Haal die tampon eens uit je reet. je begint een beetje zuur te wordenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:15 schreef NaturalScience het volgende:
Al die vrijgezelle mannen hier met hun ongesteldheidsgrappen .....
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:15 schreef NaturalScience het volgende:
Al die vrijgezelle mannen hier met hun ongesteldheidsgrappen .....
Ik wissel zojuist Haps voor Ailton in Football Manager mobilequote:Op zondag 7 juli 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zit as we speak verplicht mee te kijken.
Water? probeer je me te vergiftigen of zoquote:Op zondag 7 juli 2019 18:16 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Wat drink jij nu?
• Bier
• Coca-Cola natuurlijk!
• Water
• Iets anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mag mijn mening niet ventileren omdat ik het niets vind. Ik voel me onderdrukt.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik wissel zojuist Haps voor Ailton in Football Manager mobile
#freeyourwilllyquote:Op zondag 7 juli 2019 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening niet ventileren omdat ik het niets vind. Ik voel me onderdrukt.
Atje voor de sfeer jaquote:Op zondag 7 juli 2019 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de muziek van Van der Voort/Vaart is dat wel een hitje.
Hij moet de stip raken als ik mijn niet vergis.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dacht ik serieus ook te zien. Iets er voor..
KUT Amerika, KUT VAR
Bedankt Hans.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef Evertjan het volgende:
nu moet NL 1-1 maken om een nog een kans te maken voor de titel
NL komt niet eens bij de kool.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef Loekie1 het volgende:
Scheidsrechter was meteen al Amerika minded vond ik.
Was een overduidelijke overtreding... dus een terechte pingelquote:Op zondag 7 juli 2019 18:20 schreef Loekie1 het volgende:
De scheidsrechter hebben ze ook niet mee. Dat je voor zoiets een penalty geeft, idioot.
Ok.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef Evertjan het volgende:
Gelukkig wel. Bij Ajax nu ook waarschijnlijk nu het wonderjaaar weer over is.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Dagjesvolk weg als die competitie weer begint allen
Klopt. Ze kwam al het stadion binnenlopen met een blikje coca cola.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom kijk je een voetbalwedstrijd als je voetbal niet snapt?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:21 schreef Loekie1 het volgende:
Lekker in de rolstoel langs bij ome Donald.quote:
Coca Cola GENOTquote:Op zondag 7 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ze kwam al het stadion binnenlopen met een blikje coca cola.
Ook tijdens wonderjaar genoeg lege plekken gezien lolquote:Op zondag 7 juli 2019 18:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Bij Ajax nu ook waarschijnlijk nu het wonderjaaar weer over is.
Ok.quote:
Verdediger erbij.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:22 schreef Zorro het volgende:
Nu is er minder kans op counters, dus zal Wiegman Sjanies wel laten invallen
Als jouw moeder mijn zus was, was ik je vader. Als. he.quote:
Stop met die fucking act.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef KingRoland het volgende:
PWC IS OOK SPONSOR VAN DIT WK
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je nagaan hoe laag het niveau is.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Zo goed vind ik de Amerikanen niet.
Kun je nagaan hoe slecht Nederland is....quote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Zo goed vind ik de Amerikanen niet.
Zipportal zijn account is een act.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig hier zonder act.
Als FOK influencer kan dit onderschrijven.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig hier zonder act.
Ehhh... nee?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:24 schreef Zorro het volgende:
Je ziet wel dat vd Donk echt helemaal niks van die Rapinoe moet hebben, daar gaat ze er dubbel zo hard op
De hele wereld vindt het dames voetbal van een zeer zeer laag niveau, op jou na.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Worden mensen in jouw omgeving nooit moe van jou? Of ben je anders irl?
Meisje plagen kusjes vragenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:24 schreef Zorro het volgende:
Je ziet wel dat vd Donk echt helemaal niks van die Rapinoe moet hebben, daar gaat ze er dubbel zo hard op
Ligt eraan wat je standaard is.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De hele wereld vindt het dames voetbal van een zeer zeer laag niveau, op jou na.
stijf rechts.quote:
fok is niet de hele wereld ook al lijkt dat vast wel zoquote:Op zondag 7 juli 2019 18:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De hele wereld vindt het dames voetbal van een zeer zeer laag niveau, op jou na.
In deze stelling choked NL ook.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Nederland is op Engeland na de beste choker ter wereld
Feyenoord?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je standaard is.
Dat zou er nog bij moeten komenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat geklets van mannen hier
Typisch!
Ik zie dat vrouwen niet doen bij t mannenvoetbal!
Klopt, die zijn dan meestal bier aan het halen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Typisch!
Nee, die zijn daar gelukkig niet welkom om mee te doen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Typisch!
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:19 schreef KingRoland het volgende:
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
VAR GIFJES
Tegen Japan?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Die pingel was wel heel makkelijk gegeven
Nou zelfs het niveau bij de F-jes ligt nog hoger dan dit.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je standaard is.
ik snap niet hoe jij hier blij van word(volgens mij zonder t want jij staat voren)quote:Op zondag 7 juli 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee verloren finales van Nederland in een maand
In mijn vrienden/collega/etckring (ja, die heb ik echt!) en dergelijke hoor ik ook nooit echt dat het nou goed spel is ofzoquote:Op zondag 7 juli 2019 18:26 schreef phoenyx het volgende:
[..]
fok is niet de hele wereld ook al lijkt dat vast wel zo
quote:Op zondag 7 juli 2019 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die zijn dan meestal bier aan het halen.
Fout. Vier (dadelijk vijf) finales verloren. Nederland is de beste choker.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Nederland is op Engeland na de beste choker ter wereld
Gast, echt?quote:Op zondag 7 juli 2019 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik snap niet hoe jij hier blij van word(volgens mij zonder t want jij staat voren)
Zelfs de heren 1 van een gemiddelde 4e klasse loopt hier overheen.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou zelfs het niveau bij de F-jes ligt nog hoger dan dit.
Elk gewoon mannen voetbal niveau ligt vele malen hoger dan dit.
Zelfs de Nederlandse 2e divisie.
Oke oke.quote:Op zondag 7 juli 2019 18:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou zelfs het niveau bij de F-jes ligt nog hoger dan dit.
Elk gewoon mannen voetbal niveau ligt vele malen hoger dan dit.
Zelfs de Nederlandse 2e divisie.
Wat heeft dat met mannen te makenquote:Op zondag 7 juli 2019 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Typisch!
En een halve van ons aller Ajaxquote:Op zondag 7 juli 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee verloren finales van Nederland in een maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |