quote:
Met dien verstande - Mariska EIST een slaapplek die zij wult.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef snetje het volgende:
Mariska mag niet zeuren dat ze ergens anders wil slapen maar nu hoor ik Mylene al tig keer zeggen dat ze graag een plek voor hun tweeën wil...beetje dubbel zo..
Kleuterklasjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Omg kailee krijgt een oorkonde van Mariska, de arrogantie
Werknemer van de week.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Omg kailee krijgt een oorkonde van Mariska, de arrogantie
Werknemer van de week, kusjes van juf AK en nee, niet juf ANK.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Geeft ze nu aan Kaylee een soort van oorkonde?
ja wel...wat kaylee maakt vind ik wel leuk...de borden voor de markt..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie moeten dat ook op doeken gaan doen. (voor de verkoop)
Ziet er toch niet uit?
Arriogant pleuris mokkel ....., zo dat moest er ff uitquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Geeft ze nu aan Kaylee een soort van oorkonde?
Ik had hem lachend teruggegeven.quote:
Met een dikke drol erop!quote:
Dat beslist zij even in haar eentje?quote:
Ze heeft wel een mail verstuurd voor Mylene en hoepla!.. Na zelf 200 bedrijven benaderd te hebben waar niks uitkwam krijgt Mylene een mail met een shop die haar wel wil hebben..toeval?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben hier om iedereens dromen en doelen te verwezenlijken dus jullie moeten daarom ook rekening met mij houden.
Ik had tegen Maris gezegd - Die geef je maar aan een achterlijke mongool.quote:
Bijna ontroerd het aannemen.quote:
Omhelzen. 'Ah, dank je weeeeeeeel. Wat lieeeeeeef.quote:
laat kay er een sjabloon van maken, haar vastbinden en dan dyl het boven haar gewei tatoeëren, zal juf AK47 vast een goed praktische toepassing vindenquote:
Simpele ziel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omhelzen. 'Ah, dank je weeeeeeeel. Wat lieeeeeeef.
'Ik ben topper van de week!' zegt ze nu tegen Dillul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |