SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Ik had anders weer eens niet doorgehad dat ik hem had, dus dat is misschien maar goed ookquote:Op maandag 8 juli 2019 17:27 schreef Strani het volgende:
Zo, daar was ik toch maar mooi net op tijd voor de LaPo.
Hello Londonquote:Op maandag 8 juli 2019 17:27 schreef Strani het volgende:
Zo, daar was ik toch maar mooi net op tijd voor de LaPo.
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had anders weer eens niet doorgehad dat ik hem had, dus dat is misschien maar goed ook
RIP Kreaquote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Kreator het volgende:
Honger. Mega-kapsalon besteld. Kan een Nigeriaans gezin 3 weken van eten.
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komen wel meer lange mensen, dus je kunt je benen wel heel laten. Maar je even ont-Rasmussen is wel aan te raden ja
Bohhhquote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Kreator het volgende:
Hij wordt tussen 8.45 en 11.15 verwacht, ik blijf er niet voor thuis en hoop gewoon dat iemand m voor me aanneemt hier.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Kreator het volgende:
@:cee ik blijf er wel voor thuis, moet toch wel eerder zijn..
Blijf maar gewoon zoals je bent want anoniem lukt toch niet meer. Opgelost, slotje.quote:
Geniet ervan! Dit zijn van die gerechten die ik wel een keer wil eten, maar niet doe, omdat ik er meteen van aankomquote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Kreator het volgende:
Oeh.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
@:I. je kunt natuurlijk ook altijd nog gewoon verkleed komen. Ik heb nog wel wat inspiratie voor je:
quote:Op maandag 8 juli 2019 17:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben net hier vanuit Spanje en ik kijk nu op TV een programma over Britten die een huis willen kopen in mijn regio in Spanje. Dit is zo verwarrend. Waar ben ik!?
Hahaquote:Op maandag 8 juli 2019 17:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben net hier vanuit Spanje en ik kijk nu op TV een programma over Britten die een huis willen kopen in mijn regio in Spanje. Dit is zo verwarrend. Waar ben ik!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |