Kuthoeren. Nu andere datum?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je denken. Vind het gewoon stom. Onder andere mijn beste vriendin die nog niet eens langs is geweest hier die afzegt, een collega/vriend van mijn vriend die was uitgenodigd, niet reageert, en dan zelf OOK een housewarming geeft op die datum
Neuh, gewoon gezellig feestje maken met de mensen die wel komenquote:
Meer drank voor julliequote:Op donderdag 11 juli 2019 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, gewoon gezellig feestje maken met de mensen die wel komen. Voorlopig toch geen tijd om het op een andere datum te doen.
Ik ook niet echt. Ik woon op afstand van mijn vrienden en het is blijkbaar erg lastig voor ze om de reis te maken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik organiseer ook niks meer eigenlijk.
Ik kan helaas ook niet komenquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fles rum en ginger beer staat al klaar.
Nou zeg, wat onzettend jammer. Hier baal ik echt van.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou zeg, wat onzettend jammer. Hier baal ik echt van.
Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om. Duidelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ik woon op afstand van mijn vrienden en het is blijkbaar erg lastig voor ze om de reis te maken.
Mijn beste vrienden zijn er wel altijd; rest van mijn vriendengroep is sowieso niet meer zo actief de laatste tijd. Kost ze al genoeg moeite om eens van de bank af te komen heb ik het idee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet met de juiste mensen om. Duidelijk.
Dat is ook best zwaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden zijn er wel altijd; rest van mijn vriendengroep is sowieso niet meer zo actief de laatste tijd. Kost ze al genoeg moeite om eens van de bank af te komen heb ik het idee.
Yayquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Yay verhoging gehad. Deel dit jaar, andere deel volgend jaar.
Blij wel.
Goede manier om je nog vast te houden voor een jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:22 schreef Samzz het volgende:
Yay verhoging gehad. Deel dit jaar, andere deel volgend jaar.
Blij wel.
Gewoon geen vrienden hebben is makkelijker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden zijn er wel altijd; rest van mijn vriendengroep is sowieso niet meer zo actief de laatste tijd. Kost ze al genoeg moeite om eens van de bank af te komen heb ik het idee.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben is makkelijker.
Hebben we t niet meer over gehadquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yay!
Hey, hoe zat het met dat plan om samen met @:Scary_Mary een buitenrit te gaan maken eigenlijk?
Nee hoor, kan gewoon weg als er wat beters voorbij komtquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede manier om je nog vast te houden voor een jaar.
Heb je het over je vriend?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, kan gewoon weg als er wat beters voorbij komt.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
https://deblijekralenplan(...)W2Y7-kU7DvIf_cvksPH4
is de oude pc al weg?quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Fuck ben m'n e-books van Stephen King kwijt. Die zijn niet overgezet van m'n oude pc.
Nee, staat de komende tien jaar gewoon naast de nieuwe denk ik, net zoals met de vorige. Maar dan moet ik hem weer aansluiten en weer tien keer onder het bureau kruipenquote:
Huequote:Op donderdag 11 juli 2019 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en weer tien keer onder het bureau kruipen
Ik geloof het niet helemaal hoor. Het pingpongen is te vaagquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zit vol verbazing dat topic van de hippie-lover te lezen. Wtf.
Ik vind alles vaag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik geloof het niet helemaal hoor. Het pingpongen is te vaag
Die is er al.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zullen we anders een WhatsApp groep beginnen?
Ik eet al een paar dagen kliekjes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes over kliekjes maken, dan wordt elvi weer boos op me
Chinees voor 1 besteld?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet al een paar dagen kliekjes.
Kutnijd is realquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes over kliekjes maken, dan wordt elvi weer boos op me
Met vier kilo zout.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laat je de kibbeling wel extra kruiden? Viskruiden
Nee, is te zout.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijgt je hamster ook een brokje kibbeling?
Er zijn genoeg vieze mannetjes. Lijkt me wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal ze al eens voor een happy ending zijn gevraagd?
En de meeste zitten op fokquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vieze mannetjes. Lijkt me wel.
Stelt ze vast zelf voor. Mannen die gewoon voor een massage komen die ineens voor het blok gezet worden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal ze al eens voor een happy ending zijn gevraagd?
Vastgepind aan de tafelquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stelt ze vast zelf voor. Mannen die gewoon voor een massage komen die ineens voor het blok gezet worden.
Daarna ook nog eens die mannen chanteren en dreigen naar de vrouw te stappen met deze kennis. Wat een verdienmodel.quote:
Gewoon thuis gaan "werken"quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Dag duurt best lang als je geen zin hebt om ook maar iets uit te voeren
MoveMouse installerenquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even de instelling van Skype zo zetten dat je nooit afwezig bent.
Ja best wel. Maar kan nog, het jaar is nog lang niet omquote:
Is die alfa eindelijk doorgeroest?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, boodschappen doen. Best lastig zonder auto
Die vorige wel ja. Mijn huidige moet klepstoter vervangen worden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is die alfa eindelijk doorgeroest?
True, true, en als het goed is binnenkort een auto dus dan is het ook weer een optie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar kan nog, het jaar is nog lang niet om.
Ja dat is zo fijn, een autoquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True, true, en als het goed is binnenkort een auto dus dan is het ook weer een optie.
tijd om eens voor een andere hypotheek te gaan kijkenquote:
Niet die rentequote:Op donderdag 11 juli 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om eens voor een andere hypotheek te gaan kijken
die staat ook heel laag.quote:
Ik heb 1,8 geloof ikquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die staat ook heel laag.
1,7 geloof ik.
ik heb nu 3,5 geloof ik.
kan het nu 30 jaar vast zetten voor 3,2
wanneer afgesloten?quote:
November 2017quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer afgesloten?
ik heb het al eens met mn vader er over gehad om zijn huis over te kopen. zou nu wel een goed moment zijn, maar denk niet dat hij al het huis uit wil
oh, was die toen ook al zo laag.quote:
Ja hoor, is wel niet enorm groot qua opbergruimte. Welk jaar?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie een relatief goedkope Golf GTE te koop staan, rijdt dat een beetje?
Ze is de grootste klant van haar snackbar zij ze laatstquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Cherrylips kook jij vaak voor jezelf?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze is de grootste klant van haar snackbar zij ze laatst
Asperges. Sla. Aardappelgratin. Sperziebonen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:34 schreef Samzz het volgende:
Welke groente is lekker uit de oven en is lekker in combi met zalm.
Ik dacht broccoli. Iemand nog een idee?
Sla uit de oven?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Asperges. Sla. Aardappelgratin. Sperziebonen.
nee het was meer de aardappelgratin uit de oven en dan sla erbij.quote:
Sla in de oven?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Asperges. Sla. Aardappelgratin. Sperziebonen.
Staat jouw mossel wel een beetje open als je warm wordt? Je weet wat ze zeggen van mosselen die dichtblijven na koken.quote:
gvdquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Staat jouw mossel wel een beetje open als je warm wordt? Je weet wat ze zeggen van mosselen die dichtblijven na koken.
Nee. Heb niks met wielrennen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Lotusss jij volgt ook de TDF toch?
2015, 60k km. Voor extra opbergruimte kan er altijd een dakkoffer op.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoor, is wel niet enorm groot qua opbergruimte. Welk jaar?
Je komt ook nog in aanmerking voor een terugroepactie waarbij ze er een nieuwe accu in gaan zetten. Maar die 30-40km die je volledig elektrisch kan rijden is ook niet echt de moeite.
God Jezus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Staat jouw mossel wel een beetje open als je warm wordt? Je weet wat ze zeggen van mosselen die dichtblijven na koken.
Hij was een tijdje aan de zachte en kleiige kant, maar het gaat weer de goede kant op. Misschien doordat ik meer water en thee drink?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is je stoelgang de laatste tijd?
Hard en stevig of zacht en klef?
Bij mij ontsnapte er wel een grinnikje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God Jezus.
Ik onderdruk wel een glimlach
Nu overweeg ik chocolademousse als toetje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was een tijdje aan de zachte en kleiige kant, maar het gaat weer de goede kant op. Misschien doordat ik meer water en thee drink?
Smakelijk eten.
Het is godverdomme niet normaal.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:57 schreef Gruj0 het volgende:
De vrouwen hier schelden wel erg vaak. Lijk wel een scheld sc.
Want vrouwen praten altijd netjes en ruiken naar roosjes en poepen niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:57 schreef Gruj0 het volgende:
O kak, vergeten mee te nemen net.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu overweeg ik chocolademousse als toetje.
Dat zei ik helemaal niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want vrouwen praten altijd netjes en ruiken naar roosjes en poepen niet.
Tering. Nieuw in het leven?
Ik zie alleen een paar vloekwoorden, maar geen gescheld?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:57 schreef Gruj0 het volgende:
O alleen de vrouwen in deze SC. Ja dat is veel logischer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet.
Begrijpend lezen is duidelijk niet meer van deze tijd.
Is Elvi nu weer boos denk je?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God Jezus.
Ik onderdruk wel een glimlach
Huh? Die is toch dood?quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:06 schreef CherryLips het volgende:
O God Anthony Bourdain in Amsterdam.
Van jouw posts wordt ze in ieder geval niet warm.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Neuh gewoon opgraven zoals in Indonesië en neerzetten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat het een herhaling is op 24 Kitchen.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van jouw posts wordt ze in ieder geval niet warm.
Hij ziet in een kwartier meer van Amsterdam dan ik de afgelopen 25 jaarquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh gewoon opgraven zoals in Indonesië en neerzetten.
Heel eng hoe je over je vagijn praatquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van jouw posts wordt ze in ieder geval niet warm.
Jouw zeekomkommer begint er wel van te groeien?quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet niks met je mossel?
Begin me nu wel zorgen te maken.
Oh ja. Grapje. Tikkeltje oververmoeid.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat het een herhaling is op 24 Kitchen.
Hij slaat denk ik de Primark over.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij ziet in een kwartier meer van Amsterdam dan ik de afgelopen 25 jaar
Nee je hebt gelijk. Helemaal niks, gewoon verschrompeld.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw zeekomkommer begint er wel van te groeien?
Ik heb ook wel wat Primark dingen hoor. Maar steeds minder.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEE! HET IS ZO GOEDKOOP! GOEDKOOP!!!!111!!!
Eigenlijk alleen pyjama's en sokken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat Primark dingen hoor. Maar steeds minder.
man meid de kindertranen zitten er nog in.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Spijkerjasjes enzo vind ik wel prima, en van die topjes voor onder kleding
Keertje wassen dan zijn ze er wel uit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
man meid de kindertranen zitten er nog in.
Ik heb van die tank tops van de Primark, ideale dingen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:44 schreef Debsterr het volgende:
Spijkerjasjes enzo vind ik wel prima, en van die topjes voor onder kleding
Dat heb ik met slapen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
Sporten is zo verslavend... vanmorgen geweest en nu al weer zin
quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Keertje wassen dan zijn ze er wel uit.
Ik snap echt niet wat hier staat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
Sporten is zo verslavend... vanmorgen geweest en nu al weer zin
quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:16 schreef Allures het volgende:
We gingen trainen met corebags en dingen met water er in. Was super moeilijk
quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat hier staat.
beetje wat jij hebt met chocolaquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja zo kan ik misschien ooit weer eens chocola snaaienquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij sport vaker dan dat ik chocola snaai
Beter gewoon een dagje zonder beha lopenquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]maar normaal zijn die zakken stabiel. Maar dat water beweegt. Is super super lastig
Hoi.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kindje wat dat gemaakt heeft is toch al lang dood.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Laatst supertoffe bloempot gekocht bij de primark. Kan misschien wel even een kaartje als bedankje naar Bangladesh sturen.
Rouwkaartje dan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kindje wat dat gemaakt heeft is toch al lang dood.
Haha held!quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Op reddit zo'n discussie over amerikanen en fooien geven en dat je blijkbaar je tattoo artist ook een fooi moet geven. Want ze hebben er jarenlang voor geleerd en ze moeten apparatuur en inkt en huur en vergunningen en verzekeringen betalen, dus dat is allemaal duur en daarom hebben ze fooien nodig en dat is wel zo netjes. In Europa blijkbaar ook.
DAT VERWERK JE DAN TOCH IN JE UURPRIJS.
En als ik dan zeg dat ik m'n tandarts nog nooit een fooi heb gegeven krijg ik downvotes.
Moeten we op Fok ook doen, downvotes. Op reddit sta ik zowat in de min.
Nou echt. Raar volk hoor. Ik lig soms in een deuk om ze maar ze vinden mij over het algemeen een stomme kut.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha held!![]()
Amerikanen irriteren altijd +kodu's
Jaja met gratis update 1e klas zeker?quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt. Raar volk hoor. Ik lig soms in een deuk om ze maar ze vinden mij over het algemeen een stomme kut.
Er was ook een nieuwsbericht over Japanse herten die doodgingen aan het plastic dat ze vreten of gevoerd krijgen, dus ik zei dat ik m'n sjaal ook terug wilde die ze van me hadden gejat. Allemaal downvotes. Zeker zelf nooit in Japan geweest, die beesten vreten echt alles wat loszit.
Ja hoor. Met jou ook?quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wow. Warm welkom
Hoe is het joel? Alles op rolletjes?
Lijkt me leuk. Wil ik ook opquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt. Raar volk hoor. Ik lig soms in een deuk om ze maar ze vinden mij over het algemeen een stomme kut.
Er was ook een nieuwsbericht over Japanse herten die doodgingen aan het plastic dat ze vreten of gevoerd krijgen, dus ik zei dat ik m'n sjaal ook terug wilde die ze van me hadden gejat. Allemaal downvotes. Zeker zelf nooit in Japan geweest, die beesten vreten echt alles wat loszit.
Nee dat was Singapore.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja met gratis update 1e klas zeker?
Jazeker. Wel druk maar wel alles goed. Werken, sporten, beetje klussen. Mezelf challenged op te leggen. Inmiddels weer maandje alcoholloos (dry january werd uiteindelijk bijna 3 maanden) en nu bijna 5 weken. Wou ook nog x tijd koffieloos gaan maar die heb ik toch nog maar ff laten varenquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jazeker. Wel druk maar wel alles goed. Werken, sporten, beetje klussen. Mezelf challenged op te leggen. Inmiddels weer maandje alcoholloos (dry january werd uiteindelijk bijna 3 maanden) en nu bijna 5 weken. Wou ook nog x tijd koffieloos gaan maar die heb ik toch nog maar ff laten varenlas sowieso dat die met afbouwen iets makkelijker gaat (ook al zit ik misschien maar op 4 a 5 per dag, zeker met warmte nog minder).
Haha nee. Helemaal stoppen wil ik niet want vind speciaalbier daar te lekker voorquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet niet te leven he![]()
Een lekkere Leffe gaat er altijd wel inquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha nee. Helemaal stoppen wil ik niet want vind speciaalbier daar te lekker voor
Sigaartje erbijquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Een lekkere Leffe gaat er altijd wel in
Ja, ik heb ook grote gaten. Ga alles weer eens opnieuw kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel beter want ben het allemaal weer vergeten.
Huehuequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook grote gaten. Ga alles weer eens opnieuw kijken.
Lijkt me een standaard leasebak dan. Vind het zelf wel een fijne auto om te rijden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2015, 60k km. Voor extra opbergruimte kan er altijd een dakkoffer op.
Nee hoor... eerst wat gaan drinken... en we moeten beiden morgen werken dus vandaar.quote:
Een witbiertje en twee spa rood. Heel spannendquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een witbiertje en twee spa rood. Heel spannend
Maar tweede date wordt spannender geloof ik.
Nee. De laatste was in september.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij nog spannende dates gehad?
En jij?quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij nog spannende dates gehad?
Interessante invalshoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou hij stiekem de vriend van Samzz zijn?
Neequote:Op donderdag 11 juli 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou hij stiekem de vriend van Samzz zijn?
laat maar komenquote:
Tja, DHL.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:21 schreef Allures het volgende:
Gisteren mijn pakketje met jurkjes gemist
Maar vanaf 9 uur kunnen ze weer komen
En ook wat andere pakketjes. Maar ik snap dat nooit he. Is allemaal dhl, en gisteren had man ook wat met dhl, maar dat komt dan toch met aparte busjes? Dat is toch niet efficiënt?
Heb nog een appeltje te schillen met DHL. Vlg de t&t melden dat een duur pakket afgeleverd is maar niks hebben gezien.quote:
Die eerste is te erg, daarvoor moet je in de kutnijd-app zittenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die eerste is te erg, daarvoor moet je in de kutnijd-app zitten
Bij de tweede ging ik met twee vrienden lastminute naar Egypte, ter plekke op Schiphol verzonnen, en ik had eigenlijk helemaal geen zin. Aan de ene kant: oeh piramiden, aan de andere kant smerig en ik zou waarschijnlijk een week aan de schijt zijn van het eten. Dus dat zal wel weer iets over mijn beren op de weg zien zeggen.
1e droom, Pedro nam alle vrouwen uit de SC en debster keek toe? Niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]bevestig maar dat ik een outsider ben
Haha, die 2e droom klinkt wel als typisch jij, vooral over de poeperitus
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1e droom, Pedro nam alle vrouwen uit de SC en debster keek toe? Niet?
jij vraagt naar zijn kronkel..quote:
Ik ook. Rare week. Hoge pieken, diepe dalen. Tijd voor rust aan de kop voor een paar dagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er aan toe. Vanmiddag maar vrij genomen.
Echt he. Gelukkig wacht er bij thuiskomst een bord eten op me vanavondquote:
Sleutels al uitgewisseldquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Gelukkig wacht er bij thuiskomst een bord eten op me vanavond.
hmm, nee, ik moet eerst nog naar de jumbo en dan nog koken. maar dat vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n hol waar je de deur nog van t slot kunt latenquote:
Is t ook niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, ik moet eerst nog naar de jumbo en dan nog koken. maar dat vind ik niet erg.
Oh wow, dat is wel bijzonderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n hol waar je de deur nog van t slot kunt laten.
Dat is het betere leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
dit weekend nog werken. dat is erger.quote:
Lievquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond met wat vriendinnen uiteten, maar maak voor twi straks een pokebowl klaar. Ik vind dat altijd leuk om te doen.
Mijn achterdeur is geloof ik al geen jaar meer op slot geweestquote:
Echtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn achterdeur is geloof ik al geen jaar meer op slot geweest.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik vertrouw mijn buurt wel, maar zo goed nou ook weer nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn tuin afgesloten is met een flink hek, welke wel op slot zit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik zou me daar echt niet chill bij voelen.
Ja dit, er moeten wel sporen van braak zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:08 schreef Allures het volgende:
Ben je dan niet ook niet verzekerd als er toch wat gebeurd?
Dus dan heeft je kerel toch wel de sleutelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn tuin afgesloten is met een flink hek, welke wel op slot zit.
dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn tuin afgesloten is met een flink hek, welke wel op slot zit.
Nee, heb de garagesleutel onder de container gelegd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Dus dan heeft je kerel toch wel de sleutel
Opgevreten worden door een teckel, nee dank je.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:16 schreef Allures het volgende:
Nou als iemand bij samzz binnen wil. Als je nu vertrekt ben je er misschien ook net voor het avondeten
Half fok is nu onderweg.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:16 schreef Allures het volgende:
Nou als iemand bij samzz binnen wil. Als je nu vertrekt ben je er misschien ook net voor het avondeten
Knuffelen met de teckelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Opgevreten worden door een teckel, nee dank je.
Er is gewoon iemand nu hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:16 schreef Allures het volgende:
Ik hoef niet bij de restjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je in een kliekje had gezeten had je het al geweten.
Ik val overal buiten!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is Kaneelstokje nog altijd de drager van alle topicroddels of moet ik nu bij iemand anders zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef Elvi het volgende:
Faxie weet alles.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is Kaneelstokje nog altijd de drager van alle topicroddels of moet ik nu bij iemand anders zijn?
Ik heb al een half jaar lasagne met spinazie in de vriezer liggen maar denk niet dat het nog wat wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Zo'n stukje lasagne waarvan je vergeten was dat je het had als lunch verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |