Teringjantjequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten van zaterdag tm vrijdag
Puur genot
Raymon Hermansquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 15 andere podia met oa tino martin
@:jancees
Tering wat dom.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
Het enige trucje dat Baudet hier voert is dat hij de plannen wilt laten doorberekenen, door zijn eigen vriendjes.quote:
jij moet gewoon je vieze vuile teringbek houden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bidden? Ik dacht dat je act alleen zondag kerk was. Ben je de act aan het uitbreiden?
Morgenvroeg biechten voor deze taal?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet gewoon je vieze vuile teringbek houden.
Pak 'm Roland, PAK 'M!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PIK JE DIT @Lenny_Leonard???quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:29 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch is een jaar ouder maar daar is niks van te merken.
gmquote:
Nop, en ik merk dat het bij mijn fietsvrienden ook steeds minder wordt. Zal sporadisch nog een etappe kijken maar was zelfs vergeten dat het begonnen was. Vandaag wordt wel een leuke etappe trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Volg je de tour nog een beetje?
Gaat een topper worden ja. Bedankt npquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop, en ik merk dat het bij mijn fietsvrienden ook steeds minder wordt. Zal sporadisch nog een etappe kijken maar was zelfs vergeten dat het begonnen was. Vandaag wordt wel een leuke etappe trouwens.
Waarom? Voor het eerst sinds jaren is het eindelijk een beetje open.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nop, en ik merk dat het bij mijn fietsvrienden ook steeds minder wordt. Zal sporadisch nog een etappe kijken maar was zelfs vergeten dat het begonnen was. Vandaag wordt wel een leuke etappe trouwens.
Oh zeker, maar de grote rondes boeien mij steeds minder. Ben meer van het voorjaar. Giro ook overgeslagen. Froome zal de ronde van Spanje nog wel halen trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom? Voor het eerst sinds jaren is het eindelijk een beetje open.
Ah zo, ja de ééndagskoersen vind ik zelf ook veel leuker. Nu zit je heel veel dagen echt naar niks te kijken tot net voor de finish.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh zeker, maar de grote rondes boeien mij steeds minder. Ben meer van het voorjaar. Giro ook overgeslagen. Froome zal de ronde van Spanje nog wel halen trouwens.
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft nog nooit wat gewonnen.
Klassiekersquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh zeker, maar de grote rondes boeien mij steeds minder. Ben meer van het voorjaar. Giro ook overgeslagen. Froome zal de ronde van Spanje nog wel halen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |