Ga zeiken sukkelquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Homijns topic sluiten sowiesox 3,14
In jouw bikinibroek?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bikinibroek. Mijn huis ziet er een beetje uit als een ananas, je kan 'm daar ophalen
Mijn Godquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bikinibroek. Mijn huis ziet er een beetje uit als een ananas, je kan 'm daar ophalen
Haha jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het was een topic met veel potentie.
Flips houdt het strak hierquote:
Wincestquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb daarstraks zelf verse pizza's gemaakt samen met mijn moeder met muziekje op en wijntjes, gooide een cherrytomaatje in haar haren en ze gooide terug met kaas en daarna hebben we even samen gedanst en gelachen, ok klinkt best raar maar we hadden wel lol, volgende keer met een glaasje minder.
Dakkfuqquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb daarstraks zelf verse pizza's gemaakt samen met mijn moeder met muziekje op en wijntjes, gooide een cherrytomaatje in haar haren en ze gooide terug met kaas en daarna hebben we even samen gedanst en gelachen, ok klinkt best raar maar we hadden wel lol, volgende keer met een glaasje minder.
Nee, mijn bikinispeedoquote:
En wat is jouw God?quote:
Dat is niet het enige wat strak isquote:
hallo jijquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:23 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes vriendjes, vriendinnetjes en ander gespuis
Na zijn laatste bericht denk ik zijn moederquote:
Excuses wat de neukquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Sooww dannquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat strak is
[..]
hallo jij
Je bent Mr. Mercedes?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Na zijn laatste bericht denk ik zijn moeder
Damn girlquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat strak is
[..]
hallo jij
Stephen Kinggodquote:
ja lekker boeie ga lekker naar MEN met je kutspelletjesquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:19 schreef Homijn het volgende:
Waarschijnlijk heeft ook niemand gezien dat er genegeerd in plaats gegenereerd stond in het plaatje van de score.
Ik ben een ras-atheïst, bij gebrek aan een almachtig wezen zit mijn God verscholen in jouw lach en in jouw ogen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, mijn bikinispeedo
[..]
En wat is jouw God?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |