quote:Loting US Darts Masters
(1) Michael van Gerwen v Darin Young
Michael Smith v Jim Long
(4) Gary Anderson v Elliot Milk
Gerwyn Price v Gary Mawson
(2) Rob Cross v Leonard Gates
Nathan Aspinall v Shawn Brenneman
(3) Daryl Gurney v Daniel Baggish
Peter Wright v Jeff Smith
Schema vanavond:
Gerwyn Price v Gary Mawson
Nathan Aspinall v Shawn Brenneman
Daryl Gurney v Daniel Baggish
Michael Smith v Jim Long
Rob Cross v Leonard Gates
Gary Anderson v Elliot Milk
Peter Wright v Jeff Smith
Michael van Gerwen v Darin Young
Planning:quote:Loting Noord-Amerikaans Kampioenschap
Daniel Baggish v Elliot Milk
Leonard Gates v Shawn Brenneman
Darin Young v Jim Long
Gary Mawson v Jeff Smith
Semi-Finals
Baggish/Milk v Gates/Brenneman
Young/Long v Mawson/Smith
Final
v
All games best of 11 legs
LIVE OP DE FACEBOOK VAN PDC
Dodelijk saai, inderdaad. Eigenlijk volg ik dit alleen een beetje om de NA Qualifier voor het WK, maar die is vannacht en dan lig ik te slapenquote:
WE wachten in spanning af wat de kijkcijfers zullen worden!quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:43 schreef Vriezzer het volgende:
De heren commentatoren vervelen zich ook.
Bij RTL moeten ze toch ook denken: waarom zenden wij dit uit?
Poultje?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WE wachten in spanning af wat de kijkcijfers zullen worden!
Die schok in de worp kan toch onmogelijk lekker gooien?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:19 schreef Vriezzer het volgende:
Er zitten toch wel wat darteritis trekjes in de worp van Long.
Ik ben wel toe aan wat soepele darts na al deze aidsworpen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 en ik gaan zitten voor de intrede van grootheid Leonard Gates.
Daniel Baggish zien we dus terug op het PDC WK.quote:Daniel Baggish 6-2 Elliot Milk
Leonard Gates 6-3 Shawn Brenneman
Darin Young 6-4 Jim Long
Gary Mawson 2-6 Jeff Smith
Daniel Baggish 6-5 Leonard Gates
Darin Young 4-6 Jeff Smith
Danuel Baggish 6-5 Jeff Smith
Helaas ligt Darin Young flink op schema om de Amerikaanse ranking te winnen. Voor Canada is dat op diezelfde Tour nog wel spannend.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:06 schreef Mani89 het volgende:
Arme Lenny, hoogste gemiddelde van de qualifier. Maar het is tenminste een nieuwe naam.
Hij ook niet. WMP/GSoD/WK zijn zijn doelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:53 schreef Szura het volgende:
Boeiend, niemand geeft wat om dit waardeloze toernooi
Aspinall gaat per TGV.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 01:25 schreef KennyPowers het volgende:
Finale Smith - Asp
Niet-erkend toernooi dus Smith maakt kans
De misplaatst arrogante Van Gerwen.twitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 02:51:28Smith responds to MVG's earlier comments suggesting he was "mentally weak": "That's just a load of rubbish. To beat him, I can say he's not mentally strong because he looked like he couldn't be bothered playing." @livedarts #VegasDarts reageer retweet
Tegen Ray bedoel je.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze affiches. De beste Duitsers tegen MvG en Cross...
Over xx jaar is dat normaal en dan bleek Wright een visionairquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Wright vindt achteraf dat hij toch van pijlen had moeten wisselen
Blijkbaar besluit hij dat nog in de ingooiruimte
Als een Duitser met Over De Muur opkomt word ik fanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Clemens komt op met Wonderwall, ik ben voor eeuwig fan.
Mogen de vrouwen weer mee doen? Lijkt me wel lachen als laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vliegticketje naar Londen lijkt me wel handig ja. En dan een flopkwallefaaier loten hopelijk.
Hij is de grinta kwijt. Nog een week tijdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:12 schreef KennyPowers het volgende:
mvg die een 5-1 voorsprong verspeelt
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was wel een mokergoed potje van Gurney.
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:28 schreef PSVCL het volgende:
Die Duitser heeft magneten in zn pijlen zitten ,even het Duitse darts op de kaart zetten voor extra inkomsten
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker joh. Rap met 106 gemiddelde en toch verliezen
Leven is oneerlijk
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het hoogtepunt tot nu toe van de Clemens-bandwagon lijkt benaderd te worden. @:Mani89 is in geen velden of wegen te bekennen.
Ik had andere prioriteiten, maar prachtig hoor, hup Gabriel!quote:Op zondag 14 juli 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het hoogtepunt tot nu toe van de Clemens-bandwagon lijkt benaderd te worden. @:Mani89 is in geen velden of wegen te bekennen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 08:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had andere prioriteiten, maar prachtig hoor, hup Gabriel!
Als je het over een Murnan zegt ofzo is het op zijn minst wel waar. Maar ik vind het ook een beetje respectloos naar van Dongen, das echt een talent die heel snel een tourkaart heeft gehaald. Dan kan je dat niet met zekerheid zeggen.quote:
V Dongen kan er geen reet van. Mvggodquote:Op zondag 5 juni 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het over een Murnan zegt ofzo is het op zijn minst wel waar. Maar ik vind het ook een beetje respectloos naar van Dongen, das echt een talent die heel snel een tourkaart heeft gehaald. Dan kan je dat niet met zekerheid zeggen.
Maikol moet gewoon normaal doen.
Met alle respect.
Nog even en zijn laatste hersencellen vallen uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. @:PowerLoungen
4-10 verloren.
Nummerbordgodquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. @:PowerLoungen
4-10 verloren.
Was idd mooi avondjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:18 schreef Max23 het volgende:
Van der Voort wint van Price
Van Duijvenbode wint van Wright
Wattimena wint van Clayton
Kleermaker wint van Smith
holy shit. Die heeft de nacht overgeslagen ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:28 schreef spleeh het volgende:
Ik begrijp nu dat Sherrock haast had gisteravond.
Staat nu al weer in Barnsley te scharen met Aileen.
Dit is een hele moedige haardos, ik kan er alleen respect voor hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:18 schreef Zipportal het volgende:
Dit figuur heeft aparte pijltjes, kaal haar met een staartje. @:mani89
Deze aso moeten we niet willen op de Tour. Laat ‘m maar lekker op dat continent blijven, asociale kangaroevreter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Cadby gooit wel weer met pijltjes in ieder geval.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dit?
Leuk, darttoernooitje spelen tegen de plaatselijke TBS-kliniek.quote:
Gewoon in het Nederlands bij de Viaplaygoden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 04:40 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zit onze Co nou commentaar bij de engelsen te geven
Dit is toch wel het ultieme voorbeeld van kaal haar hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dit?
Ik dacht eerst altijd dat je tegen een bepaald persoon was, maar ik kijk er nu toch anders tegenaan.quote:
Dan heb je niet goed opgelet. Die mongool moet ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat je tegen een bepaald persoon was, maar ik kijk er nu toch anders tegenaan.
Volgens mij ben je gewoon een MvG rukkertje.
Wat moet er met hem gebeuren vind jij?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Die mongool moet ik niet.
Op haarzelf?quote:
Welkom in 2022 Wim. Je hoeft tegenwoordig niet meer naar de Basic Fit om een man te zijn.quote:
Zou jij nog blij kijken als je de hele dag naar zijn gedans moet kijken en hem ‘COME AN’ hoort roepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Net vd Bergh - Cullen gekeken. Danshommo stond 5-1 voor, werd uiteindelijk 5-5 en vervolgens 6-5 voor de Belg. Maar dat wijf van ‘mMega chagrijnig, ook na de overwinning van hem. Kop zo zuur als een citroen, baby op de arm. Echt waardeloos.
quote:Schedule of Play
Friday September 16 (1900 local time, 1800 BST)
First Round x8
Danny Baggish v Ryan Joyce
Jamie Hughes v Dave Chisnall
Gordon Mathers v Damon Heta
Haupai Puha v Dirk van Duijvenbode
Leonard Gates v Devon Petersen
Fallon Sherrock v Peter Wright
Matt Campbell v Vincent van der Voort
Simon Whitlock v Danny Noppert
quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=viaplay&src=typed_query&f=live
Erg mooi.
ANNE MARIE. @El-Stinhoquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://twitter.com/JoostHoekstra1/status/1570821156084809728
Joost Hoekstra gaat geen dm’s krijgen
Dat nummer is bekender dan hemzelfquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:32 schreef Nober het volgende:
Vincent hooligans zijn al aan het zingen.
Die zien we na dit jaar niet meer terug denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peterson is een fluim die snel mag opdrogen.
Sky Sports gebruikt toch een nummer van Arcade Fire van het Reflektor album?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan de PDC niet es wat anders verzinnen dan Chelsea Dagger?
Hij hoeft er niet al te veel voor te doen om goed te zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:34 schreef Nober het volgende:
Gerrie kan beter stoppen als ie er toch geen moeite meer voor wil doen.
Hier dus niet in de browser waar die gisteren wel werkte ook bij andere browser doet ie het niet. Uiteindelijk nu toch een browser gevonden.quote:
Das best vreemd als 'ie gister wel werkte. Mja als je maar kan kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier dus niet in de browser waar die gisteren wel werkte ook bij andere browser doet ie het niet. Uiteindelijk nu toch een browser gevonden.
Die heeft wel een opkomstliedje gekozen dat echt totaal niet bij hem past.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:49 schreef Sportex het volgende:
Tijd om weer de zenmaster te spelen voor Dimi. De paniek slaat toe.
Zat niet echt op te letten, welke? Oh gewoon happy natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft wel een opkomstliedje gekozen dat echt totaal niet bij hem past.
Die staat aardig te dartsen.quote:
Deze toppartij vergeten?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:32 schreef Machielovic het volgende:
Ook weer eens aanwezig, toch maar tijdelijk een viaplay abonnement.
Kreeg die Cambell toch maar even een grote breakkans net, en nou weer hoor ik, vind ik niet zo erg. Zag al wel tegen vd Voort dat het een groot talent is.
Vincent volg het niet echt neequote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze toppartij vergeten?
(Vincent wel)
Nou ja dus, dat korte en lange termijn geheugen gaat toch achteruit met de jaren Nobertquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze toppartij vergeten?
(Vincent wel)
Volgens mij draaien ze gewoon elke keer hetzelfde interview af hoor bij MvGquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:44 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nou ja dus, dat korte en lange termijn geheugen gaat toch achteruit met de jaren Nobert![]()
Nou v Gerwen voelt ze eige lekker dus dat komt goed
Dat is wel de verwachtingquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:12 schreef Machielovic het volgende:
Zo dat was even zweten voor de sloopkogel, lekker snelsmijten potje darts hoor![]()
![]()
Hopelijk laat Noppert Clayton ook even laat zweten, wie weet
Sowieso een walgelijk liedje voor een walk-on. Veel te weinig energie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft wel een opkomstliedje gekozen dat echt totaal niet bij hem past.
Dit zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef Sportex het volgende:
Ik heb wel zin in de volgende grote finale van Smith
Die was me nog helemaal niet opgevallen, terwijl ze toch genoeg in beeld is.quote:Op zondag 18 september 2022 20:01 schreef Wertha het volgende:
Lekker ordinaire dame vooraan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |