Dus datquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waarom kreeg merel voorrang op iedereen? omdat ze er 5 maanden was, nu is mylene er al 5 maanden en jens 5 en een half en mariska 2 weken morgen
Loopt een soort van trots rond en laat het aan iedereen zien.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
laat kay er een sjabloon van maken, haar vastbinden en dan dyl het boven haar gewei tatoeëren, zal juf AK47 vast een goed praktische toepassing vinden
Ja ze de inwoner die het beste gedaan heeft was zei wildequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Geeft ze nu aan Kaylee een soort van oorkonde?
Hiermee zet ze zichzelf zo boven de rest....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef magnaal het volgende:
Ik maak me steeds bozer...Verleden week maakte ik nog een grap over dat Maris wel een sticker zou geven..Dit kan toch niet??? Welke recht heeft zij om een oorkonde te geven. is dat in de groep besloten of neemt ze Kaylee in de zeik?
Kan het me voorstellen. Het is een nare vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef formule het volgende:
Maris brengt het slechte in mij bovendat is toch erg
nee nog beter ze neemt zichzelf in de zeik, maar heeft dat nog niet doorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef magnaal het volgende:
Ik maak me steeds bozer...Verleden week maakte ik nog een grap over dat Maris wel een sticker zou geven..Dit kan toch niet??? Welke recht heeft zij om een oorkonde te geven. is dat in de groep besloten of neemt ze Kaylee in de zeik?
De kopie van Jessie de gluiperd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dan denk je dat na Hiske, Shelly en gerrit. Het niet erger kan en daar is Mariska.....
Die gaat morgen heel hard kelderen in de poll, heb ik zo het idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiermee zet ze zichzelf zo boven de rest....
dat bedoelt maris uiteraard wel....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou 'Achterlijke mongool' van de week eervoller vinden uit haar muil.
Zij is erger omdat ze in de reet van jessie kruipt...quote:
ja, ik heb dat ook en dat was heeeeeel lang geleden, namelijk LauB lukte dat ook eensquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef formule het volgende:
Maris brengt het slechte in mij bovendat is toch erg
Kaylee is een halfje, dus dat verbaast weer niet.quote:
Die kan de strop krijgen denk kkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jens vraagt zich af wanneer hij de oorkonde krijgt van Mariska....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |