TR wegens racisme meegepakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een keer naar de dierentuin wil gaan dan ga ik liever naar de Bijlmer dan naar Artis. Is toch gratis
Zie ondertitel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij staat er nu. Je bent snel vandaag maat
Doe eens rustig joh gek. Ben je mad dat mijn TR aan GGMM is gericht?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:11 schreef onlogisch het volgende:
OH EN NU SNEL EEN TR PLAATSEN HÉ.
Walgelijk Lenny.
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @GGMM toe. Ander raak ik in paniekquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh gek. Ben je mad dat mijn TR aan GGMM is gericht?
Waarom zijn Don en skysherrif eigenlijk nog mod? Begint een beetje een Klummie-verhaal te worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Alle gecompliceerde TR's gaan sowieso naar @:GGMM toe. Ander raak ik in paniek
Tja. Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zijn Don en skysherrif eigenlijk nog mod? Begint een beetje een Klummie-verhaal te worden.
Even geklikt op skysherrif en vervolgens op zijn PoHi.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
Waar @:DonRaja en @:Skysherrif schitteren in afwezigheid maken @:GGMM en ik dat ruimschoots goed door gewoon irritant veel aanwezig te zijn. Nou ja, @:GGMM gewoon om aanwezig te zijn want ondanks dat hij er niet veel is, is hij natuurlijk gewoon bloedirritant
Oh. Is dat zo, @KingRoland ?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:15 schreef GGMM het volgende:
Ik vatte hem meer op van omdat het een achterstandswijk is Lenny, niet omdat er veel buitenlanders lopen.
@skysherrif dreigt een beetje de @Sked van een paar maanden geleden te wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even geklikt op skysherrif en vervolgens op zijn PoHi.
Die gast is gewoon zeer actief, maar post alleen maar in ONZ.
Wat is dit dan? @:skysherrif @:haags_kwartiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kondig je hier nou tactisch je vertrek aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:21 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een grote schoonmaak in het moderatieteam van VBL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met deze man.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haags en skysherrif zijn waardeloze figuren.
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haags en skysherrif zijn waardeloze figuren.
HAAGS WOLLAH WAT IS DEZE.quote:
Wollah, halloquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAAGS WOLLAH WAT IS DEZE.
IK CHECK DUS ZO DIE POHI VAN JE, GEEN VBL SC. WTF??????????????????????????????
@:Kingroland en ik willen hier het fijne van weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |