Oh ik haal eigenlijk nooit iets uit automaten. Die keren dat ik een snickers haal is dat eigenlijk altijd voor een voetbalwedstrijd. Beetje bijgeloof en traditie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die automaten zijn toch altijd gekoeld. Of hoe dacht je anders dat die repen niet smelten bij 30 graden in de zomer? Ik moet hier godverdomme ook alles uitleggen he.
@michawertheimquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:53 schreef JanCees het volgende:
oh sorry mongool mag je niet zeggen
syndroom van mongool bedoel ik
We discussiëren over wat de lekkerste chocoladereep en jij zegt 'liever chips'. Als we het daarover zouden willen hebben dan hadden we wel gediscussieerd over welke snack we het liefste eten, maar dat deden we niet. Ik hoop dat je scriptie wel wat samenhangender is dan wat je hier allemaal post, anders wordt het een zomertje boven de boeken zweten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat snap je niet aan liever chips dan een reep
heb je het verstandelijk vermogen van een mongool?
Ik eet ook liever chips dan een snoepreep. Dat was het punt ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
maakt het uit gek, hij eet gewoon liever een zak chips als snack dan een snoepreep.
daar kan ik wel inkomen.
wow sorry dat ik liever chips eet dan een reep zeg jeetje!quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We discussiëren over wat de lekkerste chocoladereep en jij zegt 'liever chips'. Als we het daarover zouden willen hebben dan hadden we wel gediscussieerd over welke snack we het liefste eten, maar dat deden we niet. Ik hoop dat je scriptie wel wat samenhangender is dan wat je hier allemaal post, anders wordt het een zomertje boven de boeken zweten.
voor?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker kaarten halen @:Caland
Wist je dat je met een stift voor witte borden een letter van de verpakking kan halen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik haal eigenlijk nooit iets uit automaten. Die keren dat ik een snickers haal is dat eigenlijk altijd voor een voetbalwedstrijd. Beetje bijgeloof en traditie.
Iedereen kotst hem uit. Ik ook en ik stond op het punt een post te maken dat ie op moet donderen, maar niet gedaan, kon mijn hart niet aan.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iedereen kotst hem uit. Ik ook en ik stond op het punt een post te maken dat ie op moet donderen, maar niet gedaan, kon mijn hart niet aan.
Lion is ook lekker ja. Nooit begrepen waarom dat niet zo populair was als de rest. Ze hadden toch een aardige reclame vroeger.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar helemaal eens met je top 3
Nee, jij zou nooit zoiets posten inderdaad. Liever wens je iemand nog een hartstilstand toe.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iedereen kotst hem uit. Ik ook en ik stond op het punt een post te maken dat ie op moet donderen, maar niet gedaan, kon mijn hart niet aan.
Oh is dat morgen al jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker kaarten halen @:Caland
Heb jij in Heerenveen nou klappen gehad of was dat ergens andersquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is dat morgen al ja
Zelfde tribune, die kroeg was wel genot
Nooit gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jij zou nooit zoiets posten inderdaad. Liever wens je iemand nog een hartstilstand toe.
Venlo.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij in Heerenveen nou klappen gehad of was dat ergens anders
Venlogodenquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij in Heerenveen nou klappen gehad of was dat ergens anders
Akkoord. Dichterbij uitvak of?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh is dat morgen al ja
Zelfde tribune, die kroeg was wel genot
Nee dat boeit me niet zoveel. Vorige keer was een prima plek.quote:
Die kroeg is wel uniek hè. Ben in veel stadions geweest maar zoiets heb je niet veel (supportershomes reken ik niet mee)quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet zoveel. Vorige keer was een prima plek.
Vond het vooral uniek dat je er beerenburg kon halen. Weinig stadions waar je sterke drank kan halen tijdens de wedstrijd op reguliere tribunes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kroeg is wel uniek hè. Ben in veel stadions geweest maar zoiets heb je niet veel (supportershomes reken ik niet mee)
Het is Fryslân tuurlijk heb je er Sonnemaquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het vooral uniek dat je er beerenburg kon halen. Weinig stadions waar je sterke drank kan halen tijdens de wedstrijd op reguliere tribunes.
Nog geïnteresseerd in de levenslessen van Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het vooral uniek dat je er beerenburg kon halen. Weinig stadions waar je sterke drank kan halen tijdens de wedstrijd op reguliere tribunes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe normaal tegen Klaas joh tyfusdebielquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geïnteresseerd in de levenslessen van Patrick Kluivert?Hopelijk heeft hij inmiddels geleerd hoe je excuses moet maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geïnteresseerd in de levenslessen van Patrick Kluivert?niet geïnteresseerd genoeg om m'n maandelijkse quota er aan te wijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gewoon weg, zwakzinnige.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:19 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Klaas joh tyfusdebiel
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet geïnteresseerd genoeg om m'n maandelijkse quota er aan te wijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg het maar jongonstwitter:WdeGelder twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:24:23In navolging van die tweet over wat je eerste nieuwsherinnering was, vraag ik me af: wat is jullie eerste voetbaltrauma? reageer retweet
Finale 96quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
zeg het maar jongonstwitter:WdeGelder twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:24:23In navolging van die tweet over wat je eerste nieuwsherinnering was, vraag ik me af: wat is jullie eerste voetbaltrauma? reageer retweet
Trauma is een groot woord maar met Nederland-Portugal (2006, Ivanov) was ik voor het eerst echt woedend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |