Wellicht worden we gered door Eurosport.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
De dag dat Wuyts en De Cauwer zeggen dat het goed is geweest, is een donkere in de wielersport. Commentaar van Ruben Van Gught, analyses door Sven Nys en als het een beetje tegenzit gooien ze Renaat van de motor af om het plekje aan Carl Bertele te geven. Alleen Chris Picavet kan ons nog redden van de ondergang.
Karsten Kroon & Jeroen van Belleghem genotquote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wellicht worden we gered door Eurosport.
Ze lijkt nog steeds maar beter en beter te worden. Die tijdrit op het NK was ook absurd.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:45 schreef Mykonos het volgende:
Van Vleuten gaat echt nucleair, inmiddels twee minuten voor op de rest.
En dan moet de klimtijdrit van morgen nog komen. Cyclisme à deux vitesses
Yep, nu staat hij schuin op kop...wel voordelig voor Groenewegen als dat op de klim ook zo is.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet schuin mee staat.
Een paar mongolen die op een kaarsrechte weg nog van de weg raakten.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:57 schreef Mykonos het volgende:
Van Vleuten wint uiteindelijk met 3 minuten voorsprong.
Ik ga boodschappen doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een paar mongolen die op een kaarsrechte weg nog van de weg raakten.
Neem je wel je AH-bonuskaart mee?quote:
Hoeft niet meer als je gewoon de app op je smartphone hebt staan, ik heb geen bonuskaart meer bij mequote:
Kan je daar ook gewoon met de zelfscan afrekenen?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer als je gewoon de app op je smartphone hebt staan, ik heb geen bonuskaart meer bij me
Korting en als je het niet erg vindt als de appie alles van je weet ook nog eens gepersonaliseerde korting.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb die bonuskaart trouwens pas net, waarom willen ze die steeds scannen en wat heb ik eraan?
Ook wel bekend als een Froome-pjequote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:57 schreef Mykonos het volgende:
Van Vleuten wint uiteindelijk met 3 minuten voorsprong.
Jijzelf vrij weinig. Hooguit een paar persoonlijk aanbiedingen via de app. Albert Heijn vindt vooral profielen van hun klanten wel interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb die bonuskaart trouwens pas net, waarom willen ze die steeds scannen en wat heb ik eraan?
Die korting geven ze je trouwens ook als je geen pasje hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Korting en als je het niet erg vindt als de appie alles van je weet ook nog eens gepersonaliseerde korting.
Kunnen ze je gedachten lezen en binnenkort je leven beheersen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die korting geven ze je trouwens ook als je geen pasje hebt.
Moet je er wel om gaan vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die korting geven ze je trouwens ook als je geen pasje hebt.
Dat ze je die korting niet kunnen weigeren als m niet bij hebt.quote:
"Heb mijn bonuskaart niet bij me"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |