abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187766633
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:47 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. En dat maakt jou een deskundige?
In ieder geval meer menselijk dan jij met je zolderkamer theorietjes en gezwam over wie hier de schuldige is, vreselijke droeftoeter :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_187766686
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:43 schreef matspontius het volgende:

[..]

Maar er zijn wel aanpassingen gedaan waaronder een zeer belangrijke: het weghalen van de noodknop. Waarom is dit gedaan en is dit niet gecontroleerd?
Omdat de overheid faalde en de gebruikers niet klaagden. Blijkbaar is de noodstop in al die jaren niet gemist.
pi_187766752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: ik ken wel ooggetuigen die het (zij het op afstand) hebben zien gebeuren.
Ik werk wel eens in Houten en ben wel eens bij de supermarkt geweest op het winkelcentrum waar vannacht iemand geliquideerd is. Toen heb ik met de groenteboer gesproken weet ik nog.

Ben ik nu ook klaar voor Hart van Nederland?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:15:08 #79
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187766861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 05:57 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Als je compleet onschuldig bent heb je geen advocaat nodig lijkt mij.
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187766932
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik hecht er iig meer waarde aan dan jouw aanname dat ze niks heeft ondernomen...
Klets niet zo dom, want ik zeg nergens dat ze niks heeft ondernomen. Maar je maakt graag je eigen waarheid he.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:25:48 #82
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187766967
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:22 schreef GereDathan het volgende:

Klets niet zo dom, want ik zeg nergens dat ze niks heeft ondernomen. Maar je maakt graag je eigen waarheid he.
Wat heeft ze dan wel ondernomen als ze het onderstaande volgens jou niet heeft gedaan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:09 schreef GereDathan het volgende:

Ook bij deze versie.
De bestuurster had op zijn minst:
a) Naar links of rechts kunnen sturen
b) Sleutel om kunnen draaien
pi_187767102
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat heeft ze dan wel ondernomen als ze het onderstaande volgens jou niet heeft gedaan?
[..]

Wat ze ondernomen heeft weet ik niet.
Maar je trekt het natuurlijk graag uit zijn context door maar deels te quoten, je specialiteit.

Dit had ze kunnen doen om de Stint niet tegen de trein te laten botsen. Ze heeft schijnbaar andere dingen gedaan, volgende de getuigen. Maar die waren dus niet afdoende.

Ik zeg nergens dat ze niets heeft gedaan. Dat maak jij er weer graag van.
pi_187767211
Volgens de ooggetuigen en het onderzoek heeft ze geprobeerd de Stint door het gewicht van de slagboom tot stilstand te brengen, maar dit was niet afdoende. Als de leidster op het allerlaatste moment besefte dat de Stint niet langzaam aan het uitrollen was/tot stilstand kwam voor de slagboom, maar daadwerkelijk vaart bleef houden bevind je je in deze situatie:

https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656

Realistisch gezien heb je dan misschien luttele seconden om een weloverwogen reactie te geven.. de schrik heeft die tijd misschien al gehalveerd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:47:22 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187767241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik heb al enkele keren naar links of rechts moeten uitwijken om een ongeluk te voorkomen, dus zo bijzonder is dat niet toch?

Feit is dat ze dat niet gedaan heeft. Dat is jammer, want wellicht had het een hoop ellende voorkomen. Ze had ook de sleutel kunnen omdraaien of iets anders doen, dat is niet gebeurd. Dat is geen veroordeling, slechts een constatering.
Terwijl je remmen het niet deden en je auto volle vaart door bleef rijden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:37:53 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187767779
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:36 schreef GereDathan het volgende:

Wat ze ondernomen heeft weet ik niet.
Maar je trekt het natuurlijk graag uit zijn context door maar deels te quoten, je specialiteit.
Nou dan, je weet feilloos te vertellen wat ze had moeten doen zonder dat je weet wat ze gedaan heeft... :') Het komt niet in je op dat ze dat misschien ook wel geprobeerd heeft?

En dat heeft geen ruk met selectief quoten te maken.

quote:
Dit had ze kunnen doen om de Stint niet tegen de trein te laten botsen. Ze heeft schijnbaar andere dingen gedaan, volgende de getuigen. Maar die waren dus niet afdoende.
Nogmaals, wat heeft ze dan wel gedaan?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:50:40 #87
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187767941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 09:40 schreef GereDathan het volgende:

Als ouder zijnde kan de Stint mij niet snel genoeg weer op de weg zijn.
Als jij representatief bent voor de gemiddelde ouder, dan is het nog veel triester met Nederland gesteld dan ik al dacht.

quote:
De recherche en het onderzoeksteam hebben uitgebreid met de bestuurster van de Stint gesproken. Zij verklaarde dat ze de Stint wilde stilzetten voor de spoorwegovergang, maar dat het voertuig op geen enkele manier reageerde. De Stint kwam terecht op de spoorwegovergang en werd gegrepen door de trein.

Getuigen bevestigen dat de bestuurster alles heeft geprobeerd om de Stint te laten stoppen.
Anyway, ze kunnen niet achterhalen wat er gebeurt is. Wiedes, als er een trein over een plastic bakkie heen rijdt. Het is tenslotte geen vliegtuig.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187767997
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Terwijl je remmen het niet deden en je auto volle vaart door bleef rijden?
Deden de remmen het niet? Wat weet jij wat wij niet weten? Er is geen technisch probleem gevonden tot op heden, dus ik denk dat de remmen het prima deden.
pi_187768007
Ah kapitein_rukbunker is weer aangezet, welkom weer hoor!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:59:15 #90
Why is all the rum gone?
pi_187768031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:56 schreef GereDathan het volgende:

Er is geen technisch probleem gevonden tot op heden, dus ik denk dat de remmen het prima deden.
Dat is niet wat ze zeggen.Ze zeggen dat ze 'niet in staat zijn geweest om .... '.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187768066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is niet wat ze zeggen.Ze zeggen dat ze 'niet in staat zijn geweest om .... '.
Mooie taal voor: we hebben niks gevonden.
Of denk je dat mechanische remmen zichzelf spontaan herstellen?
pi_187768083
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Deden de remmen het niet? Wat weet jij wat wij niet weten? Er is geen technisch probleem gevonden tot op heden, dus ik denk dat de remmen het prima deden.
TNO
Uit de remtesten met de stint blijkt dat de aandrijving de rem tegenwerkt wanneer de rem harder wil remmen dan de aandrijving. Dit conflict tussen remmen en aandrijving moet opgelost worden. Dit kan eenvoudig worden gerealiseerd door het inbouwen van een schakelaar in de remhendel die het signaal naar de motorregelaar afgeeft om de aandrijving uit te schakelen als de remhendel bediend wordt.

TNO: reminrichting; De remvertraging is onvoldoende.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spectator19 op 05-07-2019 18:16:59 ]
  vrijdag 5 juli 2019 @ 18:06:17 #93
Why is all the rum gone?
pi_187768107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:02 schreef GereDathan het volgende:

Mooie taal voor: we hebben niks gevonden.

Maar dat betekent niet dat alles naar behoren werkte. Het betekent alleen dat ze het na de crash niet hebben kunnen vaststellen. Of denk jij dat alles nog intact was na de crash?
pi_187768924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Maar dat betekent niet dat alles naar behoren werkte. Het betekent alleen dat ze het na de crash niet hebben kunnen vaststellen. Of denk jij dat alles nog intact was na de crash?
Ze kunnen van een neergestort vliegtuig aan het kleinste schroefje zien hoe en wat. En dit kunnen we niet? Wat hebben wij voor onderzoekers? Worden die aangevoerd door Vincent Bijlo?

Ik denk niets, ik was er niet bij en heb geen onderzoek gedaan. Jij?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:05:36 #95
Why is all the rum gone?
pi_187768947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:04 schreef GereDathan het volgende:

Ze kunnen van een neergestort vliegtuig aan het kleinste schroefje zien hoe en wat.
Inderdaad. Maar dat is een vliegtuig, he? Geen badkuip op wielen.
pi_187768949
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:03 schreef Spectator19 het volgende:

[..]

TNO
Uit de remtesten met de stint blijkt dat de aandrijving de rem tegenwerkt wanneer de rem harder wil remmen dan de aandrijving. Dit conflict tussen remmen en aandrijving moet opgelost worden. Dit kan eenvoudig worden gerealiseerd door het inbouwen van een schakelaar in de remhendel die het signaal naar de motorregelaar afgeeft om de aandrijving uit te schakelen als de remhendel bediend wordt.

TNO: reminrichting; De remvertraging is onvoldoende.
TNO. Dat zijn toch die gasten van het incomplete en aan suggesties onderhevige rapport?

En TNO, dat is toch instituut wat in de jaren ervoor het allemaal prima vond?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:25:04 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187769316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:05 schreef GereDathan het volgende:

[..]

TNO. Dat zijn toch die gasten van het incomplete en aan suggesties onderhevige rapport?

En TNO, dat is toch instituut wat in de jaren ervoor het allemaal prima vond?
Gelukkig is daar GereDathan die het beter weet dan TNO... :') _O-
  vrijdag 5 juli 2019 @ 23:52:02 #98
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187773429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

In ieder geval meer menselijk dan jij met je zolderkamer theorietjes en gezwam over wie hier de schuldige is, vreselijke droeftoeter :)
Ga lekker fietsen met je geneuzel en quasi deskundigheid. Ik heb vrienden die het zagen, weliswaar van afstand _O- Wat een komediant .....
"Hoka Hey!"
pi_187773454
Lijkt mij ook niet deze gaan hun eigen Guus flater toch niet toegeven denk ik he?

Was de Stint stop te zetten met de noodknop ja of nee?
Of was die niet aanwezig?

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2019 00:04:58 ]
pi_187777750
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:

Realistisch gezien heb je dan misschien luttele seconden om een weloverwogen reactie te geven.. de schrik heeft die tijd misschien al gehalveerd.
Schrik of een soort van brainfreeze kan een enorme impact hebben die zelfs meer dan de tijd halveren kan kosten. Zoek maar eens op youtube naar "whiskey throttle": Het fenomeen dat je teveel gas geeft op een motor en in plaats van gas los te laten (of de koppeling in te trekken/op de rem te trappen) je juist meer gas geeft.

Zoiets vergelijkbaars zou natuurlijk ook in dit geval gebeurd kunnen zijn: bestuurder heeft wel uit alle macht geprobeerd dit te voorkomen maar het verkeerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')