Ik dacht eerst altijd dat je tegen een bepaald persoon was, maar ik kijk er nu toch anders tegenaan.quote:
Dan heb je niet goed opgelet. Die mongool moet ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:24 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat je tegen een bepaald persoon was, maar ik kijk er nu toch anders tegenaan.
Volgens mij ben je gewoon een MvG rukkertje.
Wat moet er met hem gebeuren vind jij?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Die mongool moet ik niet.
Op haarzelf?quote:
Welkom in 2022 Wim. Je hoeft tegenwoordig niet meer naar de Basic Fit om een man te zijn.quote:
Zou jij nog blij kijken als je de hele dag naar zijn gedans moet kijken en hem ‘COME AN’ hoort roepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Net vd Bergh - Cullen gekeken. Danshommo stond 5-1 voor, werd uiteindelijk 5-5 en vervolgens 6-5 voor de Belg. Maar dat wijf van ‘mMega chagrijnig, ook na de overwinning van hem. Kop zo zuur als een citroen, baby op de arm. Echt waardeloos.
quote:Schedule of Play
Friday September 16 (1900 local time, 1800 BST)
First Round x8
Danny Baggish v Ryan Joyce
Jamie Hughes v Dave Chisnall
Gordon Mathers v Damon Heta
Haupai Puha v Dirk van Duijvenbode
Leonard Gates v Devon Petersen
Fallon Sherrock v Peter Wright
Matt Campbell v Vincent van der Voort
Simon Whitlock v Danny Noppert
quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=viaplay&src=typed_query&f=live
Erg mooi.
ANNE MARIE. @El-Stinhoquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://twitter.com/JoostHoekstra1/status/1570821156084809728
Joost Hoekstra gaat geen dm’s krijgen
Dat nummer is bekender dan hemzelfquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:32 schreef Nober het volgende:
Vincent hooligans zijn al aan het zingen.
Die zien we na dit jaar niet meer terug denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peterson is een fluim die snel mag opdrogen.
Sky Sports gebruikt toch een nummer van Arcade Fire van het Reflektor album?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan de PDC niet es wat anders verzinnen dan Chelsea Dagger?
Hij hoeft er niet al te veel voor te doen om goed te zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:34 schreef Nober het volgende:
Gerrie kan beter stoppen als ie er toch geen moeite meer voor wil doen.
Hier dus niet in de browser waar die gisteren wel werkte ook bij andere browser doet ie het niet. Uiteindelijk nu toch een browser gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |