SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ11 - Friday Night Fever
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien dit een nieuw topic is, herhaal ik het nog maar even:
[..]
Dit ookquote:
En ook:quote:
Tot straksquote:
Bedenk me ineens dat het eigenlijk heel raar is dat Alice in Chains er nog nooit gestaan heeft... zou eigenlijk de huisband moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe de groeten aan de Mad Hatter en have fun
Jakkie, kaneel...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:18 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.![]()
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie.
Vandaag Zeeuwse bolussen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Nou jaaaa.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Ben er net achter gekomen dat het super eenvoudig is om iemands account bij Ajax ten onrechte op jouw naam te krijgen, waardoor je op iemands anders z'n seizoenkaart of clubcard bijv. kaarten voor andere wedstrijden dan voor de reguliere competitie (CL league, JC schaal, bekerwedstrijden e.d.) kan bestellen en zelfs ook in je bezit krijgt zonder dat de officiële kaarthouder er iets van merkt.
Hoe of wat zal ik hier niet uit de doeken doen, maar het is te simpel voor woorden.
De beveiliging van gegevens bij Ajax is in ieder geval zo lek als een mandje.
Ik denk dat ik hier en daar even ga klokkenluiden, want Ajax zelf ziet het probleem niet, zo bleek uit het gesprek dat ik net met ze had...![]()
Herinner waar u dit voor het eerst gehoord heeft...
Doordat er via mijn account kaarten voor de JC-schaal waren besteld.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:27 schreef just me het volgende:
Goed bezig Mad en bizar dat ze zelf het probleem niet zien
Maar... Hoe ben jij er achter gekomen ??
Lekker dan... (niet)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doordat er via mijn account kaarten voor de JC-schaal waren besteld.
Alleen niet door mij of degene die mijn seizoenkaart heeft.
En ik ben de enige die het wachtwoord van mijn account heeft, degene die mijn seizoenkaart gebruikt voor de competitie heeft dat niet eens. Kaarten voor CL-league regel ik altijd voor hem.
Toen ik dat vanmorgen wilde doen voor de komende voorronde CL kwam ik er dus achter dat iemand anders mijn account gebruikte...
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
En, laat me raden, dan kom je dus met een stadionverbod alsnog binnen?
Klinkt als een prima systeem daarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen.
Maar daarvoor hoef je normaal gesproken ook al niet al te veel moeite te doen...
Dat van het omzeilen van stadionverboden is overal zo lek als een mandje.quote:
Hier in Delft staan ze over-ijverig fietsers te controleren of die zich aan de regels kunnen houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar... je mag ook niet niet handsfree telefoneren in de auto of op de fiets...
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:26 schreef Symphonic het volgende:
just me doet haar werk wel grondig: https://www.nhnieuws.nl/n(...)erklaas-is-overleden
Interessant... - ik zou even VI inseinen of zo. Dan is het zo opgelost.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Ben er net achter gekomen dat het super eenvoudig is om iemands account bij Ajax ten onrechte op jouw naam te krijgen, waardoor je op iemands anders z'n seizoenkaart of clubcard bijv. kaarten voor andere wedstrijden dan voor de reguliere competitie (CL league, JC schaal, bekerwedstrijden e.d.) kan bestellen en zelfs ook in je bezit krijgt zonder dat de officiële kaarthouder er iets van merkt.
Hoe of wat zal ik hier niet uit de doeken doen, maar het is te simpel voor woorden.
De beveiliging van gegevens bij Ajax is in ieder geval zo lek als een mandje.
Ik denk dat ik hier en daar even ga klokkenluiden, want Ajax zelf ziet het probleem niet, zo bleek uit het gesprek dat ik net met ze had...![]()
Herinner waar u dit voor het eerst gehoord heeft...
Ik vind het niet erg hoor. Maar Homijn is al de hele week van slag.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
Wij zijn op DTRH, dus we kunnen niet meeluisteren 11.
Het is kennelijk nogal lang geleden dat je hebt gedraaid. Ik heb lijsten met usernames en wachtwoorden (sommigen allang vervallen) van ruim 3 jaar geleden en ik zie je er niet tussen staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:12 schreef Mijk het volgende:
Kan iemand mij na Elf op het rooster zetten, en even mijn PW en Username doorsturen, ik ben ze kwijt
EggsTCquote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is kennelijk nogal lang geleden dat je hebt gedraaid. Ik heb lijsten met usernames en wachtwoorden (sommigen allang vervallen) van ruim 3 jaar geleden en ik zie je er niet tussen staan.
Ohw.... EggsTCquote:
zet mij maar 22 dan, als je uitloop tot 22quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ohw.... EggsTCzeg dat dan meteen...
Ik heb mezelf 2 uur ingepland, maar ik dreig uit te lopen. Hoe laat zou je van start willen?
Het is het handigst om even een PM/DM naar Melting te sturen. Alle login-gegevens zijn tijdelijk anders, namelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:24 schreef Mijk het volgende:
Gaat weer wat moois worden met connecten straks.
Altijd goedquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog even eten, daarna tune ik in.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm sorry, maar ik ben vanavond op pad...
Ha, een luisteraarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
En ingetuned![]()
Meteen een lekker nummer ook.
Thema is love?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer zit zeer waarschijnlijk ook in mijn volgende show. Dat wordt namelijk show #200 en ik ga daar een thema-uitzending van maken. Nadere info volgt
Je hebt concurrentie van Down the Rabbit Hole.quote:
Neequote:
Ik tref het ook niet. Of het is bloedheet, of er is vrouwenvoetbal, of is iets in een konijnenholquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt concurrentie van Down the Rabbit Hole.
Nee, inderdaad. Hopelijk haken er later nog wat luisteraars aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik tref het ook niet. Of het is bloedheet, of er is vrouwenvoetbal, of is iets in een konijnenhol
Het voordeel van enige luisteraar zijn, is dat je invloed op de show kunt uitoefenenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hopelijk haken er later nog wat luisteraars aan.
Mijn stressniveau stijgt meteenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het voordeel van enige luisteraar zijn, is dat je invloed op de show kunt uitoefenen
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Tot nog toe klinkt het allemaal even lekker, Elf.
Aan deze moet ik nog wel een beetje wennen.quote:
Daarom draai ik 'm ook vakerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan deze moet ik nog wel een beetje wennen.
Vooruit, het is beter dan het origineel. Maar dat komt omdat ik wel een hekel aan het origineel heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
AnnenMayKantereit x Giant Rooks - Tom's Diner
Dat scheelt dan weer. Ik blijf die stem van die zanger fascinerend vinden. Vrij tenger ventje van 27 of zo. Geen idee waar -ie dat geluid vandaan haalt. Clip is op YouTube te vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooruit, het is beter dan het origineel. Maar dat komt omdat ik wel een hekel aan het origineel heb.
Freddie is natuurlijk altijd goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. Ik blijf die stem van die zanger fascinerend vinden. Vrij tenger ventje van 27 of zo. Geen idee waar -ie dat geluid vandaan haalt. Clip is op YouTube te vinden.Ondertussen: Freddie Mercury met Living On My Own in de originele versie.
Dat heb ik nog maar 1x gehoord geloof ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ZekerDat "nieuwe" nummer van hem ook. Was laatst Radio 2 Topsong.
Ik wil 'm straks wel even draaien?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik nog maar 1x gehoord geloof ik.
Ja, lijkt me primaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil 'm straks wel even draaien?
Gaan we doenquote:
Ik heb dit al wel eerder gehoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Wie ooit op #1 in mijn jaarlijst heeft gestaan, heeft voor altijd een streepje voor. De nieuwe single van dePresno, uit Noorwegen.
dePresno feat. Iris - Wide Awake
Misschien toch een keer op de radio tussen 04.00 en 06.00quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik het eerder heb gedraaid
Zouden ze overdag ook meer moeten doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien toch een keer op de radio tussen 04.00 en 06.00
Op die uren zijn ze niet bang om nieuwe muziek te draaien.
Ze weet zichzelf steeds te vernieuwen. Soms minder geslaagd (zoals de voorloper-tracks van dit album), maar gelukkig soms ook bijzonder geslaagd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
Hopelijk komt de boodschap eens over. Ik zou trouwens nooit geraden hebben dat dit Madonna was.
Wat niet is, kan komenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik heb verder nog niet zoveel positiefs over dit nummer te zeggen, geloof ik.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
Ik jompel even plaatsvervangend voor just me
Ik moet ook maar weer eens grasduinen in de collectie van mijn ouders.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Kwam dit laatst tegen toen ik wat cd's van m'n ouders aan het grabben was![]()
Heeft mij ook de nodige leuke muziek opgeleverd
Mijn ouders hadden bijvoorbeeld een cd van Supertramp. Zeer welkomquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens grasduinen in de collectie van mijn ouders.
Supertramp heb ik zelf. Dat is te modern voor mijn ouders.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden bijvoorbeeld een cd van Supertramp. Zeer welkom(vanavond meteen al gebruik van gemaakt in de show)
Ik moet vaak nummers vaker horen voordat ik het kan waarderen of beoordelen. Of bijna altijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Heel andere koek nu. Hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe beter ik het vind:
Adam French - Slow Dancing
Mee eens. Heel mooi.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Heel andere koek nu. Hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe beter ik het vind:
Adam French - Slow Dancing
Ik ook hoor. Maar bij Elf is het vaak bij mij in 1x al raak.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet vaak nummers vaker horen voordat ik het kan waarderen of beoordelen. Of bijna altijd eigenlijk.
Eigenlijk wil ik vaker draaien dan ik momenteel doe (en dan ook bepaalde nummers herhalen)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet vaak nummers vaker horen voordat ik het kan waarderen of beoordelen. Of bijna altijd eigenlijk.
Mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar bij Elf is het vaak bij mij in 1x al raak.
Dat heb ik niet zo vaak. Soms wel hoor, maar mijn smaak is wat ordinairder dan die van Elfquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar bij Elf is het vaak bij mij in 1x al raak.
Ik vind van alles leuk hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo vaak. Soms wel hoor, maar mijn smaak is wat ordinairder dan die van Elf
Elf heeft vast nog wel ruimte voor een verzoekje.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo vaak. Soms wel hoor, maar mijn smaak is wat ordinairder dan die van Elf
Vast welquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Elf heeft vast nog wel ruimte voor een verzoekje.
Het nummer dat je nu hoort, komt volgende keer in een andere uitvoering voorbij...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
We all need love en Show me love zijn de hints tot nog toe.
En love is niet het thema.
Music was my first love?
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
En dat nummer van Inner City zal dan wel good life zijn.
Wordt het een soort aankondiging zoals de show waarin ToT de zwangerschap aankondigde?
Dat je gaat trouwen of zo?
Weet je wel dat we (tijdelijk) een nieuw onderkomen hebben?quote:
haha ik weet nietsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet je wel dat we (tijdelijk) een nieuw onderkomen hebben?
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:18 schreef BasEnAad het volgende:
En dan klagen over Freek en Susan, dit is toch precies hetzelfde?
toch wel generiek hoor ditquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeDit is leuk, Freek en Susan niet.
Weet je wat lekker is bij spruitjes, mosterdquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is vrijdag, vandaarEn ik had geen zin in "stukjes toekomst"
Je kunt niet meer luisteren via http://www.radio49.nl/quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt niet meer luisteren via http://www.radio49.nl/
Luisteren tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Beetje vreemde eend in de bijt in hun oeuvre, omdat het allemaal lange nummers en remixes zijn; slechts 6 tracks.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:25 schreef BasEnAad het volgende:
Pet Shop Boys is sowieso goed.
Introspective is n lekker album.
Toch mijn favorietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje vreemde eend in de bijt in hun oeuvre, omdat het allemaal lange nummers en remixes zijn; slechts 6 tracks.
Klopt. Maar dit is dus het origineel. Ik dacht altijd dat de Paul Elstak-versie gewoon het origineel wasquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is dus het origineel. Ik dacht altijd dat de Paul Elstak-versie gewoon het origineel was
je haalt ff een paar tracks op met een boedelbak?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Nog één hint voor livelink over het thema van mijn volgende show:
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:37 schreef Mijk het volgende:
[..]
je haalt ff een paar tracks op met een boedelbak?
Jij denkt echt dat ik slim ben, he?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat verhuizen naar radio2?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
De aanwijzingen tot zover:quote:
Je gaat verhuizen is in ieder geval is mijn conclusie.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De aanwijzingen tot zover:
- Robin S. met Show Me Love zit in de show
- Inner City zit in de show met Good Life (maar ook met Big Fun....)
- Er zit een versie van "We All Need Love" in de show...
- Dit plaatje, dat eigenlijk ook boekdelen spreekt
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat verhuizen is in ieder geval is mijn conclusie.
Ik geef het op. Het wordt vast een muzikale reis met mooie hoogtepunten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoorDat laatste plaatje moet je niet te letterlijk nemen.
Zo gauw de show klaar is, plan ik 'm in en kondig ik het aanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geef het op. Het wordt vast een muzikale reis met mooie hoogtepunten.
Skik? Of was dat niet Drents?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Nog een kwartiertje show voor de boeg, uitsluitend met nieuwe muziek
(maar ook nog met een Engelstalige cover van een Nederlandstalig nummer. Eigenlijk Drentstalig, om precies te zijn)
quote:
Dat vraag ik me ook weleens af. Het is soms een hele kluif - en inmiddels ook een soort verslaving.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe hou je het allemaal bij die nieuwe muziek luisteren zeg.
Ik ken het, ik heb voor iets van 65 jaar staan als ik onafgebroken luister, dat gaat nooit gebeuren dusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af. Het is soms een hele kluif - en inmiddels ook een soort verslaving.
Het scheelt dat ik sommige "nummers" in 1 seconde wel kan luisteren inmiddels. Je wordt er handig in.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:53 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb voor iets van 65 jaar staan als ik onafgebroken luister, dat gaat nooit gebeuren dus
Ik ook, naja meer like 30 sec. Maar dan weet ik het wel, of het kwaliteit is of nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik sommige "nummers" in 1 seconde wel kan luisteren inmiddels. Je wordt er handig in.
Bij de meeste rappers weet ik dat na 1-2 seconden ook wel. Soms luister ik inderdaad langerquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik ook, naja meer like 30 sec. Maar dan weet ik het wel, of het kwaliteit is of niet
Dat kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: een rustig liedje waarin ineens iets raars gebeurt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geintjequote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ook een originele Europe-einde.
Dank je wel Elfletterig voor een hele mooie show!
Jammer hoor. Ik kan je er ook niet mee helpen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:04 schreef Mijk het volgende:
Ja ik heb geen dinges, geen user en alles , dus als niemand die hier kan aanmaken of wijzigen gaat t over
Roosteren heeft geen effect. Ik DM je evenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:06 schreef Mijk het volgende:
Kun jij niet gewoon eggs roosteren 11? dan staat mn pw nog saved denk ik
Hoi Charlotte. Witebroodsweken al achter de rug? Of zit je er nog middenin?quote:
Hey Live, hoe is het hier?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Charlotte. Witebroodsweken al achter de rug? Of zit je er nog middenin?
Ja.quote:
Ja, maar ik had eigenlijk toch liever iets langer geslapen. Ik ben wel eens jaloers op mensen die kunnen uitslapen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.
Het lag gewoon niet lekker meer.
Heb jij genoten van de rust in huis voordat de rest opstaat?
Ja, dat ben ik ook. Gewoon een keer lekker uitslapen tot een uur of 10.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 07:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eigenlijk toch liever iets langer geslapen. Ik ben wel eens jaloers op mensen die kunnen uitslapen.
Goedemorgen Oscar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 08:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen! Maak er een mooie dag van!
Suggesties?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
Heb je er al eens aan gedacht om je naam te veranderen?
quote:
Het ziet er weer lekker zonnig uit buitenquote:
quote:
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er weer lekker zonnig uit buiten
[..]gezellig dat je weer in het topic bent
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:08 schreef just me het volgende:
Kabouter 2.0 liep te schreeuwen dat hij weer naar het Jokie en Jet pretpark wil
![]()
Ze hebben het leuk gehad, dat is duidelijk. Ik ga maar een fotoboekje maken met de foto's die we gemaakt hebbenquote:
Dat zullen ze zeker leuk vinden, en zal wel kapot gebladerd worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben het leuk gehad, dat is duidelijk. Ik ga maar een fotoboekje maken met de foto's die we gemaakt hebben
Oh dat ben ik vergeten want met de kabouters in een souvenir winkel ren je van de ene naar de andere kantquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zullen ze zeker leuk vinden, en zal wel kapot gebladerd worden.
Had je nog een souvenir boekje meegenomen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat ben ik vergeten want met de kabouters in een souvenir winkel ren je van de ene naar de andere kant
Kijken kost nietsquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Zoveel te zien, en zoveel dat ze leuk vinden.
En als oma het koopt, kost het hun ook niets.quote:
Oma had de kaartjes al betaaldquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
En als oma het koopt, kost het hun ook niets.
Nee, een echte volwassen auto. Ik ben nog een beetje in shock.quote:
Renault Scenic?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, een echte volwassen auto. Ik ben nog een beetje in shock.
Gefeliciteerd!quote:
Een Toyota Auris Hybridquote:
Wow.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Een Toyota Auris Hybrid
Maar ik blijf gewoon met de bus naar mijn werk gaan hoor.
We zijn er eigenlijk al jaren over aan het denken. Maar waren beiden te besluiteloos en niet zo goed in het nemen van grote beslissingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wow.
Leuke wagen.![]()
Vanwaar die plotselinge keuze?
Wat goed zegquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Een Toyota Auris Hybrid
Maar ik blijf gewoon met de bus naar mijn werk gaan hoor.
Toyota is een betrouwbare auto over het algemeen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:18 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn er eigenlijk al jaren over aan het denken. Maar waren beiden te besluiteloos en niet zo goed in het nemen van grote beslissingen.
En deze week hadden we besloten dat we zaterdag een rondje garages zouden doen en sowieso de knoop door zouden hakken. En dat hebben we dus gedaan. We wilden niet persé een hybride, maar de proefrit gaf de doorslag.
Wel op tijd opzeggen he?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:30 schreef Rafeiro het volgende:
En ja dat is altijd te duur met bezorgen enzo, maar dat heb ik al terug verdiend dankzij DDMmet een hello fresh box.
Ga me niet echt aan alle recepten houden, deel gaat zo de vriezer in. Koelkast ligt nu echt bommetje vol, nog even kijken wat ik snel wil opmaken en wat ik wil invriezen, haha.
Vrijdagochtend kunnen we hem halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Toyota is een betrouwbare auto over het algemeen.
En leuk dat je niet mee per se gebonden bent aan het openbaar vervoer als je bv op familie bezoek gaat.
Wanneer kun je hem gaan halen?
Heb nu drie weken pauze aangezet, was wel even zoeken, wou niet meteen echt opzeggen.quote:
quote:
Wel opzeggen, je kunt zo weer een keer bestellen, je account blijft gewoon bestaan. Geheid dat je dat pauzeren een keer vergeet en dan komt er als het jou niet uitkomt een dure box aan de deur. En uiteindelijk gaan ze je weer kortingscodes sturen. Werkt bij Marley Spoon ook zo, alleen zijn de kortingscodes die ze me nu steeds sturen voor maar ¤5 korting.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb nu drie weken pauze aangezet, was wel even zoeken, wou niet meteen echt opzeggen.
Misschien ooit nog een klein doosje.
Oké meteen maar doen danquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel opzeggen, je kunt zo weer een keer bestellen, je account blijft gewoon bestaan. Geheid dat je dat pauzeren een keer vergeet en dan komt er als het jou niet uitkomt een dure box aan de deur. En uiteindelijk gaan ze je weer kortingscodes sturen. Werkt bij Marley Spoon ook zo, alleen zijn de kortingscodes die ze me nu steeds sturen voor maar ¤5 korting.
Uit 2014quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:23 schreef Melting het volgende:
[..]Leuk.
Hoe oud is ie?
Heb je misschien een foto?
Edit: verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig hoor.![]()
quote:
Ik hier nu ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Regen
Dat heb ik hier al in een week niet meer gezien.
Mijn man is 1.86 en de verwachting is wel dat hij er het meest mee gaat rijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
Bij livelink had ik eerder een mini verwacht
Gewoon een paar opfrislesjes nemen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is 1.86 en de verwachting is wel dat hij er het meest mee gaat rijden.
Ik moet vrees ik eerst opnieuw rijlessen nemen. Ik heb al zo lang niet meer gereden.
3-5 lesjes is dan wel handig ja, heb ik ook al een keer gedaan, voelt dan toch wat fijner.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is 1.86 en de verwachting is wel dat hij er het meest mee gaat rijden.
Ik moet vrees ik eerst opnieuw rijlessen nemen. Ik heb al zo lang niet meer gereden.
Vooral het inparkeren lijkt dan zo knullig, haha. De rest ben je zo weer aan gewend. Maar het is voor je gevoel wel fijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet uitkijken dat ik het autorijden niet verleer, Symph rijdt eigenlijk altijd en we hebben nog maar 1 auto. Gelukkig ken ik deze auto op m’n duimpje
Of iets knullig lijkt, zou me echt niet boeien. Of het zonder ongelukken gaat is van groter belang.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral het inparkeren lijkt dan zo knullig, haha. De rest ben je zo weer aan gewend. Maar het is voor je gevoel wel fijn.
Mja maar toen ik die opfrislessen nam is er nooit ingegrepen of wat dan ook, alleen parkeerde ik als een vrouwquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of iets knullig lijkt, zou me echt niet boeien. Of het zonder ongelukken gaat is van groter belang.
Inparkeren kan ik dan weer als de beste, met iedere auto wel en met onze auto zeker, en met de extra stuurbekrachtiging helemaalquote:Op zaterdag 6 juli 2019 15:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral het inparkeren lijkt dan zo knullig, haha. De rest ben je zo weer aan gewend. Maar het is voor je gevoel wel fijn.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Kunnen we een show van Melting verwachten? Volgens de agenda wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |