quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Stokslagen kun je krijgenquote:
die verdient wel wat interne stokslagenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:12 schreef Bolasie het volgende:
Stelling: Eva Jinek is een ontzettend geile milf.
leef jij ook nogquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heb net lopen wielerautisten, dat was een fout zeg, lig nu buiten adem aan het bierinfuus.
Klaar met zijn stage bij Jinekquote:
Joh? Waar heeft die zich dit keer ingelikt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Promotie.
Hij heeft nu een eigen programma.
Sorry dat ik je teleurstel.quote:
Jinek kapt ermee. Dit is het laatste seizoen in deze vorm.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:14 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Warmdraaien om Jinek over te nemen.
Op naar de 0 kijkers!
Pic van jouw poes.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Mijn poezebeest vindt vuurwerk maar niets.
Moest glimlachenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:17 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
''Uit de hand liep.''
Misplaatst hoor.
Op de damquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Mooi harig exemplaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
[..]Is het dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ILLUMINATIquote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:26 schreef Regilio_ het volgende:
Bilderberg erbij halen vindt ie niet leuk zo te zien.
Kan ik op jou stemmen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Omdat je in tijden van hoogconjuctuur staatsschuld afbetaalt en in tijden van crisis vanuit de overheid moet stimuleren Jinek
quote:
[..]harigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
"De elite"quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:30 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Wopke is wel concreet en kort van stof, dat siert hem. Dit verhaal nu nog in opgestroopte mouwtjes in een zaaltje doen en de hersenlozen stemmen weer op de elite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |