quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Stokslagen kun je krijgenquote:
die verdient wel wat interne stokslagenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:12 schreef Bolasie het volgende:
Stelling: Eva Jinek is een ontzettend geile milf.
leef jij ook nogquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heb net lopen wielerautisten, dat was een fout zeg, lig nu buiten adem aan het bierinfuus.
Klaar met zijn stage bij Jinekquote:
Joh? Waar heeft die zich dit keer ingelikt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Promotie.
Hij heeft nu een eigen programma.
Sorry dat ik je teleurstel.quote:
Jinek kapt ermee. Dit is het laatste seizoen in deze vorm.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Warmdraaien om Jinek over te nemen.
Op naar de 0 kijkers!
Pic van jouw poes.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Mijn poezebeest vindt vuurwerk maar niets.
Moest glimlachenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:17 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
''Uit de hand liep.''
Misplaatst hoor.
Op de damquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Mooi harig exemplaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
[..]Is het dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ILLUMINATIquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:26 schreef Regilio_ het volgende:
Bilderberg erbij halen vindt ie niet leuk zo te zien.
Kan ik op jou stemmen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Omdat je in tijden van hoogconjuctuur staatsschuld afbetaalt en in tijden van crisis vanuit de overheid moet stimuleren Jinek
quote:
[..]harigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
"De elite"quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:30 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Wopke is wel concreet en kort van stof, dat siert hem. Dit verhaal nu nog in opgestroopte mouwtjes in een zaaltje doen en de hersenlozen stemmen weer op de elite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie mafia ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon een goede accountant zoeken, die kan je geld opleveren.
Ook de stratenmaker?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik zal het doorgeven aan mijn postbode!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Ongetwijfeld.quote:
Dankzij de domme interviewinsteek van Jinekquote:
En iemand die stufi krijgtquote:
Ja daar dacht ik ook wel even aanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wopke is een prima toekomstig minister president.
Zijn er nog jongeren die stufi krijgen?quote:
Misschien @Zipportal ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zijn er nog jongeren die stufi krijgen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BobW het volgende:
Wopke had eigenlijk moeten vragen of Jinek nog op de late avond bij de NPO blijft.
Dan had ze ook geen antwoord gegeven.
Laatste jaar ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zijn er nog jongeren die stufi krijgen?
Jawel hoor. Haar management heeft bevestigd dat ze gaat stoppen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BobW het volgende:
Wopke had eigenlijk moeten vragen of Jinek nog op de late avond bij de NPO blijft.
Dan had ze ook geen antwoord gegeven.
Als je werkt kun je je studiekosten in aftrek brengen van je inkomen.quote:
Eens. Toch kan hij misschien wel meer stemmen trekken omdat hij 'zo leuk' is en 'grappige' schoenen heeft.quote:
Oke oke zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je werkt kun je je studiekosten in aftrek brengen van je inkomen.
Het eerste jaar als je full time werkt na je studie, kun je de belasting middelen en vaak een paar duizend ¤ besparen. Dit doen veel mensen niet. Hadden ze maar een goede accountant moeten hebben.
Dit wordt wel afgeschaft helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het eerste jaar als je full time werkt na je studie, kun je de belasting middelen en vaak een paar duizend ¤ besparen. Dit doen veel mensen niet. Hadden ze maar een goede accountant moeten hebben.
Dat is dit jaar ook voor het laatstquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja walgelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Eens. Toch kan hij misschien wel meer stemmen trekken omdat hij 'zo leuk' is en 'grappige' schoenen heeft.
Zijn zoonquote:
toch uitgesteld. lekker lekkerquote:
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat mijn zoon nooit zo ziek wordt, wat lijkt me dat tragisch om mee te maken
quote:
Maar ook heel erg waardevolquote:
Inshallaha bekt net iets lekkerder.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Zeer christelijke mensen zeggen vaak: "God heeft het zo gewild!"
Nu wat "leuke" filmpjes die iedereen al gezien heeftquote:
Ze mag wel tissues plaatsen bij zulke inderwerpenquote:
John van Lottum blijft een lul.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
hoe kun je een transfer hebben als je geen club hebt?
Ook dan maak je een transfer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
hoe kun je een transfer hebben als je geen club hebt?
Haar contract liep af.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe kan zij geen club hebben zij was toch een van de betere van het hele toernooi?
voor een transfer maak je een reis van a naar b.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
voor een transfer maak je een reis van a naar b.
Oke maar die kan ze nu gewoon verlengen of zo?quote:
nee ze kan zo overal naar toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke maar die kan ze nu gewoon verlengen of zo?
Beetje opgeblazen...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Boem boem Becker is helemaal de weg kwijt en heeft een kop als een bak met wurmen inmiddels.
Mhoah, ook bij spelers die transfervrij zijn wordt - zeker in de media - gesproken over een transfer.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
voor een transfer maak je een reis van a naar b.
Ze heeft geen contract meer, dan kan je moeilijk verlengen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke maar die kan ze nu gewoon verlengen of zo?
telegraafpraatquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mhoah, ook bij spelers die transfervrij zijn wordt - zeker in de media - gesproken over een transfer.
Het loopt af zij je netquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze heeft geen contract meer, dan kan je moeilijk verlengen.
Mooi zoquote:
Haar contract liep af, ja. Nu heeft ze geen contract meer. Dan kan je ook niet meer verlengen.quote:
Je moet zeggen zoala het is vrindquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Haar contract liep af, ja. Nu heeft ze geen contract meer. Dan kan je ook niet meer verlengen.
Beetje nadenken kan geen kwaad.
Coke, Hoeren en BlackJackquote:
wielrennen is geen sportquote:
Nee, dat is topsportquote:
@zipportalquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jammer dat John niet durfde te zeggen dat dat wijf van Boris zijn zaad in haar mond had opgevangen en zichzelf vervolgens bezwangerd heeft. Eva durfde niet, en John vervolgens ook niet. Terwijl het toch gewoon na 11-en was en kleine kinderen dus toch niet meer keken.
Dit begint vermoeiend te worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het wachten is op Martijn Koning![]()
Tja, de politiek is op vakantie....quote:
Lolquote:
Op welke manier?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Praten jullie weleens stout tegen jullie virtuele assistent?
Zit met d'r hoofd alweer bij heel wat anders. Die geile slet wil natuurlijk nog een keer volgeblaft worden.quote:
Ik zeg wel eens 'Siri, kut hoer'.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Nou, gewoon.quote:
Ik kijk nu toevallig die serie via Videoland.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:10 schreef superniger het volgende:
Willen jullie meer of minder mocromaffia?
Ik heb daar mijn vriendin voor.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Maar deze vent zit ergens in een bananenlandquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
En Holleeder is gewoon veroordeeld op basis van rancuneuze gezeur van z'n zussen en deze man rent gewoon vrolijk rond met keihard bewijs. Very very sad.
Word sowieso moe van de fascinatie voor dit soort misdaad in die krant, af en toe lijkt het bijna verheerlijkingquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:12 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Moorden om een signaal af te geven. Lijkt me sterk, maar daarom is het ook een Telegraaf-verslaggever.
En als de veroordeling tegenvalt bij de publieke opinie komt dat door de stemmingsmakerij van dit soort media inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Word sowieso moe van de fascinatie voor dit soort misdaad in die krant, af en toe lijkt het bijna verheerlijking
ja, kun je net naar de mcdonaldsquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
50 euro, kun je toch lekker van uit eten
Jij jaquote:
Dit, net als de term topcrimineelquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Word sowieso moe van de fascinatie voor dit soort misdaad in die krant, af en toe lijkt het bijna verheerlijking
ja, of 2 sushietjes eten bij het Akuraquote:
Precies. Terwijl de Pathmos hal in Enschede ook best groot is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal wereldsteden de afgelopen jaren en dan wil je opeens met crap als Den Bosch of Arnhem aankomen?
Enschede kent de helft van Nederland niet eens. Laat staan de gemiddelde Europeaan.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Precies. Terwijl de Pathmos hal in Enschede ook best groot is.
Waarom niet in de Arena?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn al afgehaakt; alle mogelijke plekken zijn volgeboekt rond die periode.
Utrecht is geiten wollen sokken!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:22 schreef superniger het volgende:
Utrecht wil het organiseren in een tent.
Amsterdam wil de Tour de Francequote:
Pfff, die moeten maar lekker een weekje later, pech gehadquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn al afgehaakt; alle mogelijke plekken zijn volgeboekt rond die periode.
Dat moet natuurlijk wel geforceerd worden benadrukt!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:28 schreef Bocaj het volgende:
Nederland is wit maar er wonen ook mensen met een andere kleur!
vrijheidsmemmequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:30 schreef Bocaj het volgende:
De borsten van Eva willen vrijheid zo te zien!
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Ohja dat Rotterdam filmpje, alsof daar alleen Antilianen wonen
Nee joh gekkiequote:
Die neemt het ook niet zo nauw met leeftijden inderdaad...quote:
13 jarige golddiggers jaja...quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:41 schreef Bocaj het volgende:
Dat die meiden dan ook meedoen snap ik ook niet....
Vertel! Golddiggers? Sugardaddy?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |