Ijsland moet je ook auto hebben, en Scandinavië eigenlijk ook wel. Waarom lijkt Rusland je saai? Moskou en vooral St Petersburg schijnen mooie steden te zijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het plan was eigenlijk om deze zomer te gaan, maar ga liever niet alleen.
Finland kan ik me wel redden, Rusland is evt ook nog een optie, daar red ik me ook wel maar saai natuurlijk. Dan liefste Ijsland, daar ga ik heen zonder verwachtingen.
Maar ja, geld, en wil niet alleen gaanAl kan oostblok ook heel mooi zijn, anders ga je toch groepsvakantie?
Yslandquote:
Ja huren kan natuurlijk altijd, heb wel een rijbewijs gelukkig. En ja alleen gaan in zo'n grote stad lijkt me gewoon niks. Maar ook omdat ik het een beetje ken, zelfde als Finland, het is geen nieuwe ervaring. Al ben ik er nog nooit geweest, dus ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ijsland moet je ook auto hebben, en Scandinavië eigenlijk ook wel. Waarom lijkt Rusland je saai? Moskou en vooral St Petersburg schijnen mooie steden te zijn
wat onaardigquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaah nu heb ik zin in rollade, ook al heb ik net een minuutje dr pimple popper zitten kijken
Inderdaad, wie eet er nou rollade in de zomer. Dan moet je wel een smerig dik zwijn zijnquote:
Maar.. why though?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaah nu heb ik zin in rollade, ook al heb ik net een minuutje dr pimple popper zitten kijken
Beetje jrs type dusquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, wie eet er nou rollade in de zomer. Dan moet je wel een smerig dik zwijn zijn
Nou jaquote:
Wist niet dat mannen zichzelf oraal konden bevredigen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Ja stond per ongeluk op, had ook blokje oude kaas in mijn mond net.
Nee het type waar jr op valtquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Als JR dik is dan ben ik morbide obese
Oeiiiiquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat mannen zichzelf oraal konden bevredigen.
Ohquote:
Ik heb wel eens een poging gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat mannen zichzelf oraal konden bevredigen.
Waarom is deze dicht?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:10 schreef Homijn het volgende:
ONZ / [ronde 1] Het zomerstopicspel #1 Opnieuw de eerste [ afbeelding ]
Ik hoopquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:10 schreef Homijn het volgende:
Nouja zeg, wat gek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:10 schreef Homijn het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Oh ik ben uitgeschoten met een jankpoppetje
Denk dat sommige zich wel zo voelen, dus wel een realistisch beeld.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Oh ik ben uitgeschoten met een jankpoppetje
Beetje flauw wel om een onzin-topic in onz te sluiten.. Er werd normaal gepost toch?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop![]()
dat je de kracht
![]()
![]()
kan vinden
![]()
om in deze
![]()
moeilijke tijd
![]()
verder te gaan