Ik zie veel nieuwe Ajax users met name. Of het zijn users die jarenlang niet hebben durven reageren. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het topic trekt wel een stel idioten de laatste tijd he Lans
Tja, al kreeg ik er geld bij uit ging ik nog niet. 😬quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:50 schreef Tarado het volgende:
het leeft wel die JC schaaltwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-07-2019 om 11:48:45Opmerkelijk: #PSV kreeg aanvankelijk 2.500 kaarten voor duel om JC Schaal, zoals hoort 5%. van capaciteit @:cruijffarena. Eindhovenaren wilden en kregen 4.500 kaarten. #Ajax verkocht 45.000 kaarten in 3 dagen, PSV mede door verplichte treincombi in 3 weken 538 kaarten. #ajapsv reageer retweet
Vergeef ons dat we na wat schamele jaren eindelijk even het heertje willen spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie veel nieuwe Ajax users met name. Of het zijn users die jarenlang niet hebben durven reageren. Dat kan natuurlijk ook.
ze komen allemaal uit het achterhuisquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie veel nieuwe Ajax users met name. Of het zijn users die jarenlang niet hebben durven reageren. Dat kan natuurlijk ook.
En dan verbaasd opkijken dat er in de van Dale bij "successupporter", "ajacied" als synoniem staatquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vergeef ons dat we na wat schamele jaren eindelijk even het heertje willen spelen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dan verbaasd opkijken dat er in de van Dale bij "successupporter", "ajacied" als synoniem staat
quote:Geen resultaat voor 'successupporter'
Jij bent toch geen nieuwe user?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vergeef ons dat we na wat schamele jaren eindelijk even het heertje willen spelen.
Nee, maar ik laat me ook niet veel zien in het PSV-topic als Ajacied, dus ik voel me wel aangesproken.quote:
twitter:psvinside twitterde op donderdag 04-07-2019 om 13:31:29Italiaanse media: PSV richt pijlen op Rick Karsdorp https://t.co/05PuPQA8Y7 reageer retweet
om 4500 kaarten vragen en er uiteindelijk maar 540 afnemen, hoe noem je dat?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dan verbaasd opkijken dat er in de van Dale bij "successupporter", "ajacied" als synoniem staat
Hetzelfde als alle andere jaren dat we om die flutschaal moesten spelenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
om 4500 kaarten vragen en er uiteindelijk maar 540 afnemen, hoe noem je dat?
Bedankt JR, dat hadden wij nog niet door.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel karig uit bij jullie.
die kans hebben jullie niet gegrepenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hetzelfde als alle andere jaren dat we om die flutschaal moesten spelen![]()
Ajax wordt weer een keertje kampioen en de dagjesmensen staan weer schuimbekkend in de rij om het grote ajax te zien spelen
Het even concreet zien is vaak wel prettig.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Bedankt JR, dat hadden wij nog niet door.
Voor jou wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het even concreet zien is vaak wel prettig.
Mwah, ik heb niet het idee dat er iemand hier op jouw post zat te wachten. Maar kan het natuurlijk mis hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het even concreet zien is vaak wel prettig.
JR is koning zuigen-en-dan-doen-alsof-je-het-goed-bedoelt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet het idee dat er iemand hier op jouw post zat te wachten. Maar kan het natuurlijk mis hebben
quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
JR is koning zuigen-en-dan-doen-alsof-je-het-goed-bedoelt.
PSV heeft toch ook die keeper van VVV oid weggeplukt?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis wat namen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi om te zien dat zelfs een lege positie de voorkeur krijgt boven Luckassen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een blessure.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:39 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
PSV heeft toch ook die keeper van VVV oid weggeplukt?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zelfs een lege positie de voorkeur krijgt boven Luckassen.
Zullen we samen gaan maat? Ff kijken of we PSVCL en Scarfave nog zo gek krijgen om mee te gaan. Kunnen we daarna los op de wallenquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, al kreeg ik er geld bij uit ging ik nog niet. 😬
quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zelfs een lege positie de voorkeur krijgt boven Luckassen.
voordat Femke het sluitquote:Op donderdag 4 juli 2019 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan maat? Ff kijken of we PSVCL en Scarfave nog zo gek krijgen om mee te gaan. Kunnen we daarna los op de wallen
Vergeet niet: altijd Ajax erbij halenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ben ik van de troon gestoten?quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
die schijn van goed bedoelen heb jij nooit gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |