niet gekliktquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg net van onlogisch een filmpje doorgestuurd van de laatste meet van de VBL SC groepsapp.
https://www.dumpert.nl/me(...)de_anaalspiraal.html
Je wacht op een factuur, maar ze betalen te laat. Je wacht dus op een betaling en niet op een factuur?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:18 schreef aTypisch het volgende:
pff jongens ik wacht op een factuur vanuit rusland maar die gasten betalen altijd 1 a 2 maanden te laat
wat moet ik hier aan doen??
#DTV
ja dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wacht op een factuur, maar ze betalen te laat. Je wacht dus op een betaling en niet op een factuur?
grappigquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg net van onlogisch een filmpje doorgestuurd van de laatste meet van de VBL SC groepsapp.
VBL SC meet 9-7-2019
Als je enige machtspositie hebt gewoon vooruit laten betalen.quote:
Nee, ik moet mijn account nog eens omhoog toveren maar ik ben meer met andere dingen bezig geweest. Moet ik er in invsteren?quote:
je moet je erin verdiepen en dan kijken of je wil investerenquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn account nog eens omhoog toveren maar ik ben meer met andere dingen bezig geweest. Moet ik er in invsteren?
en ze hebben je niet meer nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dienst
is een beetje scheefgegroeid waardoor ik pas achteraf factureer
Dan kun je misschien een reden buiten jezelf opgeven waarom je tijdige betaling nodig hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dienst
is een beetje scheefgegroeid waardoor ik pas achteraf factureer
ik vind dat altijd moeilijk, je hebt van iedere nationaliteit wel mensen die niet te goeder trouw zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
tot nu toe is mijn ervaring met russen dat ze altijd (te) laat zijn met afspraken nakomen
verder wel goed te vertrouwen, dat is bij chinezen een ander verhaal
einde bericht
Je hebt mensen van alle soorten in elk land idd, maar je hebt ook wel bepaalde werkculturen die standaard gedragingen en verwachtingen met zich meebrengen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat altijd moeilijk, je hebt van iedere nationaliteit wel mensen die niet te goeder trouw zijn
naar Rusland ben je gewoon kansloos en zelfs in NL moet je wel een aardige vordering hebben wil het rendabel zijn om een incassotraject te startenquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft toch meer mensenkennis/onderbuikgevoel waarop je zulke dingen stuurt, maar hoe groter je bedrijf wordt hoe meer je aan standaard afspraken wilt houden. Ook altijd direct vertellen hoe je betalingsvoorwaarden zijn wanneer je iets aangaat en indien gepast zet je het ook op papier zodat het voor iedereen duidelijk is. Maar het blijft altijd iets 'gevoeligs' voor veel mensen, betalingsvoorwaarden en met name betalingsachterstanden.
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar Rusland ben je gewoon kansloos en zelfs in NL moet je wel een aardige vordering hebben wil het rendabel zijn om een incassotraject te starten
ah ja goed ideequote:Op woensdag 10 juli 2019 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet de tour de france er even bij aan.
jawel, dus het komt wel goedquote:
dan komt het wel goed, maar zo niet dan is het gewoon afschrijven en vergeten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel, dus het komt wel goed
maar ik dacht: hey laat ik er eens een leuk gespreksonderwerp in gooien
Leuk van je.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel, dus het komt wel goed
maar ik dacht: hey laat ik er eens een leuk gespreksonderwerp in gooien
Nog steeds in Bels ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
woon jij nog steeds in belgië met je vriendin?
Strijderquote:
en dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin goddelijk vasculair te worden, nog 3 weken en ruim onder 10% wel dan.
Ik ben op bepaalde plaatsen van mijn lichaam ook behoorlijk vasculair. Wel jaren voor moeten trainen ook. Onder de 3% vet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin goddelijk vasculair te worden, nog 3 weken en ruim onder 10% wel dan.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben op bepaalde plaatsen van mijn lichaam ook behoorlijk vasculair. Wel jaren voor moeten trainen ook. Onder de 3% vet.
Lol, 3% vet dat kan niet. Zelfs de bodybuilders vol met shit hebben geen 3%quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben op bepaalde plaatsen van mijn lichaam ook behoorlijk vasculair. Wel jaren voor moeten trainen ook. Onder de 3% vet.
is er wel eens research naar gedaan qua gezondheid dat cutten en bulken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is mn cutting doel bereikt en gaan we weer licht bulken
Het is goed voor je, zolang je maar niet extreem gaat cutten of extreem gaat bulken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er wel eens research naar gedaan qua gezondheid dat cutten en bulken?
Er beginnen nu theorieën te komen over veel spiermassa, dat dat je lifespan significant verkort.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er wel eens research naar gedaan qua gezondheid dat cutten en bulken?
Op die ene plek heb ik het toch al meerdere jaren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lol, 3% vet dat kan niet. Zelfs de bodybuilders vol met shit hebben geen 3%
het is niet slecht voor je bedoel je, ik vraag me ook echt af of je nu zoveel meer spiermassa hebt dan je laatste cut want daar je het toch voor of niet?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is goed voor je, zolang je maar niet extreem gaat cutten of extreem gaat bulken.
dat zal best, er moet gewerkt worden om het in stand te houdenquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er beginnen nu theorieën te komen over veel spiermassa, dat dat je lifespan significant verkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 16:26:37 ]
Gaat erom dat het de meest effectieve manier is om te bulken en daarna de vet doen verdwijnen door te cutten. En ik heb in het jaar wat blessures gehad met rug in het begin, maar alsnog ruim 3kg meer met zelfde vetpercentage.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is niet slecht voor je bedoel je, ik vraag me ook echt af of je nu zoveel meer spiermassa hebt dan je laatste cut want daar je het toch voor of niet?
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou liever functionele fysiek dan esthetische fysiek hebben.Je kunt beide hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou liever functionele fysiek dan esthetische fysiek hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik niet zou trainen zou ik een bierbuik hebben denk ik, dan maar liever esthetisch en er wat aan doen
dat is best veel maar je bent ook nog wel jongquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat erom dat het de meest effectieve manier is om te bulken en daarna de vet doen verdwijnen door te cutten. En ik heb in het jaar wat blessures gehad met rug in het begin, maar alsnog ruim 3kg meer met zelfde vetpercentage.
Maar de mensen die voornamelijk in de fitness trainen hebben dat niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het dan wel over natty's ofc.
[..]
Je kunt beide hebben.
Grof geweldquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen Opsporing Verzocht wel opdoeken.
Daarom ook zo nu en dan met zo'n grote band full body training doen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de mensen die voornamelijk in de fitness trainen hebben dat niet.
je bedoelt dat ze er sterker uitzien dan ze zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de mensen die voornamelijk in de fitness trainen hebben dat niet.
Een bierbuik is ook niet functioneel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]als ik niet zou trainen zou ik een bierbuik hebben denk ik, dan maar liever esthetisch en er wat aan doen
De benaming slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een bierbuik is ook niet functioneel.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-schild~a2584b5f/
(lol)
Slim.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:53 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
Wat een slimme man. Hoe minder aow'ers hoe beter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:53 schreef onlogisch het volgende:
(lol)
quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/video/m(...)se-supermarkt~p90356
Ik zie weinig Aziaten.
Nog nooit van gehoord. Je bent ook wel erg dom als je met je kop zo open en bloot een winkel gaat overvallen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie weinig Aziaten.
racistquote:Op woensdag 10 juli 2019 16:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie weinig Aziaten.
Beter zo jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Je bent ook wel erg dom als je met je kop zo open en bloot een winkel gaat overvallen.
SOWWWWWW KOEKOEKtwitter:KPNwebcare twitterde op woensdag 10-07-2019 om 08:30:30@SjokeB @KPNzakelijk Het spijt ons. Bij het reclamebureau waren toevallig nét alle middelbare, bekrompen, chagrijnige en racistische dames op. reageer retweet
Denk alleen dat de persoon achter SjokeB keihard aan het lachen is hoe viraal hij is gegaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:33 schreef Caland het volgende:
SOWWWWWW KOEKOEKtwitter:KPNwebcare twitterde op woensdag 10-07-2019 om 08:30:30@:SjokeB @:KPNzakelijk Het spijt ons. Bij het reclamebureau waren toevallig nét alle middelbare, bekrompen, chagrijnige en racistische dames op. reageer retweet
Bedankt voor je edit.quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie maakte een enorme flater op twitter.
[ afbeelding ]
dankje Stinhoquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier de marketingburn van de dag.
https://twitter.com/KPNwebcare/status/1148841911521828864
Huh, waar is mijn post?quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:41 schreef JanCees het volgende:
@:lenny_leonard
hhuh hier stond toch een post van jou
Op de achterbank naar de camping in Zuid-Frankrijk. Lekker slurpend aan een pakje fristi en genietend van zijn dierenstickers op de ruiten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dankje Stinho
nog plannen voor de zomervakantie?
HEEL RAAR BELEID DITquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh, waar is mijn post?Ik snap er niks van.
Bidden? Ik dacht dat je act alleen zondag kerk was. Ben je de act aan het uitbreiden?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:44 schreef KingRoland het volgende:
ik ga wat eerder naar bed jongens.
zometeen bidden dan slapen
Jammerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
Bijna goedquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
Telt alleen als je hem in de vijfde opeenvolgende post claimtquote:
Dat is niet waarquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Telt alleen als je hem in de vijfde opeenvolgende post claimt
Dat weet iedereen
Teringjantjequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten van zaterdag tm vrijdag
Puur genot
Raymon Hermansquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 15 andere podia met oa tino martin
@:jancees
Tering wat dom.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
Het enige trucje dat Baudet hier voert is dat hij de plannen wilt laten doorberekenen, door zijn eigen vriendjes.quote:
jij moet gewoon je vieze vuile teringbek houden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bidden? Ik dacht dat je act alleen zondag kerk was. Ben je de act aan het uitbreiden?
Morgenvroeg biechten voor deze taal?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet gewoon je vieze vuile teringbek houden.
Pak 'm Roland, PAK 'M!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PIK JE DIT @Lenny_Leonard???quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:29 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch is een jaar ouder maar daar is niks van te merken.
gmquote:
Nop, en ik merk dat het bij mijn fietsvrienden ook steeds minder wordt. Zal sporadisch nog een etappe kijken maar was zelfs vergeten dat het begonnen was. Vandaag wordt wel een leuke etappe trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Volg je de tour nog een beetje?
Gaat een topper worden ja. Bedankt npquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop, en ik merk dat het bij mijn fietsvrienden ook steeds minder wordt. Zal sporadisch nog een etappe kijken maar was zelfs vergeten dat het begonnen was. Vandaag wordt wel een leuke etappe trouwens.
Waarom? Voor het eerst sinds jaren is het eindelijk een beetje open.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop, en ik merk dat het bij mijn fietsvrienden ook steeds minder wordt. Zal sporadisch nog een etappe kijken maar was zelfs vergeten dat het begonnen was. Vandaag wordt wel een leuke etappe trouwens.
Oh zeker, maar de grote rondes boeien mij steeds minder. Ben meer van het voorjaar. Giro ook overgeslagen. Froome zal de ronde van Spanje nog wel halen trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom? Voor het eerst sinds jaren is het eindelijk een beetje open.
Ah zo, ja de ééndagskoersen vind ik zelf ook veel leuker. Nu zit je heel veel dagen echt naar niks te kijken tot net voor de finish.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh zeker, maar de grote rondes boeien mij steeds minder. Ben meer van het voorjaar. Giro ook overgeslagen. Froome zal de ronde van Spanje nog wel halen trouwens.
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft nog nooit wat gewonnen.
Klassiekersquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh zeker, maar de grote rondes boeien mij steeds minder. Ben meer van het voorjaar. Giro ook overgeslagen. Froome zal de ronde van Spanje nog wel halen trouwens.
Ga anders werken, lui varkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah zo, ja de ééndagskoersen vind ik zelf ook veel leuker. Nu zit je heel veel dagen echt naar niks te kijken tot net voor de finish.
Neem dan een baan waar je iets te doen hebt, debielquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof je dan geen stream kan aanzetten, zwakzinnige amoebe.
Zoals op FOK! zitten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neem dan een baan waar je iets te doen hebt, debiel
Ga dan eens wat leren kleuter.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoals op FOK! zitten?Ik zit op school, mongool.
Zegt degene met 64 posts per dag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima, ga jij dan maar lekker FOKKEN! tijdens je drukke baan.
Goede counter. Fijn dat je je vakantie goed besteedt dan. Ga je ook nog op vakantie?quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zegt degene met 64 posts per dag.
Ik heb vakantie trouwens
?quote:
Sinds dat huwelijk is het afgelopen met het aandachtshoereren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
MED / Charlotte3 stopt als mod op TRU
Ook al bijna een maand niet actief volgens mij
Wel raar ja dat je direct volledig met FOK! stopt zodra je getrouwd bent terwijl je daarvoor constant om aandacht smeekte bij jan en alleman.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds dat huwelijk is het afgelopen met het aandachtshoereren.
Wellicht op haar vingers getikt door haar man die achter haar activiteiten is gekomen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel raar ja dat je direct volledig met FOK! stopt zodra je getrouwd bent terwijl je daarvoor constant om aandacht smeekte bij jan en alleman.
Vast een kerkelijk huwelijk geweest.
ze negeert me ook op snapquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht op haar vingers getikt door haar man die achter haar activiteiten is gekomen.
meer dan een beetje cockteasen deed ze toch nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht op haar vingers getikt door haar man die achter haar activiteiten is gekomen.
Ik zou het niet waarderen als mijn vriendin zo deed in ieder geval.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan een beetje cockteasen deed ze toch niet
TRU / Neem hier afscheid van Charlotte3!quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
MED / Charlotte3 stopt als mod op TRU
Ook al bijna een maand niet actief volgens mij
mee eens, begrijp sowieso dat online aandachtvragen niet zoquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het niet waarderen als mijn vriendin zo deed in ieder geval.
@onlogischquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, begrijp sowieso dat online aandachtvragen niet zo
Ritualsquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, begrijp sowieso dat online aandachtvragen niet zo
Goor dik varken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:33 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een bros.
@:onlogisch @:johannes_vermeer
Niet gekliktquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
R&P / Vriendin neemt tweede vriend
Wat de neuk
Geklikt. Wat een leuk topic zeg. Één van je beterequote:Op donderdag 11 juli 2019 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
TRU / Neem hier afscheid van Charlotte3!
Wel even een lieve reactie achterlaten jongens. Dat kunnen jullie best!
*Eénquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Wat een leuk topic zeg. Één van je betere
Éénquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Één![]()
@:Caland
@:Zipportal
@:KingRoland
Hallo volstevige weervrind.quote:
@JR-Style-93 vindt dit leuk.twitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 11-07-2019 om 11:30:00📣 Deze bekende uitspraken van El Sierd hoor je binnenkort ook tijdens jouw potje FIFA 🎮 Naar welke uitspraken kijk jij het meest uit? 🛵/🎉 #ziggosport #FIFA20 https://t.co/UhnloUc9VM reageer retweet
Autocorrectie verandert het woord foutief.quote:
Denk dat ik rond kerst weer eens kom buurten voor een maandje. Blijkbaar is er een Ierse pub geopend. Kan nooit veel zijn met het publiek in obl maar wil er graag toch eens een paar achteroverslaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo knappe jongen
Wanneer gaan we nou eindelijk een biertje drinken in obl?
in de categorie verzonnen verhalen, tenminste dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
R&P / Vriendin neemt tweede vriend
Wat de neuk
Terminale mensen die omdat één of ander tarotwijf die astrologie ophemelt opeens zogenaamd weer tot leven komenquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de categorie verzonnen verhalen, tenminste dat hoop ik dan maar
Die Harbour pub of zo, die trekt vooral dagjesmensen die vanaf het Rhoonsveer komen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat ik rond kerst weer eens kom buurten voor een maandje. Blijkbaar is er een Ierse pub geopend. Kan nooit veel zijn met het publiek in obl maar wil er graag toch eens een paar achteroverslaan.
Mja geen idee, las er toevallig over ergens online. Weer eens wat anders dan Havenzicht of De Zevende Hemel (quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Harbour pub of zo, die trekt vooral dagjesmensen die vanaf het Rhoonsveer komen.
Al juich ik elk café waar je een Guinness van de tap kunt drinken toe.
Lekker naar Het hart makker. Beetje ouwehoeren met Leen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja geen idee, las er toevallig over ergens online. Weer eens wat anders dan Havenzicht of De Zevende Hemel ()
Altijd bang als ik "ik wil seks met die kaluh" hoor als ik daar binnenloop.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker naar Het hart makker. Beetje ouwehoeren met Leen.
van de tap is het wel beter maar echt drinkbaar vind ik het dan nog nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Harbour pub of zo, die trekt vooral dagjesmensen die vanaf het Rhoonsveer komen.
Niks mis meequote:Op donderdag 11 juli 2019 13:10 schreef Dven het volgende:
Paar dagen een vriendin over gehad. Wilde na zien van King Arthur meer zien van die Charlie Hunnam ofzo. Dus SoA opnieuw gestart. Had ik nog kanslozer geweest dan was ik nu zo'n leernicht op een harley.
Niets man, zou mezelf helemaal doodrijden. Fiets is zwaar genoeg voor mijquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee
Wat rijd je zelf? Of nog niks?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd bang als ik "ik wil seks met die kaluh" hoor als ik daar binnenloop.
tering wat slechttwitter:cartoonbrew twitterde op donderdag 11-07-2019 om 02:10:25Comparison between the two animated versions of The Lion King. https://t.co/E5dfgMASZJ reageer retweet
Nee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:01 schreef Elan het volgende:
Denk dat ik mijn Switch in september ga inruilen voor het Lite model @:GGMM . Overweeg jij iets soortgelijks?
quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Jij speelt toch primair in handeld-modus? Dan is die 40-45% extra accucapaciteit wel genot lijkt me.
Ik vind die reacties in die tweet behoorlijk overdreven, zo slecht is het niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:46 schreef Tarado het volgende:
@:JR-Style-93tering wat slechttwitter:cartoonbrew twitterde op donderdag 11-07-2019 om 02:10:25Comparison between the two animated versions of The Lion King. https://t.co/E5dfgMASZJ reageer retweet
OK dat heb ik niet eens gezien maar ik vind old style toch wel leukerquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die reacties in die tweet behoorlijk overdreven, zo slecht is het niet.
Natuurlijk, maar ik vind dit ook wel wat hebben op de een of andere manier. Al ziet niet alle CGI er even goed uit in de clips die ik heb gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat heb ik niet eens gezien maar ik vind old style toch wel leuker
Speel alleen Crash Team Racing dus die heb ik niet nodigquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
D-pad is ook wel lekker. Voor ons platform-fetisjisten.
ik ben er niet zo in thuis maar had wel gedacht dat de techniek al verder wasquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind dit ook wel wat hebben op de een of andere manier. Al ziet niet alle CGI er even goed uit in de clips die ik heb gezien.
9/11 was ook al CGIquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er niet zo in thuis maar had wel gedacht dat de techniek al verder was
Dit is ook minder te rewatchen omdat CGI al veel sneller gedateerd lijkt itt 2D animatie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De techniek is al heel wat verder. Maar er wordt naar het economisch meest voordelige gekeken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan worden animaties hip, worden die gewoon opnieuw uitgebracht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is ook minder te rewatchen omdat CGI al veel sneller gedateerd lijkt itt 2D animatie.
Maar goed kan er over 25 jaar nog een remake komen.
Disney is niet zomaar een firma op dat gebied maar misschien verwacht ik gewoon teveel, ben wel benieuwd hoe ze de merchandising hier omheen gaan doen, best moeilijk om poppetjes te maken die er op lijken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
De techniek is al heel wat verder. Maar er wordt naar het economisch meest voordelige gekeken.
Omdat dit meer geld opbrengt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef JanCees het volgende:
zo'n tekenfilm kan je toch zo upscalen naar 8k
waarom cgi remake
quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney is niet zomaar een firma op dat gebied maar misschien verwacht ik gewoon teveel, ben wel benieuwd hoe ze de merchandising hier omheen gaan doen, best moeilijk om poppetjes te maken die er op lijken.
Disney kijkt naar zo'n groot mogelijke winst te maken,niet om een zo goed mogelijk product af te leveren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney is niet zomaar een firma op dat gebied maar misschien verwacht ik gewoon teveel, ben wel benieuwd hoe ze de merchandising hier omheen gaan doen, best moeilijk om poppetjes te maken die er op lijken.
Die Rafiki is wel baasquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zo.
dat bedoel ik dus, is moeilijk na te maken in 3D.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zo.
Nja Disney investeert vaak wel in allemaal nieuwe software om het te ontwikkelen hoor (puur om te kunnen roepen hoe innovatief ze zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Disney kijkt naar zo'n groot mogelijke winst te maken,niet om een zo goed mogelijk product af te leveren.
Sommige zooi van Love, Death, Robots ziet er al beter uit dan dit (alhoewel dat grotendeels weer animatie is).
Uiteindelijk levert een combinatie van real life, animatronics en CGI vaak de beste effecten op. Kijk naar wat Jurassic Park ruim 25 jaar geleden al voor elkaar kreeg..
de licensing levert voor hun het meeste op, die films zijn ter promotie daarvanquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Disney kijkt naar zo'n groot mogelijke winst te maken,niet om een zo goed mogelijk product af te leveren.
Sommige zooi van Love, Death, Robots ziet er al beter uit dan dit (alhoewel dat grotendeels weer animatie is).
Uiteindelijk levert een combinatie van real life, animatronics en CGI vaak de beste effecten op. Kijk naar wat Jurassic Park ruim 25 jaar geleden al voor elkaar kreeg..
Beetje raar om weer een tekening te maken op basis van een "realistisch" uitziende leeuw die gebaseerd is op een tekening.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, is moeilijk na te maken in 3D.
Dit geldt volgens mij het meeste voor Star Wars.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
de licensing levert voor hun het meeste op, die films zijn ter promotie daarvan
ik heb het over poppetjes/figuren in 3D, dat lijkt me best moeilijk in dit geval, 2D is geen probleem.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje raar om weer een tekening te maken op basis van een "realistisch" uitziende leeuw die gebaseerd is op een tekening.
Kijk, dit zijn nog eens teksten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
@onlogischquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[/b]
Kijk, dit zijn nog eens teksten.![]()
René zegt verstandig dingen. SLAVEN VAN DE COMMERCIE!quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:13 schreef GGMM het volgende:
Waarom mensen naar dat waardeloze stuk bagger met waardeloze CGI gaan zitten kijken daar snap ik niks van. Het is ook gewoon 1 op 1 overgenomen van de tekenfilmEr wordt niet tot nauwelijks iets aan het verhaal toegevoegd.
Echt een debiel ben je als je daar heen gaat.
zou best kunnen maar toen CARS uitkwam heb ik van dichtbij meegemaakt hoe ze dat ontwikkelen, dat hele gebeuren eromheen, dat kunnen die Yanks wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geldt volgens mij het meeste voor Star Wars.
Daar is wel heel veel rommel van verkocht ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar toen CARS uitkwam heb ik van dichtbij meegemaakt hoe ze dat ontwikkelen, dat hele gebeuren eromheen, dat kunnen die Yanks wel.
Nee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog snel even al de posts van maxi-mus verwijderen.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
Scrummie bespottelijk gemaakt in het afscheidstopic van Charlotte.
Ik corrigeerde een misverstand, hadden je ouders beter ook gedaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door kapiteintje op 11-07-2019 14:50:03 ]
Ik ben blij dat hij zijn verhaal mag doen in de nieuwe editie van VraagWatJeWil.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
Woest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik corrigeerde een misverstand, hadden je ouders beter ook gedaan.
Graag eerst je contributie gewoon netjes betalen voordat je probeert grappig te zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij zijn verhaal mag doen in de nieuwe editie van VraagWatJeWil.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag eerst je contributie gewoon netjes betalen voordat je probeert grappig te zijn.
@:zipportal
Kan jij niet gewoon opdonderen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij zijn verhaal mag doen in de nieuwe editie van VraagWatJeWil.
Wat voor vloeistof heeft Homer in dat gifje op zijn schouder zitten?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij gaat gewoon betalen.
jammer zegquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weg van blauw, veel minder online dan voorheen.
Teringjantje zegquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
jaloers?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Afscheidstopics voor iemand die 2 maanden mod is geweest.
ik ga nu kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef GGMM het volgende:
Sow koekoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mokerharde klap hier net.quote:
Goeiedag zeg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lijkt me ook, mijn laatste was in 98 of zo, ik kan er verder niet over meepratenquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen alle commentators in dat spel.
Mijn laatste FM15, werd altijd ziedend van die commentators en vervelende mensen online.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook, mijn laatste was in 98 of zo, ik kan er verder niet over meepraten
Net zoals dat spel, snap niet dat mensen elk jaar weer een nieuwe (vrijwel identieke) editie kopen.quote:
ZO DAN!quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geniet er van vriendquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:33 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een bros.
@:onlogisch @:johannes_vermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |