niet gekliktquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg net van onlogisch een filmpje doorgestuurd van de laatste meet van de VBL SC groepsapp.
https://www.dumpert.nl/me(...)de_anaalspiraal.html
Je wacht op een factuur, maar ze betalen te laat. Je wacht dus op een betaling en niet op een factuur?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:18 schreef aTypisch het volgende:
pff jongens ik wacht op een factuur vanuit rusland maar die gasten betalen altijd 1 a 2 maanden te laat
wat moet ik hier aan doen??
#DTV
ja dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wacht op een factuur, maar ze betalen te laat. Je wacht dus op een betaling en niet op een factuur?
grappigquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg net van onlogisch een filmpje doorgestuurd van de laatste meet van de VBL SC groepsapp.
VBL SC meet 9-7-2019
Als je enige machtspositie hebt gewoon vooruit laten betalen.quote:
Nee, ik moet mijn account nog eens omhoog toveren maar ik ben meer met andere dingen bezig geweest. Moet ik er in invsteren?quote:
je moet je erin verdiepen en dan kijken of je wil investerenquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn account nog eens omhoog toveren maar ik ben meer met andere dingen bezig geweest. Moet ik er in invsteren?
en ze hebben je niet meer nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dienst
is een beetje scheefgegroeid waardoor ik pas achteraf factureer
Dan kun je misschien een reden buiten jezelf opgeven waarom je tijdige betaling nodig hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dienst
is een beetje scheefgegroeid waardoor ik pas achteraf factureer
ik vind dat altijd moeilijk, je hebt van iedere nationaliteit wel mensen die niet te goeder trouw zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:22 schreef aTypisch het volgende:
tot nu toe is mijn ervaring met russen dat ze altijd (te) laat zijn met afspraken nakomen
verder wel goed te vertrouwen, dat is bij chinezen een ander verhaal
einde bericht
Je hebt mensen van alle soorten in elk land idd, maar je hebt ook wel bepaalde werkculturen die standaard gedragingen en verwachtingen met zich meebrengen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat altijd moeilijk, je hebt van iedere nationaliteit wel mensen die niet te goeder trouw zijn
naar Rusland ben je gewoon kansloos en zelfs in NL moet je wel een aardige vordering hebben wil het rendabel zijn om een incassotraject te startenquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft toch meer mensenkennis/onderbuikgevoel waarop je zulke dingen stuurt, maar hoe groter je bedrijf wordt hoe meer je aan standaard afspraken wilt houden. Ook altijd direct vertellen hoe je betalingsvoorwaarden zijn wanneer je iets aangaat en indien gepast zet je het ook op papier zodat het voor iedereen duidelijk is. Maar het blijft altijd iets 'gevoeligs' voor veel mensen, betalingsvoorwaarden en met name betalingsachterstanden.
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar Rusland ben je gewoon kansloos en zelfs in NL moet je wel een aardige vordering hebben wil het rendabel zijn om een incassotraject te starten
ah ja goed ideequote:Op woensdag 10 juli 2019 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet de tour de france er even bij aan.
jawel, dus het komt wel goedquote:
dan komt het wel goed, maar zo niet dan is het gewoon afschrijven en vergeten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel, dus het komt wel goed
maar ik dacht: hey laat ik er eens een leuk gespreksonderwerp in gooien
Leuk van je.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jawel, dus het komt wel goed
maar ik dacht: hey laat ik er eens een leuk gespreksonderwerp in gooien
Nog steeds in Bels ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
woon jij nog steeds in belgië met je vriendin?
Strijderquote:
en dan?quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin goddelijk vasculair te worden, nog 3 weken en ruim onder 10% wel dan.
Ik ben op bepaalde plaatsen van mijn lichaam ook behoorlijk vasculair. Wel jaren voor moeten trainen ook. Onder de 3% vet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin goddelijk vasculair te worden, nog 3 weken en ruim onder 10% wel dan.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben op bepaalde plaatsen van mijn lichaam ook behoorlijk vasculair. Wel jaren voor moeten trainen ook. Onder de 3% vet.
Lol, 3% vet dat kan niet. Zelfs de bodybuilders vol met shit hebben geen 3%quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben op bepaalde plaatsen van mijn lichaam ook behoorlijk vasculair. Wel jaren voor moeten trainen ook. Onder de 3% vet.
is er wel eens research naar gedaan qua gezondheid dat cutten en bulken?quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is mn cutting doel bereikt en gaan we weer licht bulken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |