Dit bespreken we niet hier.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Beetje flauw wel om een onzin-topic in onz te sluiten.. Er werd normaal gepost toch?
konden we daar mooi posten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geen idee. Het was een lief, onschuldig topic.
Die zijn goed ja.quote:
Doe dit in FB johquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Beetje flauw wel om een onzin-topic in onz te sluiten.. Er werd normaal gepost toch?
die is wel prima iddquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zon verse van de appie
Funghi met van die truffelolie erbij genot
Welke zou jij nemen ouwe reusquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn goed ja.
Dat je dan funghi neemt is wel erg teleurstellend
Dat laatste jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel slijm heb jij inmiddels in je mond zitten? Of komt het er als een downie uitsijpelen 24/7?
De kontkrab pizza: de pizza voor MANNEN!quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
dat wil ik ook!!!
ik las eerst kontkrab pizza![]()
Geen idee welke ze allemaal hebben eigenlijkquote:
quote:
Oh die ken ik niet daar hmmmquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee welke ze allemaal hebben eigenlijkVolgens mij had ik vorige keer chicken bbq ofzo
Lekker warm, als een behaaglijk kruikje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Uitspugen op de buik geeft ook wel een vertrouwd gevoel.
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat hij nieuwe fifa stem is zeker
Ik zag hetquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:19 schreef Homijn het volgende:
Waarschijnlijk heeft ook niemand gezien dat er genegeerd in plaats gegenereerd stond in het plaatje van de score.
Bikinibroek. Mijn huis ziet er een beetje uit als een ananas, je kan 'm daar ophalenquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Hallo waar kan ik een krokante krabpizza halen??? Ik vraag het voor een vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |