Hij is de grinta kwijt. Nog een week tijdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:12 schreef KennyPowers het volgende:
mvg die een 5-1 voorsprong verspeelt
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat was wel een mokergoed potje van Gurney.
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:28 schreef PSVCL het volgende:
Die Duitser heeft magneten in zn pijlen zitten ,even het Duitse darts op de kaart zetten voor extra inkomsten
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker joh. Rap met 106 gemiddelde en toch verliezen
Leven is oneerlijk
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het hoogtepunt tot nu toe van de Clemens-bandwagon lijkt benaderd te worden. @:Mani89 is in geen velden of wegen te bekennen.
Ik had andere prioriteiten, maar prachtig hoor, hup Gabriel!quote:Op zondag 14 juli 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het hoogtepunt tot nu toe van de Clemens-bandwagon lijkt benaderd te worden. @:Mani89 is in geen velden of wegen te bekennen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 08:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had andere prioriteiten, maar prachtig hoor, hup Gabriel!
Als je het over een Murnan zegt ofzo is het op zijn minst wel waar. Maar ik vind het ook een beetje respectloos naar van Dongen, das echt een talent die heel snel een tourkaart heeft gehaald. Dan kan je dat niet met zekerheid zeggen.quote:
V Dongen kan er geen reet van. Mvggodquote:Op zondag 5 juni 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je het over een Murnan zegt ofzo is het op zijn minst wel waar. Maar ik vind het ook een beetje respectloos naar van Dongen, das echt een talent die heel snel een tourkaart heeft gehaald. Dan kan je dat niet met zekerheid zeggen.
Maikol moet gewoon normaal doen.
Met alle respect.
Nog even en zijn laatste hersencellen vallen uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. @:PowerLoungen
4-10 verloren.
Nummerbordgodquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. @:PowerLoungen
4-10 verloren.
Was idd mooi avondjequote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:18 schreef Max23 het volgende:
Van der Voort wint van Price
Van Duijvenbode wint van Wright
Wattimena wint van Clayton
Kleermaker wint van Smith
holy shit. Die heeft de nacht overgeslagen ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:28 schreef spleeh het volgende:
Ik begrijp nu dat Sherrock haast had gisteravond.
Staat nu al weer in Barnsley te scharen met Aileen.
Dit is een hele moedige haardos, ik kan er alleen respect voor hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:18 schreef Zipportal het volgende:
Dit figuur heeft aparte pijltjes, kaal haar met een staartje. @:mani89
Deze aso moeten we niet willen op de Tour. Laat ‘m maar lekker op dat continent blijven, asociale kangaroevreter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Cadby gooit wel weer met pijltjes in ieder geval.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dit?
Leuk, darttoernooitje spelen tegen de plaatselijke TBS-kliniek.quote:
Gewoon in het Nederlands bij de Viaplaygoden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 04:40 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zit onze Co nou commentaar bij de engelsen te geven
Dit is toch wel het ultieme voorbeeld van kaal haar hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |