Ik hoop dat je er van genoten hebt vriendquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is al op. (denk jij dat ik 4 en half uur lang bros eet ofzo?)
Ja zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van genoten hebt vriend
Toch heb ik het idee dat ze vroeger lekkerder/luchtiger warenquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.
Bros is nou echt typisch iets dat ik puur voor m'n plezier eet.
Geen last van.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat ze vroeger lekkerder/luchtiger waren
Val lekker dood gekquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga jij lekker op je knieën liggen voor de pastoor idioot.
Hij begint :/quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
TR gezet. Doodsbedreigingen kunnen echt niet.
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb altijd je rug door nog net wat debieler uit de hoek te komen.
Kost je ook geen moeitequote:Op donderdag 11 juli 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb altijd je rug door nog net wat debieler uit de hoek te komen.
Liever een keer een foutje te maken dan zo'n kutleven te hebben dat je moet verzinnen dat je elke week naar de kerk gaat en een marketing student bent. En dat jaren volhouden, heb je dan weinig te doen in het leven zeg.quote:
Ja, daar klaagt hij nogal vaak over op twitter.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
Waar is die gozer eigenlijk, nog steeds ban?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, daar klaagt hij nogal vaak over op twitter.
Sooowquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever een keer een foutje te maken dan zo'n kutleven te hebben dat je moet verzinnen dat je elke week naar de kerk gaat en een marketing student bent. En dat jaren volhouden, heb je dan weinig te doen in het leven zeg.
Bros is (hoewel smakelijk als je tussen de 3 en 8 jaar oud bent) een belachelijke snack, letterlijk gebakken lucht waar je voor betaalt. Had verwacht dat je beter zou weten, makker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.
Bros is nou echt typisch iets dat ik puur voor m'n plezier eet.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever een keer een foutje te maken dan zo'n kutleven te hebben dat je moet verzinnen dat je elke week naar de kerk gaat en een marketing student bent. En dat jaren volhouden, heb je dan weinig te doen in het leven zeg.
alle drie vind ik nou weer geen reet aanquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
De lekkerste reep is een groene Balisto (gekoeld), Mars of Kitkat Chunky. Deze heb ik volgens mij al meerdere jaren niet op.
Altijd snickers maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
De lekkerste reep is een groene Balisto (gekoeld), Mars of Kitkat Chunky. Deze heb ik volgens mij al meerdere jaren niet op.
Sodetering zeg, wat een draai om de oren krijgt Roland hier. Ben benieuwd of hij hier als marketingdeskundige nog een spin aan kan geven om zijn imago te redden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
liever zak chipsquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
Vind ik alleen lekker als ik enorme honger heb. Vaak zijn die dingen ook gekoeld en dan worden het van die massieve bruine staven en aangezien ik niet de moeder van onlogisch ben heeft dat niet mijn directe voorkeur.quote:
koekoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De discussie ging over chocoladebars.quote:
nee over repenquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De discussie ging over chocoladebars.
Gekoelde snickersquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik alleen lekker als ik enorme honger heb. Vaak zijn die dingen ook gekoeld en dan worden het van die massieve bruine staven en aangezien ik niet de moeder van onlogisch ben heeft dat niet mijn directe voorkeur.
wat snap je niet aan liever chips dan een reepquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is chips een reep dan makker.
Die automaten zijn toch altijd gekoeld. Of hoe dacht je anders dat die repen niet smelten bij 30 graden in de zomer? Ik moet hier godverdomme ook alles uitleggen he.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gekoelde snickersDoen ze dat in Belgie ofzo
maakt het uit gek, hij eet gewoon liever een zak chips als snack dan een snoepreep.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is chips een reep dan makker.
Oh ik haal eigenlijk nooit iets uit automaten. Die keren dat ik een snickers haal is dat eigenlijk altijd voor een voetbalwedstrijd. Beetje bijgeloof en traditie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die automaten zijn toch altijd gekoeld. Of hoe dacht je anders dat die repen niet smelten bij 30 graden in de zomer? Ik moet hier godverdomme ook alles uitleggen he.
@michawertheimquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:53 schreef JanCees het volgende:
oh sorry mongool mag je niet zeggen
syndroom van mongool bedoel ik
We discussiëren over wat de lekkerste chocoladereep en jij zegt 'liever chips'. Als we het daarover zouden willen hebben dan hadden we wel gediscussieerd over welke snack we het liefste eten, maar dat deden we niet. Ik hoop dat je scriptie wel wat samenhangender is dan wat je hier allemaal post, anders wordt het een zomertje boven de boeken zweten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat snap je niet aan liever chips dan een reep
heb je het verstandelijk vermogen van een mongool?
Ik eet ook liever chips dan een snoepreep. Dat was het punt ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
maakt het uit gek, hij eet gewoon liever een zak chips als snack dan een snoepreep.
daar kan ik wel inkomen.
wow sorry dat ik liever chips eet dan een reep zeg jeetje!quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We discussiëren over wat de lekkerste chocoladereep en jij zegt 'liever chips'. Als we het daarover zouden willen hebben dan hadden we wel gediscussieerd over welke snack we het liefste eten, maar dat deden we niet. Ik hoop dat je scriptie wel wat samenhangender is dan wat je hier allemaal post, anders wordt het een zomertje boven de boeken zweten.
voor?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker kaarten halen @:Caland
Wist je dat je met een stift voor witte borden een letter van de verpakking kan halen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik haal eigenlijk nooit iets uit automaten. Die keren dat ik een snickers haal is dat eigenlijk altijd voor een voetbalwedstrijd. Beetje bijgeloof en traditie.
Iedereen kotst hem uit. Ik ook en ik stond op het punt een post te maken dat ie op moet donderen, maar niet gedaan, kon mijn hart niet aan.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iedereen kotst hem uit. Ik ook en ik stond op het punt een post te maken dat ie op moet donderen, maar niet gedaan, kon mijn hart niet aan.
Lion is ook lekker ja. Nooit begrepen waarom dat niet zo populair was als de rest. Ze hadden toch een aardige reclame vroeger.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar helemaal eens met je top 3
Nee, jij zou nooit zoiets posten inderdaad. Liever wens je iemand nog een hartstilstand toe.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iedereen kotst hem uit. Ik ook en ik stond op het punt een post te maken dat ie op moet donderen, maar niet gedaan, kon mijn hart niet aan.
Oh is dat morgen al jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker kaarten halen @:Caland
Heb jij in Heerenveen nou klappen gehad of was dat ergens andersquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is dat morgen al ja
Zelfde tribune, die kroeg was wel genot
Nooit gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jij zou nooit zoiets posten inderdaad. Liever wens je iemand nog een hartstilstand toe.
Venlo.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij in Heerenveen nou klappen gehad of was dat ergens anders
Venlogodenquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij in Heerenveen nou klappen gehad of was dat ergens anders
Akkoord. Dichterbij uitvak of?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is dat morgen al ja
Zelfde tribune, die kroeg was wel genot
Nee dat boeit me niet zoveel. Vorige keer was een prima plek.quote:
Die kroeg is wel uniek hè. Ben in veel stadions geweest maar zoiets heb je niet veel (supportershomes reken ik niet mee)quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet zoveel. Vorige keer was een prima plek.
Vond het vooral uniek dat je er beerenburg kon halen. Weinig stadions waar je sterke drank kan halen tijdens de wedstrijd op reguliere tribunes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kroeg is wel uniek hè. Ben in veel stadions geweest maar zoiets heb je niet veel (supportershomes reken ik niet mee)
Het is Fryslân tuurlijk heb je er Sonnemaquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het vooral uniek dat je er beerenburg kon halen. Weinig stadions waar je sterke drank kan halen tijdens de wedstrijd op reguliere tribunes.
Nog geïnteresseerd in de levenslessen van Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het vooral uniek dat je er beerenburg kon halen. Weinig stadions waar je sterke drank kan halen tijdens de wedstrijd op reguliere tribunes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe normaal tegen Klaas joh tyfusdebielquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geïnteresseerd in de levenslessen van Patrick Kluivert?Hopelijk heeft hij inmiddels geleerd hoe je excuses moet maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geïnteresseerd in de levenslessen van Patrick Kluivert?niet geïnteresseerd genoeg om m'n maandelijkse quota er aan te wijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gewoon weg, zwakzinnige.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:19 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Klaas joh tyfusdebiel
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet geïnteresseerd genoeg om m'n maandelijkse quota er aan te wijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg het maar jongonstwitter:WdeGelder twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:24:23In navolging van die tweet over wat je eerste nieuwsherinnering was, vraag ik me af: wat is jullie eerste voetbaltrauma? reageer retweet
Finale 96quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
zeg het maar jongonstwitter:WdeGelder twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:24:23In navolging van die tweet over wat je eerste nieuwsherinnering was, vraag ik me af: wat is jullie eerste voetbaltrauma? reageer retweet
Trauma is een groot woord maar met Nederland-Portugal (2006, Ivanov) was ik voor het eerst echt woedend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
Ik had toen groep 8 fuif lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
denk die ja, kijkend naar de setting waar ik toen was (examenfeest met veel man)
Lucas Mouraquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
1998?quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:05 schreef Caland het volgende:
Mijn eerste herinneringen en soort van trauma is een Feyenoord - Ajax waar het hagelde, ik op vak W stond en geloof dat De Boer scoorde. Ajax speelde toen in hele lelijke zwart/witte shirts oid.
Eerste echte trauma was Feyenoord - Stuttgart
Moet jij wetenquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen postte dit forumbeest al 5 jaar op den foks.
wat is dat voor vuilniszakquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1998?
https://www.soccerfanshop(...)L_KasTxoCDI0QAvD_BwE
Dat moet dan welquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1998?
https://www.soccerfanshop(...)L_KasTxoCDI0QAvD_BwE
Interessantquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen werd het ook 0-1 door de Boer, dus kan niet missen. Verschrikkelijke shirts inderdaad.
Nederland - Italië EK2000quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
Was niet mijn eerste trauma, maar de 10-0 scoort wel redelijk hoog. Ik zette bij 4-0 de TV uit woede maar af en dan nog 6x 'PING' 'PING' horen van de voetbalapp op een telefoon aan de andere kant van het huis. Bij de eerste twee keer 'PING' word je bozer, dan word je verdrietig van sneuheid van de club en bij de 9e hoop je dat er geen 10e komt en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:05 schreef Caland het volgende:
Mijn eerste herinneringen en soort van trauma is een Feyenoord - Ajax waar het hagelde, ik op vak W stond en geloof dat De Boer scoorde. Ajax speelde toen in hele lelijke zwart/witte shirts oid.
Eerste echte trauma was Feyenoord - Stuttgart
Jij gaat die film dus niet kijken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
57%
TOMATOMETER
Total Count: 86
https://www.rottentomatoes.com/m/the_lion_king_2019
Op naar het @:Jr-style-93 topic.
Nee, dat was ik toch al niet van plan. Toy Story 4 lijkt mij wel wat als er een Blu-ray rip uit is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat die film dus niet kijken?
Oh die pak ik ook wel mee, al ben ik daar nooit een gigantische fan van geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat was ik toch al niet van plan. Toy Story 4 lijkt mij wel wat als er een Blu-ray rip uit is.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die pak ik ook wel mee, al ben ik daar nooit een gigantische fan van geweest.
lekker manquote:
weetquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:25 schreef KingRoland het volgende:
@:maxi-mus jammer dat je weet gemeen doet. jij komt nu op de lijst.
RIP aan de nabestaanden.quote:
Dat tandvlees ziet er bijzonder uit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ [url=https://thumbs-prod.si-cdn.com/Qvj8K8U9cFWVzIHi8CrApJp1wRQ=/800x600/filters:no_upscale():focal(1542x1697:1543x1698)/https://public-media.si-c(...)08611.jpg]afbeelding[/url] ]
moet nog afspraak plannen bij de tandartsquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat tandvlees ziet er bijzonder uit.
weetquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:25 schreef KingRoland het volgende:
@:maxi-mus jammer dat je weet gemeen doet. jij komt nu op de lijst.
Huidskleur.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: werkervaring is altijd een beslissende factor bij het aannemen van werknemers
Uhmquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: werkervaring is altijd een beslissende factor bij het aannemen van werknemers
Zou je Sieneke doen?quote:
Ja en Game of Thrones had een aids van een einde en daar heb jij al je tijd aan verspildquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je acts fucking irritant zijn.
Wij gaan jou niet nog wijzer maken, zodat je nog meer mensen in jouw act kunt betrekken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Tag trouwens andere mensen die in de omgeving wonen
Zit hier vlakbij flats vol met chineesjesquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Misschien ga ik in Rotterdam een master doen @:jancees veel Aziaten daar bij Erasmus.
@:wereldgozer
@:kapiteintje
@:scrummie2.0
@:onlogisch
@:timmmmm
weten jullie waarom
Zo zie ik het niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja en Game of Thrones had een aids van een einde en daar heb jij al je tijd aan verspild
Waar is hierquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit hier vlakbij flats vol met chineesjes
In Diemen steken ze die gewoon in de fik, om de verzekering te tillen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zit hier vlakbij flats vol met chineesjes
Gewoon altijd geladen lopenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Beter dan Marokkanen in de buurt de tering hé
allemaal vuilniszakkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Racistquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Om onze penis groter te doen lijkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Misschien ga ik in Rotterdam een master doen @:jancees veel Aziaten daar bij Erasmus.
weten jullie waarom
Ik neem aan even met roundup korte metten mee gemaakt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik heb net een konijnenhol ontdekt in de tuin.
Je maakt wat mee hier in Brabant
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik heb net een konijnenhol ontdekt in de tuin.
Je maakt wat mee hier in Brabant
Prachtige universiteit ondanks de vele Aziaten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
weten jullie waarom
Was niet meer nodig maat. Ik kwam erachter doordat ik een (zwarte) kat in mijn tuin zag lopen met een konijntje in z'n bek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem aan even met roundup korte metten mee gemaakt?
Haha genot welquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet meer nodig maat. Ik kwam erachter doordat ik een (zwarte) kat in mijn tuin zag lopen met een konijntje in z'n bek.
Heb nog even gekeken of er nog iets in zat, maar alles is al leeggeroofd.
lijkt op de kut van iemand zn moeder in de SCquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben de konijntjes zich nog wel verzet
Pittig holquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien hebben de konijntjes zich nog wel verzet
Pik je dit JanCees?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt op de kut van iemand zn moeder in de SC
Geklikt, maar kreeg 2 reclames dus niet afgewacht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
@:saind
@:tarado
@:johannes_vermeer
@:caland![]()
![]()
nu krijg ik zin in krokettenquote:
Je weet wel dat die Belg 3-sterren restaurant heeft? Die weet echt wel wat hij doet. Ik heb die van Cees Holtkamp ook gezien ja, ook niks mis mee. De peterselie erin vind ik zelf altijd wel lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
nu krijg ik zin in kroketten
overigens kijk ik het liefst naar deze kerel. ook een goede kok (vooral banketbakker), maar ik vind het meestal prettiger als iemand het gewoon aan zijn keukentafel doet en (indien mogelijk) met simpele euroshopper producten werkt.
net wat toegankelijker
banketbakkerachtergrond viel me ook gelijk op als verschil met die belg van jou. de roux is juist iets wat je niet op gevoel wil doen, maar gewoon af meet volgens recept. die belg gooit er op zicht nog maar wat extra's bij.
afwegen had ik het specifiek over de roux, zout is inderdaad naar smaak.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet wel dat die Belg 3-sterren restaurant heeft? Die weet echt wel wat hij doet. Ik heb die van Cees Holtkamp ook gezien ja, ook niks mis mee. De peterselie erin vind ik zelf altijd wel lekker.
En ik vind dat precies afwegen niet altijd correct, om de simpele reden dat je ingrediënten ook niet altijd constant hetzelfde zijn of smaken. Bijv. hoe groot is 1 ei of hoe zout zijn de garnalen?
Dat maakt het koken een mix tussen kennis, inzicht en creativiteit en geen louter mechanisch uitvoeren.
Wat heeft dit te betekenen? We waren toch vrienden?quote:
Ik maak maar een grapjequote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heeft dit te betekenen? We waren toch vrienden?
Ik verwijder je NU van mijn LinkedIn. Krijg de tyfus maar.
Yes.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag nog gewoon werken voor je kkgeld?
Is jou toevoegen goed voor mijn netwerk?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je mij weer toevoegen op linkedin
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is jou toevoegen goed voor mijn netwerk?
xDquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zie op LinkedIn dat iemand van PSV mij heeft opgezocht.
Dan kunnen ze echt niemand meer vinden die daar wil spelen xD.
Je kan ook gewoon een keer met de 2e klasse trein reizen (lol)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een keer naar de dierentuin wil gaan dan ga ik liever naar de Bijlmer dan naar Artis. Is toch gratis
TR wegens racisme meegepakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een keer naar de dierentuin wil gaan dan ga ik liever naar de Bijlmer dan naar Artis. Is toch gratis
Zie ondertitel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij staat er nu. Je bent snel vandaag maat
Doe eens rustig joh gek. Ben je mad dat mijn TR aan GGMM is gericht?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:11 schreef onlogisch het volgende:
OH EN NU SNEL EEN TR PLAATSEN HÉ.
Walgelijk Lenny.
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @GGMM toe. Ander raak ik in paniekquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh gek. Ben je mad dat mijn TR aan GGMM is gericht?
Waarom zijn Don en skysherrif eigenlijk nog mod? Begint een beetje een Klummie-verhaal te worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @:GGMM toe. Ander raak ik in paniek
Tja. Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zijn Don en skysherrif eigenlijk nog mod? Begint een beetje een Klummie-verhaal te worden.
Even geklikt op skysherrif en vervolgens op zijn PoHi.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
Waar @:DonRaja en @:Skysherrif schitteren in afwezigheid maken @:GGMM en ik dat ruimschoots goed door gewoon irritant veel aanwezig te zijn. Nou ja, @:GGMM gewoon om aanwezig te zijn want ondanks dat hij er niet veel is, is hij natuurlijk gewoon bloedirritant
Oh. Is dat zo, @KingRoland ?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vatte hem meer op van omdat het een achterstandswijk is Lenny, niet omdat er veel buitenlanders lopen.
@skysherrif dreigt een beetje de @Sked van een paar maanden geleden te wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even geklikt op skysherrif en vervolgens op zijn PoHi.
Die gast is gewoon zeer actief, maar post alleen maar in ONZ.
Wat is dit dan? @:skysherrif @:haags_kwartiertje
Kondig je hier nou tactisch je vertrek aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:21 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een grote schoonmaak in het moderatieteam van VBL!
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haags en skysherrif zijn waardeloze figuren.
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haags en skysherrif zijn waardeloze figuren.
HAAGS WOLLAH WAT IS DEZE.quote:
Wollah, halloquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAAGS WOLLAH WAT IS DEZE.
IK CHECK DUS ZO DIE POHI VAN JE, GEEN VBL SC. WTF??????????????????????????????
@:Kingroland en ik willen hier het fijne van weten.
K(n)ut.... wat heb ik gezegd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wollah, hallo
IK ZAL HIER MEER POSTEN JONGENS. GEEN NOOD!
Gaan we regelen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kondig je hier nou tactisch je vertrek aan?Met ontslag zou je nog goed wegkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onlogisch
Oh fuck, wat hebben we gedaan?!@?!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wollah, hallo
IK ZAL HIER MEER POSTEN JONGENS. GEEN NOOD!
Gaan we regelen!
Nee ik tel niet meer mee Lenny.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh fuck, wat hebben we gedaan?!@?!
Doe je eigenlijk nog aan tellen?
Hoe gaat het met je bot?
Waarom niet, is je bot kapot? Mag het niet meer van @yvonne ?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik tel niet meer mee Lenny.
Heb je nog geklust?
Lekker bezig goos!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet, is je bot kapot? Mag het niet meer van @:yvonne ?
Ja ben bezig met een carport. Gisteren tot 21:30 bezig geweest om de elektra erin te leggen.
Bijlmer Arena, geen idee of dat zuidoost is. Foppingadreef.quote:
Eens. Ben er lang geleden ook wel eens geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Prima eilandje, niks mis mee.
Dit was de 3e keer dat ik er geweest ben. Duiken niet gedaan nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Ben er lang geleden ook wel eens geweest.
Heb je nog gedoken toevallig?
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Skysherrif dreigt een beetje de @:Sked van een paar maanden geleden te wordenLAAT ME MET RUSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Sked was een betere mod dan Onlogisch ooit zal worden.
Eens welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Anderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @:GGMM toe. Ander raak ik in paniek
Anderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker elke dag richting de Arena moetenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlmer Arena, geen idee of dat zuidoost is. Foppingadreef.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
Oei, een TR in het Ajax topic.
[ afbeelding ]
De Ligt naar Juve, goeie transfer.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan collega's die een appel eten alsof hun leven ervan afhangt? Wat een lawaai joh, tyfusdebiel.
Wat fijn dat jouw collega's wel een gezonde snack nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan collega's die een appel eten alsof hun leven ervan afhangt? Wat een lawaai joh, tyfusdebiel.
Mensen die appels eten kan ik sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hij plaatste dit eerst in het Ajax topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn dat jouw collega's wel een gezonde snack nemen.
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die appels eten kan ik sowieso niet serieus nemen.
Dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Echte mannen eten kiwi's (met schil).
Ik ben allergisch voor appels (lol)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij plaatste dit eerst in het Ajax topic.![]()
Scrummie2.0 wie kent hem niet
Scrummie2.0 is een echte Ajacied
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appels (lol)
Dan noem ik jou voortaan sneeuwwitje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appels (lol)
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kondig je hier nou tactisch je vertrek aan?Dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hè, gewoon waaromquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet, is je bot kapot? Mag het niet meer van @:yvonne ?
. Gisteren tot 21:30 bezig geweest om de elektra erin te leggen.Ja! Waar blijf je nou in "Dark"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zo daaaaaaag, ben weer wegYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Okquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat laatste
[..]
Waarom hè, gewoon waarom
[..]
Ja! Waar blijf je nou in "Dark"
Zo daaaaaaag, ben weer weg
Et tuquote:
*kras*quote:
Forum Opties | |
---|---|