En iemand die stufi krijgtquote:
Ja daar dacht ik ook wel even aanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wopke is een prima toekomstig minister president.
Zijn er nog jongeren die stufi krijgen?quote:
Misschien @Zipportal ?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zijn er nog jongeren die stufi krijgen?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BobW het volgende:
Wopke had eigenlijk moeten vragen of Jinek nog op de late avond bij de NPO blijft.
Dan had ze ook geen antwoord gegeven.
Laatste jaar ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zijn er nog jongeren die stufi krijgen?
Jawel hoor. Haar management heeft bevestigd dat ze gaat stoppen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:34 schreef BobW het volgende:
Wopke had eigenlijk moeten vragen of Jinek nog op de late avond bij de NPO blijft.
Dan had ze ook geen antwoord gegeven.
Als je werkt kun je je studiekosten in aftrek brengen van je inkomen.quote:
Eens. Toch kan hij misschien wel meer stemmen trekken omdat hij 'zo leuk' is en 'grappige' schoenen heeft.quote:
Oke oke zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je werkt kun je je studiekosten in aftrek brengen van je inkomen.
Het eerste jaar als je full time werkt na je studie, kun je de belasting middelen en vaak een paar duizend ¤ besparen. Dit doen veel mensen niet. Hadden ze maar een goede accountant moeten hebben.
Dit wordt wel afgeschaft helaasquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het eerste jaar als je full time werkt na je studie, kun je de belasting middelen en vaak een paar duizend ¤ besparen. Dit doen veel mensen niet. Hadden ze maar een goede accountant moeten hebben.
Dat is dit jaar ook voor het laatstquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja walgelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Eens. Toch kan hij misschien wel meer stemmen trekken omdat hij 'zo leuk' is en 'grappige' schoenen heeft.
Zijn zoonquote:
toch uitgesteld. lekker lekkerquote:
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat mijn zoon nooit zo ziek wordt, wat lijkt me dat tragisch om mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |