Jammer, dan mis je wel nudes van Jojoortje.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zo kansloos ben ik nou ook weer niet.
was het PGB op?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef Caland het volgende:
Mijn moeder heeft vanmiddag bij me schoongemaakt en nu heeft ze het wcrolletje met het papiertje naar de muur opgehangen
Ik overweeg een DNAtest
Nee de cvketel kreeg een beurt (in before moedergrappen) en die kneuzen komen alleen tijdens werktijden vreemd genoegquote:
Wel nice dat je moeder dan uit verveling maar gaat schoonmaken.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee de cvketel kreeg een beurt (in before moedergrappen) en die kneuzen komen alleen tijdens werktijden vreemd genoeg
Ja dat doet ze altijd, ook als ik er gewoon bij benquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel nice dat je moeder dan uit verveling maar gaat schoonmaken.
lol, en toen?quote:
Denk dat mijn moeder ook alleen met haar hoofd zou schudden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:18 schreef Caland het volgende:
Nee, het was eerder ongemakkelijk dan boos
Die heb je toch al?quote:
Wat toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens. 3 afleveringen gezien, topshow.
Kon bijna niet stoppen met kijken (lol). Zat er meteen weer in, dat sfeertje wat ze neerzetten blijft ontzettend tof.quote:
Ik zei vanochtend ongeveer hetzelfde tegen een collegaquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon bijna niet stoppen met kijken (lol). Zat er meteen weer in, dat sfeertje wat ze neerzetten blijft ontzettend tof.
Mensen die dat doen inderdaad.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:13 schreef Caland het volgende:
Mijn moeder heeft vanmiddag bij me schoongemaakt en nu heeft ze het wcrolletje met het papiertje naar de muur opgehangen
Ik overweeg een DNAtest
Wel een kop als een bak wormenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zei vanochtend ongeveer hetzelfde tegen een collega. Het sfeertje
Dustin is een eindbaas.
Downloadenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is er weer een nieuw seizoen. Zal eens downloaden.
Al ben ik ook nog bezig met Chernobyl
Heb je geen Netflix?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, is er weer een nieuw seizoen. Zal eens downloaden.
Al ben ik ook nog bezig met Chernobyl
Ik betaal wel netjes voor Netflix.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Downloaden
Wat ben je ook een walgelijke pauper.
Waarom zou je het dan downloaden?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betaal wel netjes voor Netflix.
Jawel, maar niet op mijn minipc. En die hangt aan mijn beamer.quote:
Wat, waarom?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En daarnaast is de interface van Netflix zo ontzettend kut.
Ik kan mijn weg er niet goed in vinden. Geef me gewoon alle films of series en laat me makkelijk filters instellen.quote:
Ik heb daar nooit echt problemen mee maar zoek dan ook vaak voor de tijd op wat ik wil kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan mijn weg er niet goed in vinden. Geef me gewoon alle films of series en laat me makkelijk filters instellen.
Kodi is daarin veel mooier en gebruiksvriendelijker.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt problemen mee maar zoek dan ook vaak voor de tijd op wat ik wil kijken.
Op Netflix kun je toch ook gewoon op genre selecteren? En net toegevoegd staat er bij mij ook bij. Maar ik ga sowieso eerst zoeken op internet en dan pas een film aanklikken, anders blijf je bezig. (voor zover ik überhaupt films kijk op Netflix)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze interface
Kodi
Netflix met hun aanraders, trending now, etc. Gewoon optyfen met die meuk. Beter gewoon gerichte filters en alleen films/series die je zelf mogelijk eens wil kijken.
Kodi niet modern noemenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lenny kan niet met moderne techniek omgaan
Wat een babyfilmsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze interface
Kodi
Netflix met hun aanraders, trending now, etc. Gewoon optyfen met die meuk. Beter gewoon gerichte filters en alleen films/series die je zelf mogelijk eens wil kijken.
Ik haal gewoon alles binnen wat in potentieel wil kijken. Dan via Kodi een keer een trailertje kijken en als ie dan door mijn selectie komt gaat ie aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op Netflix kun je toch ook gewoon op genre selecteren? En net toegevoegd staat er bij mij ook bij. Maar ik ga sowieso eerst zoeken op internet en dan pas een film aanklikken, anders blijf je bezig. (voor zover ik überhaupt films kijk op Netflix)
Heb je mijn TR/wens niet gelezen, blinde idioot.quote:
Crewbash, TR meegepakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je mijn TR/wens niet gelezen, blinde idioot.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
twitter:
Erg goed!quote:
Jawel, maar niet elke TR/wens die jij indient wordt blind gehonoreerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:35 schreef GGMM het volgende:
Jawel, maar niet elke TR/wens die jij indient wordt blind gehonoreerd.
Mijne dus ook niet? Hoe is dit geen crewbash?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed!
[..]
Jawel, maar niet elke TR/wens die jij indient wordt blind gehonoreerd.
Zo dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf toch weg, bloedhond. Ga lekker weer anderen op spelfouten wijzen en als eerste een spelerstopic openen voor de rechtsback van NAC of NEC, dat vind je toch leuker dan constructief meedenken met users. Kansloos schepsel.
Valt tegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan!
Stijn is los hoor.
Ik ben benieuwd naar de counter van @:ggmm
Actualiseer die TT gewoon, debiel.quote:
Nounounou. Buiten VBL mag je je als user gedragen. Hier heb je een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, en zeker niet als je zo gaat praten. Krijg je lekker de tyfus maar.
JanCeesGod.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Buiten VBL mag je je als user gedragen. Hier heb je een voorbeeldfunctie.
Ik ben benieuwd hoe de grote leiders hierover denken
@:yvonne
@:danny
@:jancees
Ziedend.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wie de autist is al jij je weigert aan te passen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu gaan de autisten weer zeiken over mijn 'mislukte' mention.
Hij vergeet het gewoon steeds.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wie de autist is al jij je weigert aan te passen.
Irritante reetplukker Nadalquote:
Crewbash, genote!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even dimmen Stijn. Anders moeten we een afkoelperiode voor je aanvragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pauper.quote:
Niemand.quote:
@Zipportal vindt dit leukquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als @Calandquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand.
Omdat je geen #freeuser mag roepen en sommige mensen toch een statement willen maken wordt de naam van deze bekende film vaak gebruikt als vervanging.
Dan voelen mensen als @:caland zich toch nog tof.
Dat was het ook, Albert Onlogisch Verlinde zit weer te stoken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh lol, ik had niet eens door dat het zo bedoeld was.
Ik dacht dat het oprechte interesse was.
Mwah. Het is meer omdat het zo tyfusdebiel is dat je geen FREEuser mag noemen. Fok beleidquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand.
Omdat je geen #freeuser mag roepen en sommige mensen toch een statement willen maken wordt de naam van deze bekende film vaak gebruikt als vervanging.
GGMM heeft gelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou. Buiten VBL mag je je als user gedragen. Hier heb je een voorbeeldfunctie.
Ik ben benieuwd hoe de grote leiders hierover denken
@:yvonne
@:danny
@:jancees
[..]
ZOW DANquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie jullie altijd als:quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie jullie altijd als:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je dikke teringmoederquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand.
[..]
hee yvonnegodinquote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#FREESTIJNquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuke serie was dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rolandgodquote:
Kapo maatquote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rolandgod
Ben nu wel leuke docu aan het kijken over Fyre Festival op Netflix. Zou jou als marketingdeskundige toch wel moeten aanspreken.
Ja, en vandaag kuste hij uitvoerig het Barcelona-logo bij zijn presentatie in het stadion.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kapo maat
Ik werd gisteren door iemand getagd (ik denk door JR) waar je Frenkie de Jong ziet op een bus met Ajax logo in Barcelona. Ajax heeft wel goede marketing nu met Frenkie de Jong.
Wat is hier dan goed aan? Wat is het doel?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kapo maat
Ik werd gisteren door iemand getagd (ik denk door JR) waar je Frenkie de Jong ziet op een bus met Ajax logo in Barcelona. Ajax heeft wel goede marketing nu met Frenkie de Jong.
blij dat die soap afgerond isquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is hier dan goed aan? Wat is het doel?
Alsof zo'n Frenkie de Jong enige binding heeft met 'een club'. Voor ajax heeft ie nog geen 60 wedstrijdjes gevoetbald. Als hij slaagt bij Barça kan hij het tienvoudige gaan spelen daar. Maar het kan ook zomaar zijn dat hij daar nog voor zijn 100ste wedstrijd ook al weer is vertrokken.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, en vandaag kuste hij uitvoerig het Barcelona-logo bij zijn presentatie in het stadion.
Zou ik je een geheim verklappen? Geen enkele speler heeft clubliefde.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof zo'n Frenkie de Jong enige binding heeft met 'een club'. Voor ajax heeft ie nog geen 60 wedstrijdjes gevoetbald. Als hij slaagt bij Barça kan hij het tienvoudige gaan spelen daar. Maar het kan ook zomaar zijn dat hij daar nog voor zijn 100ste wedstrijd ook al weer is vertrokken.
Maar wel weer allemaal kwijlen als demagoog Kwiedetti weer wat tweet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik je een geheim verklappen? Geen enkele speler heeft clubliefde.
Zou ikquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik je een geheim verklappen? Geen enkele speler heeft clubliefde.
Godverdommequote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Double_Pain/status/1147413606511906817
Mensonterend dom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ander nieuws amice. Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça? Gezien het bedrag dat ze er voor neer hebben geteld moet dat eigenlijk wel natuurlijk maar hoe staat het er voor op het middenveld bij de Catalanen?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbal in de SC.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ander nieuws amice. Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça? Gezien het bedrag dat ze er voor neer hebben geteld moet dat eigenlijk wel natuurlijk maar hoe staat het er voor op het middenveld bij de Catalanen?
Leuk dat je weer in DE APP zit trouwens.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voetbal in de SC.
Voor Frenkie is een ontzettend leuk topic beschikbaar, met een hele leuke TT.
Flikker op met je kut app. Ik heb niets geaccepteerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in DE APP zit trouwens.
Benieuwd wat @:GGMM van je ruggengraat vindt
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Flikker op met je kut app. Ik heb niets geaccepteerd.
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça?
Natuurlijk krijgt de beste speler van de wereld een basisplaats.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ander nieuws amice. Verwacht jij dat de Jong een basisplaats gaat veroveren bij Barça? Gezien het bedrag dat ze er voor neer hebben geteld moet dat eigenlijk wel natuurlijk maar hoe staat het er voor op het middenveld bij de Catalanen?
Merkbekendheid van ajaxquote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is hier dan goed aan? Wat is het doel?
Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Busquets is de jongste niet meer en wordt regelmatig geklopt als de ruimtes groot worden. Rakitic voegt vooral andere (nuttige) dingen dan voetbal toe. Vidal is op het eerste gezicht geen typische middenvelder voor Barça, maar heeft wel de drive en een redelijke wisselwerking met Messi op zijn tijd. Frenkie is gewoon, op luchtduels na, alles ineen wat een Barça-middenvelder nodig heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben het niet over Messiquote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt de beste speler van de wereld een basisplaats.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk dat je weer in DE APP zit trouwens.
Benieuwd wat @:GGMM van je ruggengraat vindt
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet bij je moeder, dus nee.
Zo dan!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben niet bij je moeder, dus nee.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie spartelt in het Feyenoord-topic.
ik heb een leuk grapje gemaaktquote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie spartelt in het Feyenoord-topic.
Heb je al een stukje grond gekocht?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat nieuwe park is best relaxed bij de stadscamping
Waar heb je die gele trui gekocht?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk weer een gele trui.Jammer dat Knut er niet meer is.
JRGod. Wielrennen is geen sport.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je die gele trui gekocht?
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je die gele trui gekocht?
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 16:55:58Een schande dat Bertens als nummer 4 van het vrouwentennis in de derde ronde van Wimbledon is uitgeschakeld. Als nummer 4 zijnde hoor je halve finales op grand slams te halen maar dat lukt Bertens al lange tijd niet. Ik vind dat Bertens vandaag een waardeloze mentaliteit had reageer retweet
Je weet dat ze boven de 2000 meter gaan?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje warm om met een trui te gaan wielrennen.
Nee, daar hou ik mij echt niet mee bezig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet dat ze boven de 2000 meter gaan?
Dat vergeef ik je je domme opmerking.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik mij echt niet mee bezig.
Maar het was geen domme opmerking.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vergeef ik je je domme opmerking.
Jawel.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het was geen domme opmerking.
Wie zei iets over een dikke trui?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus wielrenners doen een dikke trui aan tijdens een bergetappe?
Meestal ja, maar een wielertruitje niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een trui meestal, anders is het gewoon een shirt.
Dat noem ik dan ook geen trui.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal ja, maar een wielertruitje niet.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het in andere landen een 'trui' noemen.
In Frankrijk noemen ze het een maillot (lol)quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het in andere landen een 'trui' noemen.
Zeker. Niks mis mee. Tilburg is goed bezig.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat nieuwe park is best relaxed bij de stadscamping
Lang geleden?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje voor iedereen in de SC (lach mij niet uit)
maar ik ben 1 keer in Tilburg geweest. Ik vond het eigenlijk wel ok.
Is het nu nóg lelijker?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lang geleden?
Tilburg is behoorlijk veranderd.
niet mijn probleemquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tilburg is behoorlijk veranderd.
Wow, woest.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland wel, en ik had het tegen Roland. Dus wat doe je debiel?
Het zal eens niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Wees op je hoede, Lenny heeft weer een aanval.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey
Wees op je hoede, Lenny heeft weer een aanval.
Baas.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:25 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb nog nooit met zo veel lesbiennes tegelijkertijd ruzie gehad in de kroeg.
Ik vond de eerste twee afleveringen matig, maar uiteindelijk vind ik het toch wel weer boeiend.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tijd voor aflevering 7 van Stranger Things.
jij moet gewoon je bek houdenquote:Op zondag 7 juli 2019 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds met deze act bezig?
Ja, ik weet het. Hij moet wel oppassen.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:38 schreef Caland het volgende:
Onze Klaas is weer op dreef in het Loestopic
@:zipportal
Kut voor je maat. Dat gun je niemand.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
Ik moet deze hele week in nu-nu-nultwintig werken
Fml
Daarna wel een weekje vrij weerquote:Op zondag 7 juli 2019 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut voor je maat. Dat gun je niemand.
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
Ik moet deze hele week in nu-nu-nultwintig werken
Fml
quote:Op zondag 7 juli 2019 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds met deze act bezig?
Lichaam gevonden.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:38 schreef Caland het volgende:
Onze Klaas is weer op dreef in het Loestopic
@:zipportal
JanCees heeft geen ban toch?quote:Op maandag 8 juli 2019 00:37 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen de bans wat minder? steeds minder users
dp, jancees enz..
Heb ik mij er zo goed voor weten af te sluiten of is die gekte waar de media het over heeft behoorlijk overdreven?quote:Met iedere gewonnen WK-wedstrijd nam de gekheid extremere vormen aan onder andere met voor onmogelijk gehouden kijkcijfers voor vrouwenvoetbal.
Jaquote:Op maandag 8 juli 2019 08:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb ik mij er zo goed voor weten af te sluiten of is die gekte waar de media het over heeft behoorlijk overdreven?
qua kijkers zullen ze niet overdrijven, dat wordt toch gemeten?quote:Op maandag 8 juli 2019 08:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb ik mij er zo goed voor weten af te sluiten of is die gekte waar de media het over heeft behoorlijk overdreven?
Ja, 6 miljoen ofzo. Prima cijfers hoor, maar die quote had het 'onder andere' de kijkcijfers.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua kijkers zullen ze niet overdrijven, dat wordt toch gemeten?
ik heb geen oranje gezien verder dus van die gekte was hier niets te merkenquote:Op maandag 8 juli 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, 6 miljoen ofzo. Prima cijfers hoor, maar die quote had het 'onder andere' de kijkcijfers.
was meer omdat hier een gerucht ging dat jouw vriendin uit die stad komt?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens zuidas hoor, gewoon bijlmer-aRENa
Hallo maat.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? Dat bakje hoor je toch helemaal n...
[..]
Ohhhhhhhh!
hahaha!
quote:Op maandag 8 juli 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Denk jij dat @:kapiteintje die mokerslag nog te boven komt?
Had ik al gezien ja.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Tip van de dag :
Snel je naar het Feyenoordtopic. En lees hoe Kapo er van langs krijgt.
Het blijven er vooralsnog 9 maat.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik al gezien ja.
Ondertussen heeft mijn tweet als reactie op iemand die een verkeerd bedrukt shirt kreeg (zie: https://twitter.com/Rene51945738641/status/1146720443392581632 ) 9 likes gescoord.
Jammer, ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijven er vooralsnog 9 maat.
Niet gelachen.
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik vond hem wel leuk.
Maar toch 9 man blij weten te maken.Daar vraagt je moeder al gauw 20 euro voor.
Hier kan ik dan wel weer om lachenquote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is wanhopig aan het spartelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Tip van de dag :
quote:Op maandag 8 juli 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat @El-Stinho met zijn nieuwe shirt poseertquote:Op maandag 8 juli 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik al gezien ja.
Ondertussen heeft mijn tweet als reactie op iemand die een verkeerd bedrukt shirt kreeg (zie: https://twitter.com/Rene51945738641/status/1146720443392581632 ) 9 likes gescoord.
Onlo jr is onverwachts bij me, dus we klappen een pizza #viesdikquote:Op maandag 8 juli 2019 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ja, we weten nu wel dat je kind een belabberde opvoeding genietquote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr is onverwachts bij me, dus we klappen een pizza #viesdik
Uiteraard bij New York Pizza
@:Caland
@:maxi-mus
Als ik je adres weet bel ik de kinderbescherming.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spaar je al in bitcoin voor young onlo?quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige dikzak.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelezen.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat.
Tip van de dag :
Jullie zijn allebei smerig dik.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij hebt ook veels te hoge eisen JR dus dat is begrijpelijkquote:
Had het over de trailer, niet die meid.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij hebt ook veels te hoge eisen JR dus dat is begrijpelijk
ik vind het een leuke actrice, tenzij jij liever een zwarte vrouw geschikter vind(volgens mij zonder t)
ohquote:Op maandag 8 juli 2019 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het over de trailer, niet die meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |