Je kan je afvragen wie de autist is al jij je weigert aan te passen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu gaan de autisten weer zeiken over mijn 'mislukte' mention.
Hij vergeet het gewoon steeds.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wie de autist is al jij je weigert aan te passen.
Irritante reetplukker Nadalquote:
Crewbash, genote!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je mijn TR/wens niet gelezen, blinde idioot.
Even dimmen Stijn. Anders moeten we een afkoelperiode voor je aanvragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
Pauper.quote:
Niemand.quote:
@Zipportal vindt dit leukquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
Dit klinkt echt als @Calandquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand.
Omdat je geen #freeuser mag roepen en sommige mensen toch een statement willen maken wordt de naam van deze bekende film vaak gebruikt als vervanging.
Dan voelen mensen als @:caland zich toch nog tof.
Dat was het ook, Albert Onlogisch Verlinde zit weer te stoken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh lol, ik had niet eens door dat het zo bedoeld was.
Ik dacht dat het oprechte interesse was.
Mwah. Het is meer omdat het zo tyfusdebiel is dat je geen FREEuser mag noemen. Fok beleidquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand.
Omdat je geen #freeuser mag roepen en sommige mensen toch een statement willen maken wordt de naam van deze bekende film vaak gebruikt als vervanging.
Dan voelen mensen als @:caland zich toch nog tof.
GGMM heeft gelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Buiten VBL mag je je als user gedragen. Hier heb je een voorbeeldfunctie.
Ik ben benieuwd hoe de grote leiders hierover denken
@:yvonne
@:danny
@:jancees
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |