0-0 FTquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik mis het compleet omdat ik in de trein zit (Ik FOK! Alleen als ik trein). Hoe veel staat het?
Kan gebeuren.quote:
Het lek is boven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft de verdediging toch maar mooi de nul gehouden. Daar hoeven we dus niet meer in te investeren.
Met AZ of Feyenoord?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie het al, dit gaat een gevecht om de tweede plek worden.
Dat is gewoon jong PSV opvulling, eindigt ergens in de KKD.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen. Lammers kan nu prima even op 10, that's it.
Je schreef wat over die Theunissen, is dat niet wat? (waaaromnie?)
twitter:reonboeringa twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:06:59Van Bommel sprak na PSV-Sion de hoop uit dat de komst van Toni Lato snel wordt afgerond. 'En centraal willen we er nog iemand bij, dat is wel duidelijk.' reageer retweet
Want?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat is gewoon jong PSV opvulling, eindigt ergens in de KKD.
Bedankt hans, ook dat nemen we mee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:14 schreef RipCity het volgende:
Sterkte alvast aan alle seizoenskaarthouderstwitter:reonboeringa twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:06:59Van Bommel sprak na PSV-Sion de hoop uit dat de komst van Toni Lato snel wordt afgerond. 'En centraal willen we er nog iemand bij, dat is wel duidelijk.' reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
Mooie wedstrijd. We zijn klaar voor Basel denk ik wel. Gelukkig is de selectie tijdig op volle sterkte.
CL behalen is cruciaal dit seizoen. We hebben dat geld nodig. Het is met 19 dagen tot de wedstrijd tegen Basel nog lekker freewheelen in Verbier. Beetje van de zon genieten. Paar balletjes hooghouden, 's avonds lekker Fifa spelen. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:15 schreef Ciscus het volgende:
Wat doen jullie allemaal zenuwachtig, gaat het goed?
quote:PSV gaat zich versterken met Toni Lato, verzekert De Telegraaf in de nacht van woensdag op donderdag. De linkerverdediger van Valencia is woensdagavond op het vliegtuig gestapt en zal zich snel bij zijn nieuwe ploeggenoten in het Zwitserse Verbier voegen. Het is nog onduidelijk of het om een huur- of koopconstructie gaat, zo klinkt het.
Dus toch weltwitter:Dani_Merono twitterde op donderdag 04-07-2019 om 00:00:03?LATO ya en Holanda ?? para pasar reconocimiento con el PSV Eindhoven y firmar mańana (si no hay contratiempo) su nuevo contrato. Tal y como os contábamos esta mańana saldrá cedido. Le deseo lo mejor al fenómeno de @ToniLato3 AMUNT! https://t.co/CNdBAjHo2W reageer retweet
Uiteraard, maar dit is toch niets nieuws allemaal? De selectie is nooit begin juli al op orde. Andere clubs hebben er maling aan dat wij voorronde CL spelen en wachten rustig op het hoogste bod, tenzij we duidelijk overbieden (zoals wellicht bij Bruma). Zoals wij in dit stadium Lozano/Bergwijn ook niet makkelijk verkopen, tenzij er een absurd bedrag wordt geboden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
CL behalen is cruciaal dit seizoen. We hebben dat geld nodig. Het is met 19 dagen tot de wedstrijd tegen Basel nog lekker freewheelen in Verbier. Beetje van de zon genieten. Paar balletjes hooghouden, 's avonds lekker Fifa spelen. Niks aan de hand.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is toch niets nieuws allemaal? De selectie is nooit begin juli al op orde. Andere clubs hebben er maling aan dat wij voorronde CL spelen en wachten rustig op het hoogste bod, tenzij we duidelijk overbieden (zoals wellicht bij Bruma). Zoals wij in dit stadium Lozano/Bergwijn ook niet makkelijk verkopen, tenzij er een absurd bedrag wordt geboden.
Waar ik wel moeite mee heb is dat Obispo niet is gebleven, dan hadden we in ieder geval iets staan. Tenzij ze echt echt echt verwachten dat hij nog even te kort komt.
Maar komt allemaal goed joh. Lato- Viergever- Hendrix - Dumfries kan we een wedstrijdje.
Oke Platinumgoat.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:13 schreef Platinumgoat het volgende:
psv'ers eerst allemaal heel mad over de terugkoopoptie, uiteindelijk is de consensus "oke tenminste paar miljoen winst, beter dan huren"
Dag later: psv huurt Lato
![]()
![]()
het leeft wel die JC schaaltwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-07-2019 om 11:48:45Opmerkelijk: #PSV kreeg aanvankelijk 2.500 kaarten voor duel om JC Schaal, zoals hoort 5%. van capaciteit @cruijffarena. Eindhovenaren wilden en kregen 4.500 kaarten. #Ajax verkocht 45.000 kaarten in 3 dagen, PSV mede door verplichte treincombi in 3 weken 538 kaarten. #ajapsv reageer retweet
Ik zie veel nieuwe Ajax users met name. Of het zijn users die jarenlang niet hebben durven reageren. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het topic trekt wel een stel idioten de laatste tijd he Lans
Tja, al kreeg ik er geld bij uit ging ik nog niet. 😬quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:50 schreef Tarado het volgende:
het leeft wel die JC schaaltwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-07-2019 om 11:48:45Opmerkelijk: #PSV kreeg aanvankelijk 2.500 kaarten voor duel om JC Schaal, zoals hoort 5%. van capaciteit @:cruijffarena. Eindhovenaren wilden en kregen 4.500 kaarten. #Ajax verkocht 45.000 kaarten in 3 dagen, PSV mede door verplichte treincombi in 3 weken 538 kaarten. #ajapsv reageer retweet
Vergeef ons dat we na wat schamele jaren eindelijk even het heertje willen spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie veel nieuwe Ajax users met name. Of het zijn users die jarenlang niet hebben durven reageren. Dat kan natuurlijk ook.
ze komen allemaal uit het achterhuisquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie veel nieuwe Ajax users met name. Of het zijn users die jarenlang niet hebben durven reageren. Dat kan natuurlijk ook.
En dan verbaasd opkijken dat er in de van Dale bij "successupporter", "ajacied" als synoniem staatquote:Op donderdag 4 juli 2019 12:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vergeef ons dat we na wat schamele jaren eindelijk even het heertje willen spelen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dan verbaasd opkijken dat er in de van Dale bij "successupporter", "ajacied" als synoniem staat
quote:Geen resultaat voor 'successupporter'
Jij bent toch geen nieuwe user?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vergeef ons dat we na wat schamele jaren eindelijk even het heertje willen spelen.
Nee, maar ik laat me ook niet veel zien in het PSV-topic als Ajacied, dus ik voel me wel aangesproken.quote:
twitter:psvinside twitterde op donderdag 04-07-2019 om 13:31:29Italiaanse media: PSV richt pijlen op Rick Karsdorp https://t.co/05PuPQA8Y7 reageer retweet
om 4500 kaarten vragen en er uiteindelijk maar 540 afnemen, hoe noem je dat?quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dan verbaasd opkijken dat er in de van Dale bij "successupporter", "ajacied" als synoniem staat
Hetzelfde als alle andere jaren dat we om die flutschaal moesten spelenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
om 4500 kaarten vragen en er uiteindelijk maar 540 afnemen, hoe noem je dat?
Bedankt JR, dat hadden wij nog niet door.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel karig uit bij jullie.
die kans hebben jullie niet gegrepenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hetzelfde als alle andere jaren dat we om die flutschaal moesten spelen![]()
Ajax wordt weer een keertje kampioen en de dagjesmensen staan weer schuimbekkend in de rij om het grote ajax te zien spelen
Het even concreet zien is vaak wel prettig.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Bedankt JR, dat hadden wij nog niet door.
Voor jou wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het even concreet zien is vaak wel prettig.
Mwah, ik heb niet het idee dat er iemand hier op jouw post zat te wachten. Maar kan het natuurlijk mis hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het even concreet zien is vaak wel prettig.
JR is koning zuigen-en-dan-doen-alsof-je-het-goed-bedoelt.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet het idee dat er iemand hier op jouw post zat te wachten. Maar kan het natuurlijk mis hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |