quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef jantco het volgende:
[..]
Zo'n relatie, waarbij twee mannen samen één vriendin hebben, is ingewikkeld. Er moet op een of andere manier samenwerking zijn; dan wel het moet op een andere manier goed geregeld zijn, zodat er geen onnodige conflicten ontstaan. Dus op zich zou het mogelijk zijn. Maarrrrr, de andere vriend laat met steekjes weten, dat hij mij niet mag en haar voor zich alleen wil hebben. Plus mijn (ex)vriendin corrigeert hem niet: ze vind het zelfs leuk dat twee mannen om haar vechten. Zelf maakt ze nooit keuzes: dat laat ze aan anderen over. Dus het is simpel: ik moet mijn positie bepalen. Dat is niet leuk om te doen, het is een pijnlijk proces om de waarheid onder ogen te zien, maar het leidt wel naar een betere toekomst.
Waarom wil ze mij als tweede aanhouden? Omdat ik niet rook en niet drink en daardoor heel gezond ben. Ik kan iets waar zij erg naar verlangt, en wat rokers,drinkers en drugsgebruikers haar niet meer kunnen bieden. Maar ik pas daarvoor.
Wat velen van jullie niet kunnen begrijpen, is iets wat bij jullie levensfase hoort. Jullie zitten in de volwassenheid, en seksuele trouw is dan erg belangrijk. Want je wil als man het liefst je energie steken in je eigen kind. Later kom je in een andere levensfase, waarin de vrouw niet meer zwanger kan worden. De angst voor zwangerschap is er dan niet meer, en daardoor sta je heel anders in het leven. Dit kun je je nog niet voorstellen, en dat is goed. Dus ik glimlach om dat soort berichten.
De hippie-cultuur is erg belangrijk geweest. Het samen delen van alles, van informatie, standpunten en zelfs vriend(inn)en, heeft geleid tot Silicon Valley, computers en je smartphone.
De hippie-cultuur was een nieuwe start: die mensen gingen weer leven in groepen (communes) zoals we dat al miljoenen jaren deden. Het was een oorspronkelijke manier van leven. Maar daarna ontwikkelde zich de jullie bekende cultuur waarin je zelfzuchtig en spilzuchtig moet zijn.
Andere vragen ga ik niet beantwoorden, want die leiden te veel af van mijn onderwerp. En dat is nog steeds: hoe sta ik hier moreel in?
Ik ken er geen een die vaker seks heeft dan eens per jaar. De meeste hebben 5+ jaar geen seks gehad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een beetje een erg nauw beeld van hoe mensen met Asperger precies zijn. Want ik ken er genoeg en die kunnen heel nauwgezet zijn maar ik ken er ook die gewoon de grootste impulsieve slettebakken zijn.
gelukkig voor de autisten in de wereld is dit inderdaad een vrij beperkte en stereotype blikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik ken er geen een die vaker seks heeft dan eens per jaar. De meeste hebben 5+ jaar geen seks gehad.
Hoezo gelukkig? Men kiest zelf hoe ze hun leven leiden. Je wilt dus zeggen dat Aspergers die seks niet interessant vinden of soms zelfs aseksueel zijn ongelukkig zijn? LOLquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:12 schreef Allures het volgende:
[..]
gelukkig voor de autisten in de wereld is dit inderdaad een vrij beperkte en stereotype blik
Ik ken ze zelfs in open/polyamoreuze relaties
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Men kiest zelf hoe ze hun leven leiden. Je wilt dus zeggen dat Aspergers die seks niet interessant vinden of soms zelfs aseksueel zijn ongelukkig zijn? LOL
Tja voor sommigen is het zelfs nog langer geleden helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik ken er geen een die vaker seks heeft dan eens per jaar. De meeste hebben 5+ jaar geen seks gehad.
En dit!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een beetje een erg nauw beeld van hoe mensen met Asperger precies zijn. Want ik ken er genoeg en die kunnen heel nauwgezet zijn maar ik ken er ook die gewoon de grootste impulsieve slettebakken zijn.
Dat kan een ander niet voor jou bepalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef jantco het volgende:
En dat is nog steeds: hoe sta ik hier moreel in?
Helaas wel ja. Kan soms zo jaloers zijn op stelletjes. Niet dat bij alle stelletjes alles koek en ei is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik dacht tot 23 juni dat zij één keer per week daar op de kinderkamer sliep. Een week later werd het helemaal duidelijk: ze sliepen al vele weken of maanden samen in het tweepersoonsbed.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vond het prima dat ze daar (vaak?) overnachtte?
Vriend, hippie of niet, er werd gewoon over je heen gelopen en gebruik van je gemaakt.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:06 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik dacht tot 23 juni dat zij één keer per week daar op de kinderkamer sliep. Een week later werd het helemaal duidelijk: ze sliepen al vele weken of maanden samen in het tweepersoonsbed.
Dus ik wist het niet. Maar vanwege de drukte en de stress die dat oplevert, had ik het logeren natuurlijk prima gevonden. Over het samen slapen was nooit gerept.
@MisterMasterquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Is TS nog CUCKED?
@:Jantco
@:Madjackthepirate @:PSVCL @:Wollah @:Vogeltjesdans
100% met je eens: "zonder mijn medeweten". Maar mijn probleem ligt net wat dieper. Ik sprak haar hierop aan en ze zei dat zij "autonoom is":"*IK* bepaal wie er naast mij ligt, daar ga jij niet over!". Dus ik legde haar uit, dat zulks een juridisch standpunt is. En natuurlijk, zij en niemand anders bepaalt wie er naast haar ligt. Maar ná het aangaan van een relatie, is er ook iets van relatie-logica, dat je van elkaar weet wat je aan elkaar hebt. Het zijn dus twee verschillende lagen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit zou bij mij sowieso al snel klaar zijn, maar je laat toch vooral niet iemand in jouw bed slapen met je vriendin zonder jouw medewetenHou de eer toch aan jezelf. Leuk dat zij de hippiecultuur aanhangt, maar ben jij bereidt om je eigen principes daarvoor aan de kant te zetten?
Het klopt dat zij dat bepaald. Maar jij bepaalt net zo goed of je daar wel of geen trek in hebt. Ik merk uit je verhaal op dat de gang van zaken en de communicatie de druppel zijn. Laat haar dan ook weten dat ze iedereen naast zich mag laten slapen wie ze wil, maar dat jij iemand zoekt die dat niet doet (of er in ieder geval eerlijker en beter over communiceert).quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef jantco het volgende:
[..]
100% met je eens: "zonder mijn medeweten". Maar mijn probleem ligt net wat dieper. Ik sprak haar hierop aan en ze zei dat zij "autonoom is":"*IK* bepaal wie er naast mij ligt, daar ga jij niet over!". Dus ik legde haar uit, dat zulks een juridisch standpunt is. En natuurlijk, zij en niemand anders bepaalt wie er naast haar ligt. Maar ná het aangaan van een relatie, is er ook iets van relatie-logica, dat je van elkaar weet wat je aan elkaar hebt. Het zijn dus twee verschillende lagen.
Kijk, iedereen met wie ik dit bespreek, snapt dit. Maar zij niet. Volgens haar is dit verschil er niet. Ze zegt: "Ik heb je altijd gezegd, ik ben niet van de relaties."
En wat moet je dan daarmee?
Ik vind het ook zielig voor haar. Ze voelde zich zo speciaal, dat twéé mannen van haar hielden.
Het is geen eenvoudig probleem.
Tja, dat dus. Als ik een relatie heb dan mag ze doen en laten wat ze wil, zolang ze er maar eerlijk over is en ook rekening houdt met mijn gevoelens.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..](of er in ieder geval eerlijker en beter over communiceert).
Pingpongen? MET ZIJN BALLEN ZEKER?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:16 schreef jantco het volgende:
Dus ik was blij, dat hij haar aan het pingpongen kreeg.
We hebben het veel in zijn algemeenheid over dit onderwerp gehad. En hoe ze in het verleden was: meestal drie vriendjes. Dus heb ik haar ook gevraagd (3, en 2, en1 jaar geleden) hoe zij daar nu in staat. Het antwoord is steeds: dat kost te veel tijd, het is te ingewikkeld, het is te complex. Dus begreep ik dat ze monogaam was geworden. Ze vond het al heel moeilijk om op een andere tijd naar bed te gaan.... laat staan om zich aan mij aan te passen. Dat moest ik doen richting haar. Met als gevolg een best wel lange relatie van drie jaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef Allures het volgende:
Het is wel een eenvoudig probleem alleen niet omdat jij niet durft te communiceren
Je weet ook wel dat je geen (monogame) relatie met haar had
Maar die pijnlijke werkelijkheid ben je altijd liever uit de weg gegaan
Net zoals dat je weet dat als jij op je strepen gaat staan dat je haar waarschijnlijk verliest en daarom durf je dat niet en doe je maar alsof je een vrije hippie bent terwijl je dat helemaal niet bent en doe je allemaal dingen die over je eigen grenzen gaan. Vanuit lafheid en angst
Hoe is dat ingewikkeld? Is simpel en oeroud en vertaalt zich naar kei veel relatieproblemen
Je bent veeels te lief en wordt zo uiteindelijk mentaal opgevreten. Klap voor d'r kop moet ze krijgen, een trap na en jij wegwezen dan op zoek naar echt geluk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:30 schreef jantco het volgende:
[..]
We hebben het veel in zijn algemeenheid over dit onderwerp gehad. En hoe ze in het verleden was: meestal drie vriendjes. Dus heb ik haar ook gevraagd (3, en 2, en1 jaar geleden) hoe zij daar nu in staat. Het antwoord is steeds: dat kost te veel tijd, het is te ingewikkeld, het is te complex. Dus begreep ik dat ze monogaam was geworden. Ze vond het al heel moeilijk om op een andere tijd naar bed te gaan.... laat staan om zich aan mij aan te passen. Dat moest ik doen richting haar. Met als gevolg een best wel lange relatie van drie jaar.
(Voor mij is drie jaar kort. Ik ben bijvoorbeeld 25 jaar gehuwd geweest).
Je hebt helemaal gelijk, dat communicatie van het eerste belang is. Maar: 'over gevoelens kun je niet communiceren!', zegt ze. We hebben uren gepraat over wat zinnetjes, maar ze is niet bereid toe te geven.
Het aanmoedigen tegen terugval is niet meer nodig hoor. Ik ben er doorheen. Ik heb het contact geblokkeerd tot ik er helemaal overheen ben.
Ik moedig je niet aan tegen een terugval. Ik probeer je daadwerkelijk een zinnig inzicht te geven in de puinhoop die je toch echt mede zelf gemaakt hebt ook al probeer je te doen alsof je alleen maar slachtoffer bent, zodat je er van kunt leren en in het vervolg niet zon zak hooi bentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:30 schreef jantco het volgende:
[..]
We hebben het veel in zijn algemeenheid over dit onderwerp gehad. En hoe ze in het verleden was: meestal drie vriendjes. Dus heb ik haar ook gevraagd (3, en 2, en1 jaar geleden) hoe zij daar nu in staat. Het antwoord is steeds: dat kost te veel tijd, het is te ingewikkeld, het is te complex. Dus begreep ik dat ze monogaam was geworden. Ze vond het al heel moeilijk om op een andere tijd naar bed te gaan.... laat staan om zich aan mij aan te passen. Dat moest ik doen richting haar. Met als gevolg een best wel lange relatie van drie jaar.
Je hebt helemaal gelijk, dat communicatie van het eerste belang is. Maar: 'over gevoelens kun je niet communiceren!', zegt ze. We hebben uren gepraat over wat zinnetjes, maar ze is niet bereid toe te geven.
Het aanmoedigen tegen terugval is niet meer nodig hoor. Ik ben er doorheen. Ik heb het contact geblokkeerd tot ik er helemaal overheen ben.
Relationeel gezien klopt er niks van. Als jullie in een relatie zitten, wat jij zegt. Heeft zij zich aan de relatie te houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef jantco het volgende:
[..]
100% met je eens: "zonder mijn medeweten". Maar mijn probleem ligt net wat dieper. Ik sprak haar hierop aan en ze zei dat zij "autonoom is":"*IK* bepaal wie er naast mij ligt, daar ga jij niet over!". Dus ik legde haar uit, dat zulks een juridisch standpunt is. En natuurlijk, zij en niemand anders bepaalt wie er naast haar ligt. Maar ná het aangaan van een relatie, is er ook iets van relatie-logica, dat je van elkaar weet wat je aan elkaar hebt. Het zijn dus twee verschillende lagen.
Kijk, iedereen met wie ik dit bespreek, snapt dit. Maar zij niet. Volgens haar is dit verschil er niet. Ze zegt: "Ik heb je altijd gezegd, ik ben niet van de relaties."
Ik vind het ook zielig voor haar. Ze voelde zich zo speciaal, dat twéé mannen van haar hielden.
Ehh ... in gaan zien dat zij, zoals ze zegt 'niet zo van de relaties is' en jou dus nooit die bevestiging van een monogame relatie zal geven waar je zo om zit te springen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef jantco het volgende:
[..]
Ja, precies dit dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef Allures het volgende:
Het is wel een eenvoudig probleem alleen niet omdat jij niet durft te communiceren
Je weet ook wel dat je geen (monogame) relatie met haar had
Maar die pijnlijke werkelijkheid ben je altijd liever uit de weg gegaan
Net zoals dat je weet dat als jij op je strepen gaat staan dat je haar waarschijnlijk verliest en daarom durf je dat niet en doe je maar alsof je een vrije hippie bent terwijl je dat helemaal niet bent en doe je allemaal dingen die over je eigen grenzen gaan. Vanuit lafheid en angst
Hoe is dat ingewikkeld? Is simpel en oeroud en vertaalt zich naar kei veel relatieproblemen
Zou dat misschien niet iets geweest kunnen zijn wat jij zelf ingevuld hebt? Omdat 1) zij daar niet over wilt praten, en 2) jij dat (monogamie) graag wilde?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:30 schreef jantco het volgende:
[..]
En na een poosje van niet-communiceren zou jij dan moeten gaan in zien dat zij jou die dingen (oa communicatie, monogamie) niet gaat geven. Zeker niet wanneer ze ook (op haar manier) aangeeft dat ze 'niet aan zaken als relaties of praten over emoties doet'. Dan is het aan jou om je verwachtingen bij te stellen en zélf keuzes te maken. Dat is dan geen kwestie meer dat 'zij niet bereid is om toe te geven aan jouw behoeftes', maar eerder dat jij niet kan accepteren dat zij al lang heel duidelijk heeft gemaakt.quote:Je hebt helemaal gelijk, dat communicatie van het eerste belang is. Maar: 'over gevoelens kun je niet communiceren!', zegt ze. We hebben uren gepraat over wat zinnetjes, maar ze is niet bereid toe te geven.
Top.quote:Het aanmoedigen tegen terugval is niet meer nodig hoor. Ik ben er doorheen. Ik heb het contact geblokkeerd tot ik er helemaal overheen ben.
Zij is hartstikke duidelijk over hoe zij in een relatie staat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef jantco het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon luisteren en geloven wat ze zegt? En in even je hand in eigen boezem steken, want kennelijk is communiceren ook niet jouw sterke punt..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef jantco het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar als je haar situatie als zo stressvol thuis beschrijft etc, dan lijkt me dat een logischer oorzaak voor de niet meer vriendjes nemend dan dat ze ineens monogaam zou zijn geworden. Dat je iets niet actief praktiseert in een periode hoeft niet te betekenen dat je helemaal van je geloof gevallen bent. Die aanname doe je dan echt helemaal zelf dat ze dan wel monogaam moet zijn geworden, dat kun je haar en haar communiceren niet aanrekenen lijkt me. Wat Allures zegt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:30 schreef jantco het volgende:
[..]
En ik ook zat gekke kerels, dus beter houden we het erop dat mensen gewoon kut kunnen doen. Alleen zijn we daar als volwassenen ook zelf verantwoordelijk voor dus beter doen we niet alsof het alleen aan die gekkies ligt dat ze zo ver kunnen gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben op jonge leeftijd (25) ook genoeg gekke wijven tegengekomen. Die totaal misbruik maken van hun "partner".
Maat van mij had met een vriendin van mij (vriendengroep) en zij ging ook constant vreemd. Een keer zelfs met een vriend van die maat in de vriendengroep.
Ze hadden ook een of andere soort vage constructie relatie, zo een die typisch maar voor een kant altijd voordelig is. Ik heb hun ook beide er keihard op aangesproken dat het zo niet werkt, maar helaas die maat bleef maar achter haar aanlopen.
Ik heb trouwens nergens uit kunnen opmaken dat je ex het uit wilde maken. Ze vond de aandacht van twee mannen volgens mij wel leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef jantco het volgende:
Wow, wat een goede reacties! Allemaal dank. Ik laat het op mij inwerken.
Altijd mooi excuus om je niet te hoeven binden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef jantco het volgende:
Ze zegt, beetje boos:"Ik bén niet van de relatie, dat heb ik altijd gezegd!" En later blijkt dan dat ze aan verlatingsangst leidt.
Ja natuurlijk. En jij bepaalt dat dat voor jou niet oké genoeg is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:47 schreef jantco het volgende:
100% met je eens: "zonder mijn medeweten". Maar mijn probleem ligt net wat dieper. Ik sprak haar hierop aan en ze zei dat zij "autonoom is":"*IK* bepaal wie er naast mij ligt, daar ga jij niet over!".
Ja, precies, het moet van twee kanten passen. En wat Scary_Mary en Allures zeggen: het was mijn invulling, mijn verwachtingen over haar die niet klopten. Met deze opmerking verdween mijn boosheid!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. En jij bepaalt dat dat voor jou niet oké genoeg is.
(maar ik begrijp dat je je biezen al hebt gepakt?)
Oh dear.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:04 schreef jantco het volgende:
En verder: vóór we verkering kregen, waren we al 6 jaar goede vrienden; die situatie wil ik terug.
Leuk verhaal, maar hoe denk je over eerlijkheid?quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:14 schreef cempexo het volgende:
Ik heb de intro van dit onderwerp gelezen en ook begrepen.
Wat is er toch mis mee met het delen van elkanders affectie en de daarbij vrijgekomen energie gebruiken voor een prettig leven ?
Zijn wij elkaars eigendom of zo ?
Eerlijkheid is precies de basis van de onrust en de maatschappelijke afwijzing van dit gedrag. Mensen volgen niet hun eigen behoeftes meer maar voldoen dat wat de maatschappij aan gedrag verlangt, te beginnen dat wat de kerken, religie dus, eisen en derhalve het geprogrammeerde denken moeten volgen. Zeg maar...je bent in overtreding.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar hoe denk je over eerlijkheid?
Blijkbaar deelde de ex affectie rond alsof het snoepjes zijn maar vond het niet nodig haar partner (die meende in een monogame relatie te zitten) hierover te informeren.
Is het altijd een mooi excuus? Kunnen mensen niet gewoon echt zo zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:46 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Altijd mooi excuus om je niet te hoeven binden.
Op zich prima, maar daar hoef jij het natuurlijk niet mee eens te zijn of te accepteren.
Beter eerst je gevoelens die meer dan vriendschap zijn goed laten slijten, voor je het contact weer aan probeert te halen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:04 schreef jantco het volgende:
[..]
Ja, precies, het moet van twee kanten passen. En wat Scary_Mary en Allures zeggen: het was mijn invulling, mijn verwachtingen over haar die niet klopten. Met deze opmerking verdween mijn boosheid!
Dus ik ben inderdaad gestopt met deze relatie. En verder: vóór we verkering kregen, waren we al 6 jaar goede vrienden; die situatie wil ik terug.
En blijkbaar vond haar "partner" ignorance is bliss geruime tijd leuker, aangezien hij niet wilde luisteren naar wat ze wel te zeggen heeft gehad over niet monogaam willen of kunnen zijn en liever zijn gewenste beeld van hun relatie in stand wilde houden ten koste van de realiteit en haar belevingswereld. Dat lijkt me nou ook geen lichtend voorbeeld over eerlijkheid van zijn kant..quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar hoe denk je over eerlijkheid?
Blijkbaar deelde de ex affectie rond alsof het snoepjes zijn maar vond het niet nodig haar partner (die meende in een monogame relatie te zitten) hierover te informeren.
Off-topic, maar wel heel interessant.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:28 schreef cempexo het volgende:
[..]
Eerlijkheid is precies de basis van de onrust en de maatschappelijke afwijzing van dit gedrag. Mensen volgen niet hun eigen behoeftes meer maar voldoen dat wat de maatschappij aan gedrag verlangt, te beginnen dat wat de kerken, religie dus, eisen en derhalve het geprogrammeerde denken moeten volgen. Zeg maar...je bent in overtreding.
Nee hoor. Ze is heel duidelijk. Je hoort alleen nietquote:
Uuhhhhhhm. Oke dan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:04 schreef jantco het volgende:
[..]
Off-topic, maar wel heel interessant.
Het is voor een mens héél moeilijk om eerlijk te zijn. Laatst heeft iemand in Engeland dat een jaar lang geprobeerd, en er een boek over geschreven. We bezondigen ons aan sociale leugens, maar die zijn nuttig omdat ze de relaties niet beschadigen. Niet-liegen vergt sterke sociale vaardigheden: tact, inlevingsvermogen, incasseringsvermogen. Dus met de toename van de levenservaring komt dat misschien in zicht.
Natuurlijk hebben de mensen dat duizenden jaren geleden al ontdekt, en geprobeerd vast te leggen in regels en die laten uitvoeren door instituties. Dat werkt inderdaad niet. Daar heb je gelijk in.
Ook hier waren het sociale leugens. Ze wilde mij beschermen: "omdat je zo gevoelig bent". Maar zo wordt het alleen maar erger: ik voel me genegeerd en gepasseerd.
Ik heb nog geprobeerd om -als mosterd na de maaltijd- haar toestemming te geven voor de seksuele handelingen met de andere vriend. Maar ook daarvan wil ze niets weten: ik ga niet over het geven van dat soort toestemming. Wat voor mij weer als een ontkenning van mijn bestaan voelt. Het is een diepgaand conflict.
Precies dit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:12 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Wat een raar wijf. En als jij daar in meegaat ben jij ook raar.
Wegrennen en niet meer omkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |