Kan die Hiske niet buiten de poort in de bak "Gevonden Voorwerpen" gaan liggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Kan Hiske niet gewoon bij Jens en Myl gaan slapen, die geilt toch op stelletjes, met haar kloppende rooie klit?
Het is de duivel, het zal niet werken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:27 schreef BloesBloes het volgende:
Kan iemand de strot van die rooie een paar minuten dichtknijpen ?
ik ben niets kwijt, jij?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan die Hiske niet buiten de poort in de bak "Gevonden Voorwerpen" gaan liggen
Ik offer me niet op.quote:
Ligt er aan of Jes en Merel voor de nieuwe zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:29 schreef magnaal het volgende:
Krijgen we dit gezeik nu elke keer als er een nieuwe komt?
Nee, want ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ben ik slecht ? Dat ik hoop dat Mariska niet wint?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:
Milani: Ja naar Meester Frank Visser keek ik altijd al met Gerrit thuis.
Ligt meer aan de geiten denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Er zin toch veel mensen die niet bij jens en Mylene willen slapen...Die moeten ook eens echt gaan nadenken
Skerp.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6![]()
Ja hoezo dan eigenlijk? Ze neuken zelden, zijn de enigen die vaak douchen en gaan vroeg slapen..Ik snap het niet hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Er zin toch veel mensen die niet bij jens en Mylene willen slapen...Die moeten ook eens echt gaan nadenken
Nee hoor. Ik ben voor jens en myl.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Was toen nog publieke omroepquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6![]()
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja hoezo dan eigenlijk? Ze neuken zelden, zijn de enigen die vaak douchen en gaan vroeg slapen..Ik snap het niet hoor...
Mylene iig wel..zag ik zelfquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.
En het idee was al geopperd,nu worden ze keihard tegengewerkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
waarom zouden ze Jens en Mylene niet een huisje voor hun samen gunnen? Hebben Kil en Dil toch ook ? En jessie en merel hebben de privacy van de boot, bovendien hebben jens en Mylene hun huisje al gedeeld met maikel, dus het probleem ligt niet bij hun
Past Maris goed bij dan, die doucht ook niet, smeert alleen deo op als ze net wakker isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben ik nu de enige hier die vind dat Mariska een leugenachtig en egoïstisch kutwijf is?
Zien die bewoners dat nu echt niet?![]()
Is ook zo!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben ik nu de enige hier die vind dat Mariska een leugenachtig en egoïstisch kutwijf is?
Ja dat zag ik ook, ze past zich goed aanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Past Maris goed bij dan, die doucht ook niet, smeert alleen deo op als ze net wakker is
Powervrouw.quote:
Pesten om het pesten!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
waarom zouden ze Jens en Mylene niet een huisje voor hun samen gunnen? Hebben Kil en Dil toch ook ? En jessie en merel hebben de privacy van de boot, bovendien hebben jens en Mylene hun huisje al gedeeld met maikel, dus het probleem ligt niet bij hun
Nee hoor, roep het al dagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Gadverdamme ook smerig dusquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Past Maris goed bij dan, die doucht ook niet, smeert alleen deo op als ze net wakker is
gunnen doet erg veel pijn in utopia, zal wel aan de temperatuur liggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
Plus ze heeft gruwelijke zweetvoetenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, ze past zich goed aan
Ja en dan je zelf hard maken voor wrtwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Pesten om het pesten!
Merel en Jessie zeiden al tegen elkaar, wij gunnen Jens en Mylene geen huisje samen.
Dus alles wordt in stelling gebracht om ze tegen te werken...enig....
Gelukkig zijn er nog cossers die zien wat ik zie, wat een takkentrol, die Mariska.quote:
Had ze thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Mjelleke het volgende:
Zelfs met medicijnen ging t niet. Er is dus wel iets met Mariska aan de hand. Iets waarover ze niet kan praten.
Het zijn volgens mij daar alleen His, Merel en Jessie die de reet van haar likkenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cossers die zien wat ik zie, wat een takkentrol, die Mariska.
Je hard maken voor WRTW en de volgende collectie aankopen die wordt gemaakt door kindslaafjes en onderdrukte vrouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan je zelf hard maken voor wrtw
je blijft er voor wakker, maar dan zie je ze altijd heerlijk slapenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cossers die zien wat ik zie, wat een takkentrol, die Mariska.
Zo geraken ze niet in de prostitutie.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je hard maken voor WRTW en de volgende collectie aankopen die wordt gemaakt door kindslaafjes en onderdrukte vrouwen.
Is niet best,iemand haten.quote:
Maar ze is zo goed. Net als die flapdrol van haar. Vanmiddag gespeeld boos doen tegen zijn neukertje over het bestellen van materialen voor haar store om even later vervolgens zelf spullen voor de store te bestellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je hard maken voor WRTW en de volgende collectie aankopen die wordt gemaakt door kindslaafjes en onderdrukte vrouwen.
Ligt aan de reden. De moordenaar van je kind mag je best haten.quote:
Zou ze de opdracht van achteren hebben mee gekregen om die twee eruit te werken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ze had het meteen al... Mensen die haten..ik kan er nix mee
Hoe weet jij dat, kan je dat garanderen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo geraken ze niet in de prostitutie.
Heeft Jens Mariska haar kind vermoordt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt aan de reden. De moordenaar van je kind mag je best haten.
Ze gunnen het jens en myl nietquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Geef Jens en Mylene toch hun eigen huisje en laat 3 singles samen een huisje delen, ik zie het probleem niet
Als ze goed hun best doen is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, kan je dat garanderen?
OMG, heeft Jens het kind van Maris vermoord?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt aan de reden. De moordenaar van je kind mag je best haten.
Merel, Franny en Andrea in het huisje van Jens en Mylene en andersomquote:
Ging sec om het 'Iemand haten is niet best'.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft Jens Mariska haar kind vermoordt?
Wat heeftquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:47 schreef snetje het volgende:
Kortom Ikbal heeft er geen problemen mee om bij Jens en Mylene te blijven (alle poeha voor niets)...wat nu duidelijk naar voren komt is dat Mylene graag in het witte huisje wil ...oh wacht die lekt..dan maar het Franterhofke..
Had al vanaf de dag dat ze binnenkwam een slecht gevoel bij haar. Heeft ze de wekkers trouwens al uitgedeeld?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat heeft maris bijgedragen om eisen te stellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat heeftMylene
in godsnaam bijgedragen dat zij een keuze kan hebben? Jens idem.
Lekker buiten gaan samenwonen dan ...slapende bewoners overdag zit ik niet op te wachten ...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Geef Jens en Mylene toch hun eigen huisje en laat 3 singles samen een huisje delen, ik zie het probleem niet
Allemaal buiten slapen!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft maris bijgedragen om eisen te stellen.
Gaat ze maandag doen vertelde vandaag vol trots in de BV vergadering.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Had al vanaf de dag dat ze binnenkwam een slecht gevoel bij haar. Heeft ze de wekkers trouwens al uitgedeeld?
Die is met een febo opdracht binnen gekomen. Als dat niet zo was zouden Jessie en Merel haar inmeng nooit tolererenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier om iedereens dromen en doelen te verwezenlijken dus jullie moeten daarom ook rekening met mij houden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze toch welquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Lekker buiten gaan samenwonen dan ...slapende bewoners overdag zit ik niet op te wachten ...
Goed idee ik stem voorquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
OMG, heeft Jens het kind van Maris vermoord?
stel het eens voor aan mariska…. good luckquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en Brandon willen een aanbouwhuisje maken voor Jens en Mylene van 2 bij 2 bij 2. Maar dat kan niet ivm de spullen zegt jens.
Doe maar 0,50x2,00 voor Mariska.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie en Brandon willen een aanbouwhuisje maken voor Jens en Mylene van 2 bij 2 bij 2. Maar dat kan niet ivm de spullen zegt jens.
Gewoon zonder dak. Fris genoegquote:
en een jacuzzi die ze graag wil en shel die elke dag haar haar komt doen en ger die haAR TANDEN komt bleken en shelly die 1 x per maand de extensions komt inzetten. allemaal dingen die ze zelf het opfgenoemd sorryquote:
Dan kan nog net. 🤓quote:
Je moet er wat voor over hebben om er zo goed uit te zien voor iemand van 37.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en een jacuzzi die ze graag wil en shel die elke dag haar haar komt doen en ger die haAR TANDEN komt bleken en shelly die 1 x per maand de extensions komt inzetten. allemaal dingen die ze zelf het opfgenoemd sorry
nee ze wilde een vingerprint en dat alleen mensen die werken erin kunnen in haar penthousequote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En een slot erop, dat alleen aan de buitenkant bedient kan worden
Waar moeten die jasjes dan hangen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:56 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en een jacuzzi die ze graag wil en shel die elke dag haar haar komt doen en ger die haAR TANDEN komt bleken en shelly die 1 x per maand de extensions komt inzetten. allemaal dingen die ze zelf het opfgenoemd sorry
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee ze wilde een vingerprint en dat alleen mensen die werken erin kunnen in haar penthouse
Echt, wat een imbeciel mens zegquote:
En de pil.quote:
En de thiamine.quote:
waarom kreeg merel voorrang op iedereen? omdat ze er 5 maanden was, nu is mylene er al 5 maanden en jens 5 en een half en mariska 2 weken morgenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef snetje het volgende:
Mariska mag niet zeuren dat ze ergens anders wil slapen maar nu hoor ik Mylene al tig keer zeggen dat ze graag een plek voor hun tweeën wil...beetje dubbel zo..
quote:
Met dien verstande - Mariska EIST een slaapplek die zij wult.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef snetje het volgende:
Mariska mag niet zeuren dat ze ergens anders wil slapen maar nu hoor ik Mylene al tig keer zeggen dat ze graag een plek voor hun tweeën wil...beetje dubbel zo..
Kleuterklasjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Omg kailee krijgt een oorkonde van Mariska, de arrogantie
Werknemer van de week.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Omg kailee krijgt een oorkonde van Mariska, de arrogantie
Werknemer van de week, kusjes van juf AK en nee, niet juf ANK.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Geeft ze nu aan Kaylee een soort van oorkonde?
ja wel...wat kaylee maakt vind ik wel leuk...de borden voor de markt..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie moeten dat ook op doeken gaan doen. (voor de verkoop)
Ziet er toch niet uit?
Arriogant pleuris mokkel ....., zo dat moest er ff uitquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik had hem lachend teruggegeven.quote:
Met een dikke drol erop!quote:
Dat beslist zij even in haar eentje?quote:
Ze heeft wel een mail verstuurd voor Mylene en hoepla!.. Na zelf 200 bedrijven benaderd te hebben waar niks uitkwam krijgt Mylene een mail met een shop die haar wel wil hebben..toeval?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben hier om iedereens dromen en doelen te verwezenlijken dus jullie moeten daarom ook rekening met mij houden.
Ik had tegen Maris gezegd - Die geef je maar aan een achterlijke mongool.quote:
Bijna ontroerd het aannemen.quote:
Omhelzen. 'Ah, dank je weeeeeeeel. Wat lieeeeeeef.quote:
laat kay er een sjabloon van maken, haar vastbinden en dan dyl het boven haar gewei tatoeëren, zal juf AK47 vast een goed praktische toepassing vindenquote:
Simpele ziel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omhelzen. 'Ah, dank je weeeeeeeel. Wat lieeeeeeef.
'Ik ben topper van de week!' zegt ze nu tegen Dillul.
Dus datquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waarom kreeg merel voorrang op iedereen? omdat ze er 5 maanden was, nu is mylene er al 5 maanden en jens 5 en een half en mariska 2 weken morgen
Loopt een soort van trots rond en laat het aan iedereen zien.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
laat kay er een sjabloon van maken, haar vastbinden en dan dyl het boven haar gewei tatoeëren, zal juf AK47 vast een goed praktische toepassing vinden
Ja ze de inwoner die het beste gedaan heeft was zei wildequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiermee zet ze zichzelf zo boven de rest....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef magnaal het volgende:
Ik maak me steeds bozer...Verleden week maakte ik nog een grap over dat Maris wel een sticker zou geven..Dit kan toch niet??? Welke recht heeft zij om een oorkonde te geven. is dat in de groep besloten of neemt ze Kaylee in de zeik?
Kan het me voorstellen. Het is een nare vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef formule het volgende:
Maris brengt het slechte in mij bovendat is toch erg
nee nog beter ze neemt zichzelf in de zeik, maar heeft dat nog niet doorquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef magnaal het volgende:
Ik maak me steeds bozer...Verleden week maakte ik nog een grap over dat Maris wel een sticker zou geven..Dit kan toch niet??? Welke recht heeft zij om een oorkonde te geven. is dat in de groep besloten of neemt ze Kaylee in de zeik?
De kopie van Jessie de gluiperd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dan denk je dat na Hiske, Shelly en gerrit. Het niet erger kan en daar is Mariska.....
Die gaat morgen heel hard kelderen in de poll, heb ik zo het idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiermee zet ze zichzelf zo boven de rest....
dat bedoelt maris uiteraard wel....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou 'Achterlijke mongool' van de week eervoller vinden uit haar muil.
Zij is erger omdat ze in de reet van jessie kruipt...quote:
ja, ik heb dat ook en dat was heeeeeel lang geleden, namelijk LauB lukte dat ook eensquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef formule het volgende:
Maris brengt het slechte in mij bovendat is toch erg
Kaylee is een halfje, dus dat verbaast weer niet.quote:
Die kan de strop krijgen denk kkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jens vraagt zich af wanneer hij de oorkonde krijgt van Mariska....
johquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gaat morgen heel hard kelderen in de poll, heb ik zo het idee.
een nichtje van me was werknemer van de maand ergens....en 3 maanden later ontslagen...wegens overkompleet....pffffquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris deed dit altijd op haar werk, voor werknemer van de week en Kaylee is zo aan het bloeien en groeien, daar moest ze iets voor maken....
Wat
Een
Kut
Wijf.
Echt weerzinwekkend. Wie is zij om zo’n “oorkonde” uit te delen? De bewoners zijn nu háár werknemers?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiermee zet ze zichzelf zo boven de rest....
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Echt weerzinwekkend. Wie is zij om zo’n “oorkonde” uit te delen? De bewoners zijn nu háár werknemers?
nee..ze noemt het nog net topper van de week....mja...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Echt weerzinwekkend. Wie is zij om zo’n “oorkonde” uit te delen? De bewoners zijn nu háár werknemers?
Daarom...het is gewoon BS!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Maria. het volgende:
[..]
een nichtje van me was werknemen van de maand ergens....en 3 maanden later onslagen...wegens overkompleet....pffff
je zou bij een woningbouwvereninging werken en groot fan van utopia en intriges zijn, moeilijke beslissingquote:
Yep en morgen gaat ze haar plan presenteren...en waar Franny bang voor is zal Maris ook wel misbruiken, alleen werkenden en verdieners krijgen voedselbonnenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:10 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hoe ze dat vertelde, “deed ik op m’n werk ook altijd”...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee..ze noemt het nog net topper van de week....mja...
er zijn idd veel van dat soort bedrijven...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:13 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hoe ze dat vertelde, “deed ik op m’n werk ook altijd”...
En hij laat het toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zij is erger omdat ze in de reet van jessie kruipt...
nee die presentatie is pas maandag... dan is iedereeen al op de hoogte door de marktquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Yep en morgen gaat ze haar plan presenteren...en waar Franny bang voor is zal Maris ook wel misbruiken, alleen werkenden en verdieners krijgen voedselbonnen
Alweer verschoven? Ik dacht dat ze het plan al klaar had?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee die presentatie is pas maandag... dan is iedereeen al op de hoogte door de markt
Ik heb Jens en Mylene nooit horen zeggen en klagen dat ze graag een huisje voor hun tweeën wilden en ergens heb ik het idee dat dit de achterliggende gedachte van hun was met de hele rel die ze nu creëerden om het slaapprobleem van Mariska.. en maar benadrukken dat Mariska een probleem had met hun om daar te slapen ...terwijl Mariska dat nooit heeft gezegd..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:02 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waarom kreeg merel voorrang op iedereen? omdat ze er 5 maanden was, nu is mylene er al 5 maanden en jens 5 en een half en mariska 2 weken morgen
ze hadden vanmiddag een geheime bv vergadering met zijn 4en en besloten het plan maandag te presenterenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alweer verschoven? Ik dacht dat ze het plan al klaar had?
dat tactisch....iederen weet er dan al van...en dus wordt het een hamerstuk.....maris weet hoe dingen werken..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alweer verschoven? Ik dacht dat ze het plan al klaar had?
Oh please, Mariska klaagt al sinds binnenkomst over Jens en Mylene, die had haar plan allang bedacht ,vanaf dag 1 slijmen bij Merel, His en Jessie en slecht praten over jens en Mylenequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb Jens en Mylene nooit horen zeggen en klagen dat ze graag een huisje voor hun tweeën wilden en ergens heb ik het idee dat dit de achterliggende gedachte van hun was met de hele rel die ze nu creëerden om het slaapprobleem van Mariska.. en maar benadrukken dat Mariska een probleem had met hun om daar te slapen ...terwijl Mariska dat nooit heeft gezegd..
Die hadden natuurlijk gehoopt dat Andrea en Ikbal bij Mariska zouden gaan liggen zodat zij het witte huisje in konden pikken..
Ja hoor je heb gelijk het zijn de meest asociale mensen daar die eisen alles opquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb Jens en Mylene nooit horen zeggen en klagen dat ze graag een huisje voor hun tweeën wilden en ergens heb ik het idee dat dit de achterliggende gedachte van hun was met de hele rel die ze nu creëerden om het slaapprobleem van Mariska.. en maar benadrukken dat Mariska een probleem had met hun om daar te slapen ...terwijl Mariska dat nooit heeft gezegd..
Die hadden natuurlijk gehoopt dat Andrea en Ikbal bij Mariska zouden gaan liggen zodat zij het witte huisje in konden pikken..
Als ze op de markt ook te horen krijgen dat er een 4 mans bv, met uitsluiting van de rest, wordt opgericht, dan zou ik als ik hun was, zorgen dat de sokken goed gevuld raaktenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:14 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee die presentatie is pas maandag... dan is iedereeen al op de hoogte door de markt
precies....kies je battles...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh please, Mariska klaagt al sinds binnenkomst over Jens en Mylene, die had haar plan allang bedacht ,vanaf dag 1 slijmen bij Merel, His en Jessie en slecht praten over jens en Mylene
Kaylee en dylen en shelly mogen, nee moeten met die bv meedoenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Als ze op de markt ook te horen krijgen dat er een 4 mans bv, met uitsluiting van de rest, wordt opgericht, dan zou ik als ik hun was, zorgen dat de sokken goed gevuld raakten
veel beloven en niks geven....doet mongolen in verwachting leven.....quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Natuurlijk moeten Jens en Mylène ook een huisje zegt Mariska maar niet nu.....
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:19 schreef Maria. het volgende:
[..]
veel beloven en niks geven....doet mongolen in verwachting leven.....
Zo slim zijn ze nog wel die tattoos brengen geld binnen. Maar shelly? Denk datdylan het niet doet maar kaylee is gauw tevreden ook met haar kleurplaat net. Morgenkrijgt ze een sticker als ze gehoorzaamd. Ze moet nu een week precies doen wat 🤮Mariska opdraagt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Kaylee en dylen en shelly mogen, nee moeten met die bv meedoen
en het stomme is, ze heeft er zelf maar weinig voor hoeven doenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef magnaal het volgende:
Ik kan er niet meer tegen...Hoe kan het dat iemand die er net is, zo bezig gaan?
Dit kan niet echt zijn, dit is geen werkelijkheid
Wat had je anders van Jens verwacht. Zijn nieuwe holmaatje.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:21 schreef magnaal het volgende:
Ik kan er niet meer tegen...Hoe kan het dat iemand die er net is, zo bezig gaan?
Dit kan niet echt zijn, dit is geen werkelijkheid
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had je anders van Jens verwacht. Zijn nieuwe holmaatje.
twas ook makkelijk...twas ikbal maar....geen inwoner...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en het stomme is, ze heeft er zelf maar weinig voor hoeven doen
Wat is hun probleem nu dan? Ze hebben nu een huisje voor hun alleen ...Ikbal is er haast nooit..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja hoor je heb gelijk het zijn de meest asociale mensen daar die eisen alles op
Maar die krijgt hij niet eerder dan dat hij zijn axcuus heeft aangeboden ha ha ik had niet gedacht dat er iemand nog erger dan Jessie binnen kon komen daarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Jens gaat nog even excuses halen bij Mariska.
Kwaliteit van een ekte manager.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:25 schreef lorrie03 het volgende:
mariska wil niet meer met jens communiseren
Precies dat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:26 schreef lorrie03 het volgende:
[..]kun je er niet mee lullen ontslaan die hap
Hoe durft Mariska, Lex is immers al 49!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:25 schreef Flow3r het volgende:
Nu Lex tegen Mariska, Mariska kijkt niet op of om
Dat zei ik ook al.quote:
37 die zich gedraagd als een kleuter als ze haar xin niet krijgt, als jessie had besloten dat jens en milene in dat huisje hadden mogen ligggen had ze nu nog liggen jankenquote:
Zou ik ook niet doen als Lex mij raad en advies wil gaan geven..quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:25 schreef Flow3r het volgende:
Nu Lex tegen Mariska, Mariska kijkt niet op of om
Dat mens spoort niet ze kan niet eens fatsoenlijk communiceren.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:30 schreef BloesBloes het volgende:
Manager van de grootste bedrijven geweest, whoehahahahah Talpa idioten
Ze kan mensen niet eens aankijken als ze praatquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens spoort niet ze kan niet eens fatsoenlijk communiceren.
Respect van iemand die je wil "Afmaken"krijgt je toch niet...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:28 schreef Hznootje het volgende:
Gvrrr mevrouw is 37 en wil met respect aangesproken worden
ze wou niet meer met jens communiserenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat ook zo onzin. Alleen pmdat jij ouder bent moeten mensen respect hebben? Ja doei.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
Mariska zegt dat ze in de avond een gesprek hadden gevoerd en dat Mylene en Jens toen overal zijn gaan rond vertellen en op een manier die niet netjes is. Een beetje respect voor ouderen. Trut ze is net zo oud als mijn oudste dochter dat is echt geen ouderen. Ouderen zijn mensen van 75+
Ik hoop dat hij haar helemaal gek maaktquote:
Dat wijf spoort inderdaad voor geen meter maar die Talpa idioten zijn ook niet goed hoor dat ze dit voorschotelenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil zn kist over het hekquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij haar helemaal gek maakt
dat kan die wel, ik hoop het ookquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:33 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jens wenst niet mongool genoemd te wordeneist excuses
Jens; Imbeciel! Hahaha
Ze trekken alles uit de kast om er nog iets van ga maken. Het wordt alleen lachwekkenderquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat wijf spoort inderdaad voor geen meter maar die Talpa idioten zijn ook niet goed hoor dat ze dit voorschotelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jammer voor Maris dat ze Jens niet kan ontslaaan.
Billy er in! Samen met Maris in een huisjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze trekken alles uit de kast om er nog iets van ga maken. Het wordt alleen lachwekkender
Ze kan hem niet ontslaan maar verbaal ook niet aanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jammer voor Maris dat ze Jens niet kan ontslaaan.
er is niemand zo DOM als die Mariskaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:34 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat is shelley dan al wijs he en dat voor iemand van 27
Bijna janken omdat hij haar excuus niet kreeg...hij heeft haar eerst voor dwaas uitgemaakt ..hoor je ook niks over..quote:
quote:
DUs mariskaquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus mariska mag we gek gemaakt worden en gister toen het om mylene stond de verontwaardiging hoog in het vaandel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
he hallo zij is wel 37 hequote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
DUs mariska
[..]
Dus mariska mag we gek gemaakt worden en gister toen het om mylene stond de verontwaardiging hoog in het vaandel.
Ze kreeg jongens als Jens aan het werk hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |