Das best vreemd als 'ie gister wel werkte. Mja als je maar kan kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier dus niet in de browser waar die gisteren wel werkte ook bij andere browser doet ie het niet. Uiteindelijk nu toch een browser gevonden.
Die heeft wel een opkomstliedje gekozen dat echt totaal niet bij hem past.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:49 schreef Sportex het volgende:
Tijd om weer de zenmaster te spelen voor Dimi. De paniek slaat toe.
Zat niet echt op te letten, welke? Oh gewoon happy natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft wel een opkomstliedje gekozen dat echt totaal niet bij hem past.
Die staat aardig te dartsen.quote:
Deze toppartij vergeten?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:32 schreef Machielovic het volgende:
Ook weer eens aanwezig, toch maar tijdelijk een viaplay abonnement.
Kreeg die Cambell toch maar even een grote breakkans net, en nou weer hoor ik, vind ik niet zo erg. Zag al wel tegen vd Voort dat het een groot talent is.
Vincent volg het niet echt neequote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze toppartij vergeten?
(Vincent wel)
Nou ja dus, dat korte en lange termijn geheugen gaat toch achteruit met de jaren Nobertquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze toppartij vergeten?
(Vincent wel)
Volgens mij draaien ze gewoon elke keer hetzelfde interview af hoor bij MvGquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:44 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nou ja dus, dat korte en lange termijn geheugen gaat toch achteruit met de jaren Nobert![]()
Nou v Gerwen voelt ze eige lekker dus dat komt goed
Dat is wel de verwachtingquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:12 schreef Machielovic het volgende:
Zo dat was even zweten voor de sloopkogel, lekker snelsmijten potje darts hoor![]()
![]()
Hopelijk laat Noppert Clayton ook even laat zweten, wie weet
Sowieso een walgelijk liedje voor een walk-on. Veel te weinig energie.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft wel een opkomstliedje gekozen dat echt totaal niet bij hem past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |