Nee, dat maakt het ook lastig. Ik zou het zelf ook niet weten.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:55 schreef I. het volgende:
[..]
I can't. Ik heb gewoon niet maar één favoriet.
quote:
Ja, daar sta je dan in Engeland, zonder stroopwafels of vlaquote:
Ik heb echt een veel te brede muzieksmaak.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het ook lastig. Ik zou het zelf ook niet weten.
Denk dat ik dan zou twijfelen tussen Therion en Nightwish. Beiden zijn wel echt een bepaalde genre, maar ook weer behoorlijk divers. Beide bands kunnen mij ook behoorlijk raken met hun muziek/tekst.
Heb er vaak over nagedacht, maar kom er ook niet altijd uit
Ook een terechte winnaar.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Matt heeft Salvador bovenaan. Ik hou nu nog meer van hem dan ik al deed![]()
Had niet verwacht dat hij Duncan zo hoog zou hebben!quote:Op maandag 8 juli 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Matt heeft Salvador bovenaan. Ik hou nu nog meer van hem dan ik al deed![]()
Wauw, jij vindt Salvador ook een terechte winnaar?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:05 schreef I. het volgende:
[..]
Ook een terechte winnaar.Maar toch verkies ik Lena boven hem. Maar dat heeft er echt niks mee te maken verder dat ze gewoon heel quirky en cute is hoor.
Sterker nog; dat was ook weldegelijk een argument van hem dat hij het 3e zette en niet 1e/2e. Met Conchita en Salvador had hij wat meer nostalgie al.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij Duncan zo hoog zou hebben!
Ik dacht, hij compenseert vast wel voor dat het nog zo'n nieuwe inzending is.
Geen idee, maar ik ben blij dat je er blij mee bent.quote:
Kijk eens naar het cijfertje in de TTquote:
Rodzji Baby, kijk eens naar het nummer in de TTquote:Op maandag 8 juli 2019 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben blij dat je er blij mee bent.
Oh, damn.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 8 juli 2019 20:28 schreef I. het volgende:
[..]
Je print het maar even uit en leest het maar na wanneer het wat rustiger is.
Van dat jaar zeker.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, jij vindt Salvador ook een terechte winnaar?![]()
![]()
Ik vind Salvador dus quirky en cuteAl heeft mijn liefde voor die inzending dan weer weinig daarmee te maken en alles met hoe mooi ik het liedje vind en hoe goed hij het neerzet (hoewel; die quirkiness van hem hebben het optreden wel echt wat extra's gegeven).
Ik wil ook zo graag een keer naar een concert van hem, maar Nederland schijnt ook op de planning te staan; dus goed in de gaten houden
Geen dank.quote:
*gooit Greys dan maar in de lucht*quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met #400!
Op naar de volgende 100.
*verder Netflixt*
*niks in de lucht gooit*
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met #400!
Op naar de volgende 100.
*verder Netflixt*
*niks in de lucht gooit*
quote:Op maandag 8 juli 2019 21:24 schreef Greys het volgende:
Oh PS:
Pro-tip: bij een shocking tweet altijd even op de datum klikken of ie er daadwerkelijk staat.
Heb hardop gegierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |