Even mijn ogen uitsteken met naalden brb.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een ras-atheïst, bij gebrek aan een almachtig wezen zit mijn God verscholen in jouw lach en in jouw ogen.
Juiste maat dragenquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat strak is
caretquote:
Ja en hij vermoorde bijna die duif tijdens VI Oranje weet je nogquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch die lul die een leeg bierflesje bijna in een rondvaartboot smeet
Ff kijken
Ja doe maar, kan ik een touwtje om je knopen en neem ik je als een vrolijk ballonnetje over mee naartoe.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even mijn ogen uitsteken met naalden brb.
Wat is dit voor kul onderwerp nu maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en hij vermoorde bijna die duif tijdens VI Oranje weet je nog
Iets met dat startups geleidt door vrouwen dat daarin niet geïnvesteerd wordtquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is dit voor kul onderwerp nu maat
Echt he. uhhhhh ik wil kapen mieeeeeh fuck titel kost me seconden ik wil de kaaprace winnen mieemiemieequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Ja doe maar, kan ik een touwtje om je knopen en neem ik je als een vrolijk ballonnetje over mee naartoe.
Ik vind dat het te lang duurt voor je blauw bentquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. uhhhhh ik wil kapen mieeeeeh fuck titel kost me seconden ik wil de kaaprace winnen mieemiemiee
met mij als mod is dat verleden tijd
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. uhhhhh ik wil kapen mieeeeeh fuck titel kost me seconden ik wil de kaaprace winnen mieemiemiee
Ik begin steeds meer in je te geloven maat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@murpquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind dat het te lang duurt voor je blauw bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |