Gadverdamme ook smerig dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Past Maris goed bij dan, die doucht ook niet, smeert alleen deo op als ze net wakker is
gunnen doet erg veel pijn in utopia, zal wel aan de temperatuur liggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
waarom zouden ze Jens en Mylene niet een huisje voor hun samen gunnen? Hebben Kil en Dil toch ook ? En jessie en merel hebben de privacy van de boot, bovendien hebben jens en Mylene hun huisje al gedeeld met maikel, dus het probleem ligt niet bij hun
Plus ze heeft gruwelijke zweetvoetenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, ze past zich goed aan
Ja en dan je zelf hard maken voor wrtwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Pesten om het pesten!
Merel en Jessie zeiden al tegen elkaar, wij gunnen Jens en Mylene geen huisje samen.
Dus alles wordt in stelling gebracht om ze tegen te werken...enig....
Gelukkig zijn er nog cossers die zien wat ik zie, wat een takkentrol, die Mariska.quote:
Had ze thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Mjelleke het volgende:
Zelfs met medicijnen ging t niet. Er is dus wel iets met Mariska aan de hand. Iets waarover ze niet kan praten.
Het zijn volgens mij daar alleen His, Merel en Jessie die de reet van haar likkenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cossers die zien wat ik zie, wat een takkentrol, die Mariska.
Je hard maken voor WRTW en de volgende collectie aankopen die wordt gemaakt door kindslaafjes en onderdrukte vrouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan je zelf hard maken voor wrtw
je blijft er voor wakker, maar dan zie je ze altijd heerlijk slapenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cossers die zien wat ik zie, wat een takkentrol, die Mariska.
Zo geraken ze niet in de prostitutie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je hard maken voor WRTW en de volgende collectie aankopen die wordt gemaakt door kindslaafjes en onderdrukte vrouwen.
Is niet best,iemand haten.quote:
Maar ze is zo goed. Net als die flapdrol van haar. Vanmiddag gespeeld boos doen tegen zijn neukertje over het bestellen van materialen voor haar store om even later vervolgens zelf spullen voor de store te bestellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je hard maken voor WRTW en de volgende collectie aankopen die wordt gemaakt door kindslaafjes en onderdrukte vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |