SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ11 - Friday Night Fever
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien dit een nieuw topic is, herhaal ik het nog maar even:
[..]
Dit ookquote:
En ook:quote:
Tot straksquote:
Bedenk me ineens dat het eigenlijk heel raar is dat Alice in Chains er nog nooit gestaan heeft... zou eigenlijk de huisband moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe de groeten aan de Mad Hatter en have fun
Jakkie, kaneel...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:18 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.![]()
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie.
Vandaag Zeeuwse bolussen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Nou jaaaa.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Ben er net achter gekomen dat het super eenvoudig is om iemands account bij Ajax ten onrechte op jouw naam te krijgen, waardoor je op iemands anders z'n seizoenkaart of clubcard bijv. kaarten voor andere wedstrijden dan voor de reguliere competitie (CL league, JC schaal, bekerwedstrijden e.d.) kan bestellen en zelfs ook in je bezit krijgt zonder dat de officiële kaarthouder er iets van merkt.
Hoe of wat zal ik hier niet uit de doeken doen, maar het is te simpel voor woorden.
De beveiliging van gegevens bij Ajax is in ieder geval zo lek als een mandje.
Ik denk dat ik hier en daar even ga klokkenluiden, want Ajax zelf ziet het probleem niet, zo bleek uit het gesprek dat ik net met ze had...![]()
Herinner waar u dit voor het eerst gehoord heeft...
Doordat er via mijn account kaarten voor de JC-schaal waren besteld.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:27 schreef just me het volgende:
Goed bezig Mad en bizar dat ze zelf het probleem niet zien
Maar... Hoe ben jij er achter gekomen ??
Lekker dan... (niet)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doordat er via mijn account kaarten voor de JC-schaal waren besteld.
Alleen niet door mij of degene die mijn seizoenkaart heeft.
En ik ben de enige die het wachtwoord van mijn account heeft, degene die mijn seizoenkaart gebruikt voor de competitie heeft dat niet eens. Kaarten voor CL-league regel ik altijd voor hem.
Toen ik dat vanmorgen wilde doen voor de komende voorronde CL kwam ik er dus achter dat iemand anders mijn account gebruikte...
Ja, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
En, laat me raden, dan kom je dus met een stadionverbod alsnog binnen?
Klinkt als een prima systeem daarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen.
Maar daarvoor hoef je normaal gesproken ook al niet al te veel moeite te doen...
Dat van het omzeilen van stadionverboden is overal zo lek als een mandje.quote:
Hier in Delft staan ze over-ijverig fietsers te controleren of die zich aan de regels kunnen houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Maar... je mag ook niet niet handsfree telefoneren in de auto of op de fiets...
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:26 schreef Symphonic het volgende:
just me doet haar werk wel grondig: https://www.nhnieuws.nl/n(...)erklaas-is-overleden
Interessant... - ik zou even VI inseinen of zo. Dan is het zo opgelost.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Ben er net achter gekomen dat het super eenvoudig is om iemands account bij Ajax ten onrechte op jouw naam te krijgen, waardoor je op iemands anders z'n seizoenkaart of clubcard bijv. kaarten voor andere wedstrijden dan voor de reguliere competitie (CL league, JC schaal, bekerwedstrijden e.d.) kan bestellen en zelfs ook in je bezit krijgt zonder dat de officiële kaarthouder er iets van merkt.
Hoe of wat zal ik hier niet uit de doeken doen, maar het is te simpel voor woorden.
De beveiliging van gegevens bij Ajax is in ieder geval zo lek als een mandje.
Ik denk dat ik hier en daar even ga klokkenluiden, want Ajax zelf ziet het probleem niet, zo bleek uit het gesprek dat ik net met ze had...![]()
Herinner waar u dit voor het eerst gehoord heeft...
Ik vind het niet erg hoor. Maar Homijn is al de hele week van slag.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
Wij zijn op DTRH, dus we kunnen niet meeluisteren 11.
Het is kennelijk nogal lang geleden dat je hebt gedraaid. Ik heb lijsten met usernames en wachtwoorden (sommigen allang vervallen) van ruim 3 jaar geleden en ik zie je er niet tussen staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:12 schreef Mijk het volgende:
Kan iemand mij na Elf op het rooster zetten, en even mijn PW en Username doorsturen, ik ben ze kwijt
EggsTCquote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is kennelijk nogal lang geleden dat je hebt gedraaid. Ik heb lijsten met usernames en wachtwoorden (sommigen allang vervallen) van ruim 3 jaar geleden en ik zie je er niet tussen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |