In ieder geval meer menselijk dan jij met je zolderkamer theorietjes en gezwam over wie hier de schuldige is, vreselijke droeftoeterquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En dat maakt jou een deskundige?
Omdat de overheid faalde en de gebruikers niet klaagden. Blijkbaar is de noodstop in al die jaren niet gemist.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Maar er zijn wel aanpassingen gedaan waaronder een zeer belangrijke: het weghalen van de noodknop. Waarom is dit gedaan en is dit niet gecontroleerd?
Ik werk wel eens in Houten en ben wel eens bij de supermarkt geweest op het winkelcentrum waar vannacht iemand geliquideerd is. Toen heb ik met de groenteboer gesproken weet ik nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik ken wel ooggetuigen die het (zij het op afstand) hebben zien gebeuren.
Ik hecht er iig meer waarde aan dan jouw aanname dat ze niks heeft ondernomen...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:23 schreef GereDathan het volgende:
Een krantenartikel als officiële bron zien...
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:57 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Als je compleet onschuldig bent heb je geen advocaat nodig lijkt mij.
Klets niet zo dom, want ik zeg nergens dat ze niks heeft ondernomen. Maar je maakt graag je eigen waarheid he.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hecht er iig meer waarde aan dan jouw aanname dat ze niks heeft ondernomen...
Wat heeft ze dan wel ondernomen als ze het onderstaande volgens jou niet heeft gedaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:22 schreef GereDathan het volgende:
Klets niet zo dom, want ik zeg nergens dat ze niks heeft ondernomen. Maar je maakt graag je eigen waarheid he.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:09 schreef GereDathan het volgende:
Ook bij deze versie.
De bestuurster had op zijn minst:
a) Naar links of rechts kunnen sturen
b) Sleutel om kunnen draaien
Wat ze ondernomen heeft weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan wel ondernomen als ze het onderstaande volgens jou niet heeft gedaan?
[..]
Terwijl je remmen het niet deden en je auto volle vaart door bleef rijden?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb al enkele keren naar links of rechts moeten uitwijken om een ongeluk te voorkomen, dus zo bijzonder is dat niet toch?
Feit is dat ze dat niet gedaan heeft. Dat is jammer, want wellicht had het een hoop ellende voorkomen. Ze had ook de sleutel kunnen omdraaien of iets anders doen, dat is niet gebeurd. Dat is geen veroordeling, slechts een constatering.
Nou dan, je weet feilloos te vertellen wat ze had moeten doen zonder dat je weet wat ze gedaan heeft...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:36 schreef GereDathan het volgende:
Wat ze ondernomen heeft weet ik niet.
Maar je trekt het natuurlijk graag uit zijn context door maar deels te quoten, je specialiteit.
Nogmaals, wat heeft ze dan wel gedaan?quote:Dit had ze kunnen doen om de Stint niet tegen de trein te laten botsen. Ze heeft schijnbaar andere dingen gedaan, volgende de getuigen. Maar die waren dus niet afdoende.
Als jij representatief bent voor de gemiddelde ouder, dan is het nog veel triester met Nederland gesteld dan ik al dacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:40 schreef GereDathan het volgende:
Als ouder zijnde kan de Stint mij niet snel genoeg weer op de weg zijn.
Anyway, ze kunnen niet achterhalen wat er gebeurt is. Wiedes, als er een trein over een plastic bakkie heen rijdt. Het is tenslotte geen vliegtuig.quote:De recherche en het onderzoeksteam hebben uitgebreid met de bestuurster van de Stint gesproken. Zij verklaarde dat ze de Stint wilde stilzetten voor de spoorwegovergang, maar dat het voertuig op geen enkele manier reageerde. De Stint kwam terecht op de spoorwegovergang en werd gegrepen door de trein.
Getuigen bevestigen dat de bestuurster alles heeft geprobeerd om de Stint te laten stoppen.
Deden de remmen het niet? Wat weet jij wat wij niet weten? Er is geen technisch probleem gevonden tot op heden, dus ik denk dat de remmen het prima deden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terwijl je remmen het niet deden en je auto volle vaart door bleef rijden?
Dat is niet wat ze zeggen.Ze zeggen dat ze 'niet in staat zijn geweest om .... '.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:56 schreef GereDathan het volgende:
Er is geen technisch probleem gevonden tot op heden, dus ik denk dat de remmen het prima deden.
Mooie taal voor: we hebben niks gevonden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze zeggen.Ze zeggen dat ze 'niet in staat zijn geweest om .... '.
TNOquote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Deden de remmen het niet? Wat weet jij wat wij niet weten? Er is geen technisch probleem gevonden tot op heden, dus ik denk dat de remmen het prima deden.
Maar dat betekent niet dat alles naar behoren werkte. Het betekent alleen dat ze het na de crash niet hebben kunnen vaststellen. Of denk jij dat alles nog intact was na de crash?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:02 schreef GereDathan het volgende:
Mooie taal voor: we hebben niks gevonden.
Ze kunnen van een neergestort vliegtuig aan het kleinste schroefje zien hoe en wat. En dit kunnen we niet? Wat hebben wij voor onderzoekers? Worden die aangevoerd door Vincent Bijlo?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat alles naar behoren werkte. Het betekent alleen dat ze het na de crash niet hebben kunnen vaststellen. Of denk jij dat alles nog intact was na de crash?
Inderdaad. Maar dat is een vliegtuig, he? Geen badkuip op wielen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:04 schreef GereDathan het volgende:
Ze kunnen van een neergestort vliegtuig aan het kleinste schroefje zien hoe en wat.
TNO. Dat zijn toch die gasten van het incomplete en aan suggesties onderhevige rapport?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:03 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
TNO
Uit de remtesten met de stint blijkt dat de aandrijving de rem tegenwerkt wanneer de rem harder wil remmen dan de aandrijving. Dit conflict tussen remmen en aandrijving moet opgelost worden. Dit kan eenvoudig worden gerealiseerd door het inbouwen van een schakelaar in de remhendel die het signaal naar de motorregelaar afgeeft om de aandrijving uit te schakelen als de remhendel bediend wordt.
TNO: reminrichting; De remvertraging is onvoldoende.
Gelukkig is daar GereDathan die het beter weet dan TNO...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
TNO. Dat zijn toch die gasten van het incomplete en aan suggesties onderhevige rapport?
En TNO, dat is toch instituut wat in de jaren ervoor het allemaal prima vond?
Ga lekker fietsen met je geneuzel en quasi deskundigheid. Ik heb vrienden die het zagen, weliswaar van afstandquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In ieder geval meer menselijk dan jij met je zolderkamer theorietjes en gezwam over wie hier de schuldige is, vreselijke droeftoeter
Schrik of een soort van brainfreeze kan een enorme impact hebben die zelfs meer dan de tijd halveren kan kosten. Zoek maar eens op youtube naar "whiskey throttle": Het fenomeen dat je teveel gas geeft op een motor en in plaats van gas los te laten (of de koppeling in te trekken/op de rem te trappen) je juist meer gas geeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Realistisch gezien heb je dan misschien luttele seconden om een weloverwogen reactie te geven.. de schrik heeft die tijd misschien al gehalveerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |