Natuurlijk, maar ik vind dit ook wel wat hebben op de een of andere manier. Al ziet niet alle CGI er even goed uit in de clips die ik heb gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat heb ik niet eens gezien maar ik vind old style toch wel leuker
Speel alleen Crash Team Racing dus die heb ik niet nodigquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
D-pad is ook wel lekker. Voor ons platform-fetisjisten.
ik ben er niet zo in thuis maar had wel gedacht dat de techniek al verder wasquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind dit ook wel wat hebben op de een of andere manier. Al ziet niet alle CGI er even goed uit in de clips die ik heb gezien.
9/11 was ook al CGIquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er niet zo in thuis maar had wel gedacht dat de techniek al verder was
Dit is ook minder te rewatchen omdat CGI al veel sneller gedateerd lijkt itt 2D animatie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De techniek is al heel wat verder. Maar er wordt naar het economisch meest voordelige gekeken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan worden animaties hip, worden die gewoon opnieuw uitgebracht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is ook minder te rewatchen omdat CGI al veel sneller gedateerd lijkt itt 2D animatie.
Maar goed kan er over 25 jaar nog een remake komen.
Disney is niet zomaar een firma op dat gebied maar misschien verwacht ik gewoon teveel, ben wel benieuwd hoe ze de merchandising hier omheen gaan doen, best moeilijk om poppetjes te maken die er op lijken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
De techniek is al heel wat verder. Maar er wordt naar het economisch meest voordelige gekeken.
Omdat dit meer geld opbrengt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef JanCees het volgende:
zo'n tekenfilm kan je toch zo upscalen naar 8k
waarom cgi remake
quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney is niet zomaar een firma op dat gebied maar misschien verwacht ik gewoon teveel, ben wel benieuwd hoe ze de merchandising hier omheen gaan doen, best moeilijk om poppetjes te maken die er op lijken.
Disney kijkt naar zo'n groot mogelijke winst te maken,niet om een zo goed mogelijk product af te leveren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney is niet zomaar een firma op dat gebied maar misschien verwacht ik gewoon teveel, ben wel benieuwd hoe ze de merchandising hier omheen gaan doen, best moeilijk om poppetjes te maken die er op lijken.
Die Rafiki is wel baasquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zo.
dat bedoel ik dus, is moeilijk na te maken in 3D.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zo.
Nja Disney investeert vaak wel in allemaal nieuwe software om het te ontwikkelen hoor (puur om te kunnen roepen hoe innovatief ze zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Disney kijkt naar zo'n groot mogelijke winst te maken,niet om een zo goed mogelijk product af te leveren.
Sommige zooi van Love, Death, Robots ziet er al beter uit dan dit (alhoewel dat grotendeels weer animatie is).
Uiteindelijk levert een combinatie van real life, animatronics en CGI vaak de beste effecten op. Kijk naar wat Jurassic Park ruim 25 jaar geleden al voor elkaar kreeg..
de licensing levert voor hun het meeste op, die films zijn ter promotie daarvanquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Disney kijkt naar zo'n groot mogelijke winst te maken,niet om een zo goed mogelijk product af te leveren.
Sommige zooi van Love, Death, Robots ziet er al beter uit dan dit (alhoewel dat grotendeels weer animatie is).
Uiteindelijk levert een combinatie van real life, animatronics en CGI vaak de beste effecten op. Kijk naar wat Jurassic Park ruim 25 jaar geleden al voor elkaar kreeg..
Beetje raar om weer een tekening te maken op basis van een "realistisch" uitziende leeuw die gebaseerd is op een tekening.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, is moeilijk na te maken in 3D.
Dit geldt volgens mij het meeste voor Star Wars.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
de licensing levert voor hun het meeste op, die films zijn ter promotie daarvan
ik heb het over poppetjes/figuren in 3D, dat lijkt me best moeilijk in dit geval, 2D is geen probleem.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje raar om weer een tekening te maken op basis van een "realistisch" uitziende leeuw die gebaseerd is op een tekening.
Kijk, dit zijn nog eens teksten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Harbour pub of zo, die trekt vooral dagjesmensen die vanaf het Rhoonsveer komen.
Al juich ik elk café waar je een Guinness van de tap kunt drinken toe.
@onlogischquote:Op donderdag 11 juli 2019 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[/b]
Kijk, dit zijn nog eens teksten.![]()
René zegt verstandig dingen. SLAVEN VAN DE COMMERCIE!quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:13 schreef GGMM het volgende:
Waarom mensen naar dat waardeloze stuk bagger met waardeloze CGI gaan zitten kijken daar snap ik niks van. Het is ook gewoon 1 op 1 overgenomen van de tekenfilmEr wordt niet tot nauwelijks iets aan het verhaal toegevoegd.
Echt een debiel ben je als je daar heen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |