Kan ook niet, leasen daarintegenquote:
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
Je bent wel vrolijk de laatste tijd.
Sad little pedro.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".
Ow lekkerquote:
Hier tussen de 30 en 40 de meeste dagen. Dan is 20 straks gewoon koudquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow lekkerNiet echt geweldig weer nee, maar zag vandaag nog iemand met korte broek, beetje optimistisch.
Neem het goede weer meequote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier tussen de 30 en 40 de meeste dagen. Dan is 20 straks gewoon koud
Je was okquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen die neukenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik neuk regelmatig. Het komt op mij over alsof jij het op dat gebied minder naar je zin hebt, gezien je mij daarin een poging doet om te beledigen. Zoals Trump je zou noemen: "Sad".
Dit is echt het ideale weer bijna. Vandaag een beetje te bewolkt, maar qua temp echt perfect.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik neuk niet. Ik word geneuktquote:
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt het ideale weer bijna. Vandaag een beetje te bewolkt, maar qua temp echt perfect.
Wat, waarom niet? Draag de hele week al jurken en rokken. Blote benen. Bam.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.
Just watch me!quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op hoor. Met 20 graden kan je niet eens een jurkje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |