drukken
Hoop dat je Solo nu wel overtreft in wat dat is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal eens iets aan jou uitdelen wat je moet incasseren.
Nee Praag 3 maar tram aan het hotelquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat je in Old Town? Tegen het water?
Oké, nu heb ik Old Town Road weer in m'n kop kthx.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat je in Old Town? Tegen het water?
Ik wilde zeggen mijn gloednieuwe piemel, maar soa ga ik niet meer overtreffen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat je Solo nu wel overtreft in wat dat is.
Oh dat is wel chill ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee Praag 3 maar tram aan het hotel
Ja bizar wel hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill ja.
Goed wezenstappen zeker
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen mijn gloednieuwe piemel, maar soa ga ik niet meer overtreffen.
Ze hebben daar wel echt goed nachtleven jaquote:
Te moe om met goede comebacks te komen. Probeer het morgen weer.quote:
had je eerder naar bed moeten gaan gisterenquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Te moe om met goede comebacks te komen. Probeer het morgen weer.
Doe ik nooit. Ik kom elke dag door op zo'n 3-4 uur slaap ofzo. Boeie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:41 schreef Solotovski het volgende:
had je eerder naar bed moeten gaan gisteren
thanks iequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:39 schreef I. het volgende:
[..]
Oké, nu heb ik Old Town Road weer in m'n kop kthx.
naar de klotequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee meer waar ik precies heen ben geweest. Daar was ik te dronken voor
slapen is voor apenquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe ik nooit. Ik kom elke dag door op zo'n 3-4 uur slaap ofzo. Boeie.
pijn aan je kont?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
De laatste keer in Praag werd ik wakker in een vreemd bed en het eerste wat ik zag was een blokfluit en hoorde ik iemand met hese stem Portugees tegen me praten achter mijn rug.
toevalligquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
De laatste keer in Praag werd ik wakker in een vreemd bed en het eerste wat ik zag was een blokfluit en hoorde ik iemand met hese stem Portugees tegen me praten achter mijn rug.
draaide m'n hoofd toch wel ff toen ik er vandaag langs fietstequote:
bedoeling is dat je nu niet inkaktquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal mijn eierwekker alvast zetten
Hey Adamesquote:
Genotquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang we naar het cabaret gaan, sta ik altijd paraat
Snap ik, maar zodat ik het zeker niet vergeetquote:
Lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toevallig
dat heeft je moeder elke zaterdag
koekoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toevallig
dat heeft je moeder elke zaterdag
tegenwoordig hoef je daar alleen nog maar bang te zijn voor spelfouten, maar leuk dat ik je hier trefquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey AdamesIk zag je vanmiddag in VBL SC posten, maar was bang om verrot gescholden te worden, dus blij dat je hier bent, kan ik alsnog hoi zeggen
Die maak ik ook geheid want mijn Nederlands verslechtert met de tijdquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
tegenwoordig hoef je daar alleen nog maar bang te zijn voor spelfouten, maar leuk dat ik je hier tref
Lekker Engels lullen tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die maak ik ook geheid want mijn Nederlands verslechtert met de tijd
Vertaling: tasty English dicks rightquote:
Zo weet ik wel wat een mortar and pestle zijn maar geen idee hoe het in het NL heet.quote:
Wie???quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Siert een beetje zenuwachtig overkomen
waar hang je uit dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die maak ik ook geheid want mijn Nederlands verslechtert met de tijd
vijzelquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo weet ik wel wat een mortar and pestle zijn maar geen idee hoe het in het NL heet.
Daquote:
Als je het maar in het Engels kanquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo weet ik wel wat een mortar and pestle zijn maar geen idee hoe het in het NL heet.
Weer wat geleerd.quote:
ik gebruik hem wekelijks eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.![]()
Nutteloze kennis verder want ik ga het nooit aanschaffen.
Ik ben bang dat ik hier nog wel even zitquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
daar krijg je inderdaad een apart taalgevoel van
voor even?
Dat was echt gigantisch cringe.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Dat liedje in de laatste aflevering van stranger things was wel heel cute
oh goed dat je dat zegt, ik mis een vijzel nog als keuken toolquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik hem wekelijks eerlijk gezegd
Hoezoquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt gigantisch cringe.
nou daar zijn we mooi klaar mee jongensquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier nog wel even zit
Die gaf ik aan mn pa voor vaderdagquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh goed dat je dat zegt, ik mis een vijzel nog als keuken tool
Vond Eleven wel echt heartbreaking met die briefquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt gigantisch cringe.
Zou je haar al willen doen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Eleven wel echt heartbreaking met die brief
We hadden er vroeger thuis één die ook nooit gebruikt werd. En vandaag zat ik me dus af te vragen waar je dat ding in hemelsnaam voor nodig zou kunnen hebben (en hoe het in het NL genoemd werd).quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik hem wekelijks eerlijk gezegd
Ik ben Drake niet he.quote:
vang wel X keer modaal salaris per jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nou daar zijn we mooi klaar mee jongens
?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die gaf ik aan mn pa voor vaderdag
Hij moet hem nog gebruiken
kan me een wedstrijd herinneren waarin volgens mij atleci zieke goal scoorde en toen zei sierd zo van HETE KROKETTENquote:
I see what you did therequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik mijn enorme vijzel echt wel meerdere malen per week, beste manier om alles uit kruiden te halen.
Ik vind Max overigens leukere uitstraling hebben, is ook ouderquote:
Haagsvrind. Dat doet me nou deugdquote:
ik heb hier twee rekken met hele kruiden hangen, dan heb je hem wel vaker nodig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die gaf ik aan mn pa voor vaderdag
Hij moet hem nog gebruiken
ok stoerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vang wel X keer modaal salaris per jaar.
keuzes, keuzes
[..]
?
Zou een goede Weasley kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Max overigens leukere uitstraling hebben, is ook ouder
Dustin is wel een baas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een beeeetje maar was wel heel cute en lief
de porseleinen vijzel wordt nog wel een gebruikt om pillen mee te stampen, leuk voor apothekers. om te koken zijn ze ultiem kut.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden er vroeger thuis één die ook nooit gebruikt werd. En vandaag zat ik me dus af te vragen waar je dat ding in hemelsnaam voor nodig zou kunnen hebben (en hoe het in het NL genoemd werd).
Jammer is datquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:01 schreef Tjacka het volgende:
morgen wodka mee naar huis
matig dat je maar een liter mag
zit je coke te snuiven op zuidas tijdens de vrijmibo?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vang wel X keer modaal salaris per jaar.
keuzes, keuzes
[..]
?
ze is een schat hèquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:01 schreef Tjacka het volgende:
ik zie nog steeds graag Adames en Flippiee als koppel
Goeie verkansie gehad?quote:
Weer terug van vakantie?quote:
Die laat je even op een fietsie voorbij komen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
zit je coke te snuiven op zuidas tijdens de vrijmibo?
Als je dat niet doet hoor je er niet bij op de zuidas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laat je even op een fietsie voorbij komen natuurlijk
Je hoort er niet bij als je niet je eigen dealer hebt
Oja ik heb hem wel een granieten gegevenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb hier twee rekken met hele kruiden hangen, dan heb je hem wel vaker nodig.
als je hem dan nog niet mist, heb je hem niet vaak nodig
verder heb ik een granieten, lekker ruw voor die kruiden te verpulveren. als je pesto wilt maken, dan is een marmeren met houten stamper weer beter.
get rich or die tryingquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die laat je even op een fietsie voorbij komen natuurlijk
Je hoort er niet bij als je niet je eigen dealer hebt
denk dat ik daar dealer ga wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ga je ook op de fiets langs?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet ik toch, meeste van mijn klanten zijn dat soort types.
Ah zoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa
rook niet zoveel
als ik ze heb wel snap je
Wel lekker spulquote:
snap ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet ik toch, meeste van mijn klanten zijn dat soort types.
jij bent de enige cool guy nog op de foksquote:
Als je beetje goed mikt is het zelf nog een stapje verderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent de enige cool guy nog op de foks
solo is ook wel eeem cool guy maar neukt zelfde categorie als ik (3e klasse b)
Flippiee is wel meer voorronde cl zeg maar
voorronde CL.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haags kom naar huus.quote:
Lekker genoten?quote:
Jij had een stuk vroeger met haar he. Progressie boeken moet jij als Ajacied wel kennen tochquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bah, wat naar pisventje ben jij dan zegquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zoal?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef I. het volgende:
[..]
Je hebt ook veel gemist man.
Hoe was Tenerife?
volgend jaar weer gelijk groepfase tochquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegenwoordig kampioen van Nederland
Ga je arrogant doen?
nee dat was cachetquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij had een stuk vroeger met haar he. Progressie boeken moet jij als Ajacied wel kennen toch
dit begrijp ik niet meerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je beetje goed mikt is het zelf nog een stapje verder
ze hebben dts vermoordt.quote:
Veel homo's in de duinen mogen bekijken en Afrikaanse bedelverslaafden op elke straathoek?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zoal?
Was top!! Lekker weertje ook
Haat, gehuil, drama, liefde, verdriet, gesloten dts.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zoal?
Was top!! Lekker weertje ook
Topquote:
zit in de fase van 4x kampioen met frenkiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij had een stuk vroeger met haar he. Progressie boeken moet jij als Ajacied wel kennen toch
ohhhhh OHHHHHHHquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tegenwoordig kampioen van Nederland
Ga je arrogant doen?
Het duurde heel even voor ik het door had, dank dankquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax speelt ook vCL, niks mis met vCL schat
aaaaah dus zo werkt dat toernooiquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je aanpapt ben je samen
samen=groep
na cl voorronde is groepsfase
snap je
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:10 schreef I. het volgende:
[..]
Haat, gehuil, drama, liefde, verdriet, gesloten dts.
Een rollercoaster aan emoties.
En nice manZo hoort het!
gaan jullie wel nog even winnen van die zweedse houthakkers?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhh OHHHHHHH
sorry was even vergeten
Hoort wel bij de huidige kampioen
[..]
Het duurde heel even voor ik het door had, dank dank
Wantquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah, wat naar pisventje ben jij dan zeg
Natuurlijk, maar als ik 2 weken lang pis chagrijnig ben, dan weet je waaromquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:12 schreef Adames het volgende:
[..]
gaan jullie wel nog even winnen van die zweedse houthakkers?
Ik heb 14x mijn haren in laten vlechtenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel homo's in de duinen mogen bekijken en Afrikaanse bedelverslaafden op elke straathoek?
dan blijf ik even uit de buurt als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik 2 weken lang pis chagrijnig ben, dan weet je waarom
Beetje je eigen meisje in ere houden kerel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want
je mag uitleg geven op deze belachelijke reactie uitzaaiing
Promovendi degraderen meestal weer na 1 seizoenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, moet je wel weten als aanstaande mod
zou ook goede mod in vbl zijn als ik daar actiever wasquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, moet je wel weten als aanstaande mod
nu maar zo proberen te reddenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhhh OHHHHHHH
sorry was even vergeten
Hoort wel bij de huidige kampioen
[..]
Het duurde heel even voor ik het door had, dank dank
Hehe ja erg daar hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 14x mijn haren in laten vlechten
Ja, vond ik wel jammer dit jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Promovendi degraderen meestal weer na 1 seizoen
Overal wel jijquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zou ook goede mod in vbl zijn als ik daar actiever was
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags doe normaal ik zie alleen jouw naam nog maar tussen de topics
mwahquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Promovendi degraderen meestal weer na 1 seizoen
wat is er ?quote:
Goed bezig maat! Ik begin zaterdag weer!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi man, klaar voor het werkende leven! Ik heb je LUNCHGENOT opgevangen
Geen eens weekend joh?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed bezig maat! Ik begin zaterdag weer!
waarom zou ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje je eigen meisje in ere houden kerel.
Hekel aan.
Ja maar toch, even bijkomen na je vakantie is ook wel fijn toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net 2 weken weekend gehad man.
ik post normaal mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Laat die crap lekker achterwege en post normaal mee joh. Doe niet zo vervelend
haha ik dacht dat je haags quottequote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Dat mag, maar daarna niet meer oke?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
dan blijf ik even uit de buurt als je het niet erg vindt
shiiiiiiiiiitquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu maar zo proberen te redden
oke je bent meer een feyenoord
Ik mag helaas ook nog aan de slag, scriptie was nog niet goedgekeurdquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 weken lang niet gelunched?!?!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we gaan er gewoon van uit dat AZ wint.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag, maar daarna niet meer oke?
[..]
shiiiiiiiiiit
die pakt alle afdankertjesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag, maar daarna niet meer oke?
[..]
shiiiiiiiiiit
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:16 schreef Adames het volgende:
[..]
we gaan er gewoon van uit dat AZ wint.
Niet zo klieren op Mikey aubquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
wat kinderachtig van I.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:16 schreef Tjacka het volgende:
het niveau is weer te laag voor i
@:JanCees
zo danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die pakt alle afdankertjes
@:solotovski
Helaas zijn meeste NL clubs in kwalificatierondes wel kut, maar ik hoop met jou en Flips mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:16 schreef Adames het volgende:
[..]
we gaan er gewoon van uit dat AZ wint.
Elitair mannetjequote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:16 schreef Tjacka het volgende:
het niveau is weer te laag voor i
@:JanCees
Gelukkig heeft Feyenoord geen Fruitschaal om de voorkeur aan te geven dit jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas zijn meeste NL clubs in kwalificatierondes wel kut, maar ik hoop met jou en Flips mee.
Ineke met cup Aquote:
als mikey lekker namen wilt posten moet hij dat toch doenquote:
Nee precies, al verwacht ik van Stam wel volle scherpte. Niet net als Gio lekker rustig aan, training overslaan en dan met 4-0 afgaanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Feyenoord geen Fruitschaal om de voorkeur aan te geven dit jaar
Sorry man zal het weer wat vaker laten horen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb I shot the sherriff gemist maat
Geen kaiserbroodje met filet americain nee?quote:
inderdaad, mikey doet wat hij moet doenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als mikey lekker namen wilt posten moet hij dat toch doen
i speelt een beetje mr big star
Hoog in zijn bol omdat ie op z'n discord de baas isquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt eigenlijk. Vreet en zuip gewoon de hele dag door.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denkt hier nu ook blauw te zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoog in zijn bol omdat ie op z'n discord de baas is
Iets te overmoedig heb ik het idee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee precies, al verwacht ik van Stam wel volle scherpte. Niet net als Gio lekker rustig aan, training overslaan en dan met 4-0 afgaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefste wel. En dan zo uitgebreid mogelijk.quote:
Jij zou lief gaan doen, ook tegen iquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denkt hier nu ook blauw te zijn
hoe is het met bolke en bolkerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liefste wel. En dan zo uitgebreid mogelijk.
het maakt tenminste op @TaMieke indrukquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoog in zijn bol omdat ie op z'n discord de baas is
was jij niet ooit mod van VBL?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij zou lief gaan doen, ook tegen i
Rtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso koken als je op vakantie bentBen je niet goed.
Die liggen te maffen. Komen binnenkort hier hun rijms droppen.quote:
Jep, hopelijk anders dit jaar. Hoop snel te weten tegen wie we moeten ook.quote:
Moet van 2 kanten komen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij zou lief gaan doen, ook tegen i
Nope, croissants met hagelslag (zolang de voorraad strekt) en pain met chocopasta als uitgebreid ontbijtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen kaiserbroodje met filet americain nee?
Huhquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
dat weet ik, maar het gebeurt tochquote:
jeweet broquote:
??quote:
Wie ben jijquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog gepost geloof ik
goed planquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die liggen te maffen. Komen binnenkort hier hun rijms droppen.
Nu meteen weer stressquote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga op vakantie om te relaxen
jij kookt 365 dagen per jaar niet??quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |