Jammer, dan mis je wel nudes van Jojoortje.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zo kansloos ben ik nou ook weer niet.
was het PGB op?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef Caland het volgende:
Mijn moeder heeft vanmiddag bij me schoongemaakt en nu heeft ze het wcrolletje met het papiertje naar de muur opgehangen
Ik overweeg een DNAtest
Nee de cvketel kreeg een beurt (in before moedergrappen) en die kneuzen komen alleen tijdens werktijden vreemd genoegquote:
Wel nice dat je moeder dan uit verveling maar gaat schoonmaken.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee de cvketel kreeg een beurt (in before moedergrappen) en die kneuzen komen alleen tijdens werktijden vreemd genoeg
Ja dat doet ze altijd, ook als ik er gewoon bij benquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel nice dat je moeder dan uit verveling maar gaat schoonmaken.
lol, en toen?quote:
Denk dat mijn moeder ook alleen met haar hoofd zou schudden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Caland het volgende:
Nee, het was eerder ongemakkelijk dan boos
Die heb je toch al?quote:
Wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens. 3 afleveringen gezien, topshow.
Kon bijna niet stoppen met kijken (lol). Zat er meteen weer in, dat sfeertje wat ze neerzetten blijft ontzettend tof.quote:
Ik zei vanochtend ongeveer hetzelfde tegen een collegaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon bijna niet stoppen met kijken (lol). Zat er meteen weer in, dat sfeertje wat ze neerzetten blijft ontzettend tof.
Mensen die dat doen inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef Caland het volgende:
Mijn moeder heeft vanmiddag bij me schoongemaakt en nu heeft ze het wcrolletje met het papiertje naar de muur opgehangen
Ik overweeg een DNAtest
Wel een kop als een bak wormenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend ongeveer hetzelfde tegen een collega. Het sfeertje
Dustin is een eindbaas.
Downloadenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is er weer een nieuw seizoen. Zal eens downloaden.
Al ben ik ook nog bezig met Chernobyl
Heb je geen Netflix?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is er weer een nieuw seizoen. Zal eens downloaden.
Al ben ik ook nog bezig met Chernobyl
Ik betaal wel netjes voor Netflix.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Downloaden
Wat ben je ook een walgelijke pauper.
Waarom zou je het dan downloaden?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betaal wel netjes voor Netflix.
Jawel, maar niet op mijn minipc. En die hangt aan mijn beamer.quote:
Wat, waarom?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En daarnaast is de interface van Netflix zo ontzettend kut.
Ik kan mijn weg er niet goed in vinden. Geef me gewoon alle films of series en laat me makkelijk filters instellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |